Nevim, jestli jsem jedinej, ale mě přijde Skyrim trochu "debilě" zakončenej. Grandboss by měl bejt trochu epičtější a silnější, po zabití by mělo následovat dramatický video a pak titulky s trochou nostalgie a vzpomínek. A ne, že tam přiletí chcípáckej drak, kterýho sejmeš na pár ran a pokračuješ, jako by to byl nějakej nevýraznej vedlější úkol. Sice je super, že pak můžeš dál pokračovat, ale celý zakončení mi přišlo nic moc. Jinak samozřejmě hra jako taková je super
sharal napsal:
Nevim, jestli jsem jedinej, ale mě přijde Skyrim trochu "debilě" zakončenej. Grandboss by měl bejt trochu epičtější a silnější, po zabití by mělo následovat dramatický video a pak titulky s trochou nostalgie a vzpomínek. A ne, že tam přiletí chcípáckej drak, kterýho sejmeš na pár ran a pokračuješ, jako by to byl nějakej nevýraznej vedlější úkol. Sice je super, že pak můžeš dál pokračovat, ale celý zakončení mi přišlo nic moc. Jinak samozřejmě hra jako taková je super
no v bethesdě řikaly že už nechtěj dávat do svých her zakončení (viz. Fallout NV) a navíc do TES se to nehodí
Joo nooo Do TES se moc nehodí dobré hl. úkolové línie.
Ty byli snad jen v Morrowindu.
Vemte si Arenu, to byl císař, uvězněnej v Oblivionu. Museli jste projít každou provincií pro jednu věc.
Daggerfall. Golem. Ano, museli jste sestrojit golema
Pak Morrowind. Jo to bylo docela OK.
Pak Oblivion. Taky nic moc.
A Skyrim ? MASO To bylo celkem o ničem.
Parrot napsal:
Joo nooo Do TES se moc nehodí dobré hl. úkolové línie.
Ty byli snad jen v Morrowindu.
Vemte si Arenu, to byl císař, uvězněnej v Oblivionu. Museli jste projít každou provincií pro jednu věc.
Daggerfall. Golem. Ano, museli jste sestrojit golema
Pak Morrowind. Jo to bylo docela OK.
Pak Oblivion. Taky nic moc.
A Skyrim ? MASO To bylo celkem o ničem.
Podle mě Skyrim nemá hl. línii.
je tam jenom kvůli těm shotům a ty jsou taky jen pro zpestření
Jako celková linie šla, ale nic moc, to je pravda. Oblivion byl skoro to stejný. Morowind jsem nedohrál. Nejvíc o ničem z hlediska hlavní linie byl asi Gothic 3, tam ta linie vyloženě nebyla.
sharal napsal:
Jako celková linie šla, ale nic moc, to je pravda. Oblivion byl skoro to stejný. Morowind jsem nedohrál. Nejvíc o ničem z hlediska hlavní linie byl asi Gothic 3, tam ta linie vyloženě nebyla.
U oblivionu jsem ,,chcípal", půlka kampaně byla zavírání bran, který byly všechny stejný
hRDLA napsal:
U oblivionu jsem ,,chcípal", půlka kampaně byla zavírání bran, který byly všechny stejný
Přesně... Pamatuju si, jak jsem z první brány byl vypleskanej a těšil jsem se na další. Jenže za chvíli jich tam bylo jak nasráno a pořád tě to nutilo tam lézt a jak to bylo furt stejný tak už to byla otrava
No tak já jsem pro Markarth a Pláně. Je tam Daedrický ukol který mě zaujal asi nejvíc. Tedy Dům děsu. A navíc je to to nejprohnilejší město v celém Skyrimu, Riften s celým svým cechem zlodějů, je vedle Markarthu uplný zločinecký aucajdr. Město prohnilé do morku kostí, město které by mělo padnout do rukou Zapřisáhlím, čím se dostávám k úkolům s nima spojeným. Začínajícím přepadením na tržišti a končícím utěkem z tamního vězení. Legenda o Červeném orlu se mi též líbila a její plnění jsem si vychutnal. Tato lokace na mě zapůsobila asi největším dojmem. Ne příliš kladným, ale asi nejvíce promakaným. Líbí se mi i tamní prostředí a nachází se tam má oblíbená dračí Maska. Je to bezesporu nejzvrácenější lokace ve skyrimu.
Jediné co bych této lokaci vytknul, je že se zde nedá dostat do řad právě oněch Zapřisáhlích. Což je velká škoda. Potenciál který tato lokace má je nezměrný.
Na druhé místo bych dal Bílý průsmyk a Ledohrad. V Bílém průsmyku mi příde velká škoda, že se Balgruf nedá přemluvit k tomu, aby se přidal na stranu Bouřných hávů. Nebo jsem aspon nepřišel na to jak. K tomuto by se dal uplně krásně využít Deadrický quest s Mephalou a Balgrufovo synem, který právě onu Balgrufovu sympatii k bouřným hávům prozrazuje.
Ledohrad je též našlapaný, zdejší hlavní linka za Arcimágvským titulem je parádní, ale stejně jako v cechu zlodějů a jeho obnově, jsem i zde, trošku čekal na to, že toto město nakonec za pomocí úkolů pozvednete a obnovíte. Ani toho jsem se však nedočkal. :'(
Nicméně si u mne tyto dvě lokace vysloužili kráné a pozitivní druhé místo.
Na třetí bych dal opět dvě města a to Větrný Žleb a Samotu. Samota si mě získala svou liníí a honičkou za nekromantskou císařovnou Potemnou. I její vzkříšení mi však příde nedodělané. Úkol s ní by šel též nádherně využít k zásahu do hlavní dějové linie. Navíc se zde nachází úkol s onou Myšlenkou Šílenství, který je skutečně povedený. Větrný žleb si mě získal především úkolem Krev na ledě a tamním řezníkem.
Další města bych asi nezmiňoval. Riften je dobrý díky Cechů zlodějů který je stejně zábavný jako Temné bratrstvo. I když na výše zmíně to asi nemá.
Na poslední místo mezi nejlepšíma bych zařadil Hlavní dějovou linii společně s občanskou válkou. Tyto dvě linie by se dali krásně propojit a rozšířit a to až k boji a vyhnání Aldmerského spolku, popřípadě rozšíření jeho vlivu ve Skyrimu, podle toho jak by to dopadlo. A možná dokonce až k zasedání Jarlů a jemnování nového Velekrále
Asi jsem toho řekl trošku více, než by se po mě chtělo, ale snad mi to prominete stejně jako mou náchylnost ke zlé gramatice. Na svou případnou obhajobu bych rád řekl jen tolik, že jsem tu novej, právě jsem se zaregistroval a nikde jinde mi nepřišlo lepší misto než se takto a cíleně vykecat. =)
Upravil/a Cygnus dne 22.02.2012 18:50
Souhlasím. TES nemají kromě Morru slušnou hlavní linii. Ve skyrimu se mi nejvíc líbilo bratrstvo, ale jelikož nemám rád vrahouny, dohrál jsem ho jen jednou...
Mně se nejvíc líbí dějová linie Temného bratrstva, má pěknou zápletku, a taky Cechu zlodějů. Naopak hrozně slabí jsou Družiníci, co mě nutí po pár questech stát se vlkodlakem. To je naprosto přitroublé, s Morrowindem nebo Oblivionem se to nedá srovnat. Ten jejich boj o sekeru toho jejich vůdce a boj se Stříbrnýma rukama by byl přijatelný jako samostatná dějová linie. A jako linii pokračovatele (náhradníka) cechu bojovníků byl byla úplně nová dějová linie, a v tom navazuju na Cygnuse, kdyby byla spojená s bojem proti Zapřisáhlým, včetně útěku z vězení v Markarthu, to by nemělo vadu!
A ještě mi vadí questy Ledohradské univerzity, zejména to, že musím (MUSÍM) zakouzlit asi tak dvakrát, abych se stal arcimágem. Slabota.
Za nejlepší daedrický quest považuju opilce Sheogratha, ten je fakt dobrej.
Upravil/a Flecheete dne 16.03.2012 11:36
Flecheete napsal:
Mně se nejvíc líbí dějová linie Temného bratrstva, má pěknou zápletku, a taky Cechu zlodějů. Naopak hrozně slabí jsou Družiníci, co mě nutí po pár questech stát se vlkodlakem. To je naprosto přitroublé, s Morrowindem nebo Oblivionem se to nedá srovnat. Ten jejich boj o sekeru toho jejich vůdce a boj se Stříbrnýma rukama by byl přijatelný jako samostatná dějová linie. A jako linii pokračovatele (náhradníka) cechu bojovníků byl byla úplně nová dějová linie, a v tom navazuju na Cygnuse, kdyby byla spojená s bojem proti Zapřisáhlým, včetně útěku z vězení v Markarthu, to by nemělo vadu!
A ještě mi vadí questy Ledohradské univerzity, zejména to, že musím (MUSÍM) zakouzlit asi tak dvakrát, abych se stal arcimágem. Slabota.
Za nejlepší daedrický quest považuju opilce Sheogratha, ten je fakt dobrej.
Myslíš opileckej quest nebo Sheogorathův quest? Nebo oba? Ale to je vlastně jedno. Ale je pravda že oba jsou fakt dobrý. A oba jsou jako vystřižený z mého osobního života
XVI...............................................................[Dcery Nebes]
The Sassy Master, Melon Lord!
That's all I got. It's pretty much my whole identity. BW, the meat and sarcasm guy.
Mě se nejvíce líbí Temné bratrstvo a to už od dob Oblivionu. Tentokrát mě překvapili ukolem zabít císaře :-)
Důvodů proč se mi Temné bratrstvo líbí je vícero.
Role vraha mi prostě sedne ze všeho nejvíce.
Akorát by tu mohlo být více úkolů od bratrstva. Je jich tu poměrně málo alespoň dle mého názoru. Sice nekonečný úkol likvidace osob tu je ale po čase mi to přijde stereotypní.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.