Já bych bral klidně něco na způsob co má Assassin's Creed: Bratrstvo v SP, ten virtuální tréning, kde s kámošema se můžete předhánět v statistikách. Už to by pro mě bylo pěkné uvítání v TES sérii
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
Teda, jsem rád, že tam multiplayer nebude. Přeci jenom by to bylo težký na předělání enginu, nebo celkově stavby hry a to by bylo podle mě ve výsledku hodně na úkor kvality a různých drobností.
Na druhou stranu bych si to chtěl někdy jako co-op zahrát. Někdy bych si chtěl zkusit projít nějaký těžký dung a kombinovat útok s kouzly spoluhráče a rozvíjet různá comba.
Honzas4400 napsal:
...virtuální tréning, kde s kámošema se můžete předhánět v statistikách. Už to by pro mě bylo pěkné uvítání v TES sérii
Podobné statistiky by se mi taky hodně líbili, i když nevím co všechno by to obsahovalo, kromě počtu zabitých nepřátel, nejtěžšího zabitého nepřítele...?
- Mimo mísu. Teď zrovna hledám nějaké RPG na co-op a zjistil jsem, že skoro žáné pořádné není. Myslím teda Top-down RPG ( z horního pohledu - Diablovky )
Zarath napsal:
- Mimo mísu. Teď zrovna hledám nějaké RPG na co-op a zjistil jsem, že skoro žáné pořádné není. Myslím teda Top-down RPG ( z horního pohledu - Diablovky )
Zkus se podívat na:
- Magicka
- Spiral Knights
další mě teď nenapadají.
---
Co se týče těch statistik, mohlo by jít o "spešl" vymyšlený úkoly, kdo dřív ho udělá, kdo líp,.. a s tim zabíjením taky
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
Klasicke MMO asi nie, ale system podobny napriklad Guild Wars, kde sa hraci mozu stretavat v mestach by bol cool. Uplne by mi stacilo, keby v hlavnom meste bola vyhradena jedna cast pre "dobrodruhov", kde by sa hraci mohli realne stretnut, vidiet, v urcitej obmedzenej miere obchodovat, pokecat a tak. Do divociny uz by vyrazal kazdy sam za seba. Tak by to nekazilo pribeh, ani atmosferu sveta a na stranu druhu by to dost pridalo realistickosti sveta a otvorilo aj pre mna podstatny socialny rozmer hry.
A napokon - spokojni by tak boli aj exhibicionisti Kedysi pri Oblivione v jednom clanku bolo napisane, ze oproti WoW sa nechyta, pretoze v Cyrodile nestretnes nikoho, kto bude uprimne obdivovat tvoj mec a vypytovat sa odkial ho mas. Ok, o to asi nejde, ale pravda je, ze by mi taketo mestske casti umoznili odburat neprijemny autisticky pocit akoby ma niekto odstrihol od ostatnych. Kto hrava MMO chape o com tocim. Howgh!
K té části města zvané "Dobrodružná"... Je to dobrý nápad, ale ještě lepší by bylo, kdyby se hráči zobrazilo třeba jen třicet, dvacet hráčů na podobné úrovni jako je on (+-5 level). Pak by to nevypadalo, že v té čtvrti žijí sami lvl. 50
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.