ohohoho, to si dám líbit. Ať to tam dají všechno :-D Zvlášť se mi líbí jízdní souboje, ty temné dungy, kombinace kouzel a pak ty menší vychytávky. Jako třeba oštěp a řemdih. No a medvědodlak je jasnej :-D
Victory or Sovngarde ! ! !
Dovahkiin Sirion napsal:
Plne souhlasim vyborný je tam uplne všechno až na litani na drakovi to mi přijde prehnane
Letání na drakovi to jsem právě nejvíce ve hře postrádal že se nedá mít vlastního draka na kterém můžeš létat.Jak koukam tak se očekávání splnilo.Spíš hra která je plná draků a nedá se na nich létat to mi přijde přehnane
Mě létání na drakovi přijde logické jako projížďka na tygrovi. Nejsme tadi v ALAGESII nebo jak to Paolini v Eragonovi nazval.......
Dovahkiin Sirion napsal:
Zajímalo by mne jak to bude s tim domem
no ve hre mas kladivo a lopatu a tak vsechno si udelas ty lopatou si udelas zaklady a pak pudes pilu si udelat prkna a v kovarne si vykovas hrebiky a kladivem si je zabouchas
Upravil/a Collinsss dne 09.02.2012 21:57
Jj ty šípy se mi taky nelíbí, a ještě ty special assassins skilly. Jakože detekce života (bo co to bylo) to bych jim nedával. Ale goblini už někde v TES byli ne?
Upravil/a Johny dne 09.02.2012 22:04
Victory or Sovngarde ! ! !
Johny napsal:
Jj ty šípy se mi taky nelíbí, a ještě ty special assassins skilly. Jakože detekce života (bo co to bylo) to bych jim nedával. Ale goblini už někde v TES byli ne?
Flecheete napsal:
Některý věci jsou fakt ranec!!! Ta paralyzující runa má něco do sebe, enchantované šípy mi naopak nechybí, bo jde enchantovat luk. Stopy ve sněhu vypadají skvěle. No a souboje na drakách, po těch volají fanoušci od doby ještě než hra vyšla.
Spíš bych udělal klasické zápalné šípy jenom. Osobně bych Skyrim viděl co nejrealističtější.
Victory or Sovngarde ! ! !
Flecheete napsal:
Některý věci jsou fakt ranec!!! Ta paralyzující runa má něco do sebe, enchantované šípy mi naopak nechybí, bo jde enchantovat luk. Stopy ve sněhu vypadají skvěle. No a souboje na drakách, po těch volají fanoušci od doby ještě než hra vyšla.
Spíš bych udělal klasické zápalné šípy jenom. Osobně bych Skyrim viděl co nejrealističtější.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.