Nejlepší způsob jak získat peníze je být mistrem v Aráně - každej tejden si vyděláš kole 5000 septimů... Pak taky jít do brány oblivionu, vysbírat z daeder všechny věci a prodat obchodníkovi s velkou hotovostí
SkyrimAdmin napsal:
V Oblivionu v domech nekradli.. ja jsem si v Brumě koupil dům dal všude jsem si vystavil suvenýry z cest a jak tak koukám začínají mi mizet. Ono se to všechno propadlo do textur
Whirt napsal:
Nejlepší způsob jak získat peníze je být mistrem v Aráně - každej tejden si vyděláš kole 5000 septimů... Pak taky jít do brány oblivionu, vysbírat z daeder všechny věci a prodat obchodníkovi s velkou hotovostí
K tomu levlování v oblivionu, teda podle toho co sem se dočetl od tvůrců, tak to chtěli udělat tak, že se s každim vašim levlem vyvíjí vůbec svět celkově. Jak si můžete všimnout na začátku nemůžete koupit ebonové brnění tak logicky kde by ho sehnal bandita, naopak v pozdějších levlech už k dostání je a tak si ho může pořídit i ten bandita. Podle mě v tomhle směru to v rpg s tak rozsáhlým světem jako je v oblivion ani líp udělat nejde. Spíš co mi extrémě vadilo ve hrě je celkově pohyb postavy, jako například když vyskočíte, vypadá to asi tak, že postava pokrčí kolena, vyletí zhruba pět metrů do výšky, bez ohledu na plnou těžkou zbroj, kde se následně můžete stokrát otočit (s trochu rozumnou citlivostí) a pak až teprve postava dopadne na zem s prazvláštním heknutím. V tomhle směru tvůci trochu zaostávaj .
Jo, to jasně, ale mám slušné vychování... Ale nedalo mi to, nevím, kde jsem to přesně četla, ale četla jsem k boji, že už to nebude taková legrace a člověk si bude muset i promyslet troch strategii, aby uspěl... I když si nemyslím, že to byla taková sranda v předešlých svitkách... ( když jsem hru rozehrála, tak jsem skoro měla problém i se smečkou krys)
PS---jojo, ze začátku taký skáču jak postižená Mylím, že ale ted už akrobacie nebude ne?
Upravil/a MortuusDominus dne 11.02.2011 14:29
Nemůže, odzkoušeno. Ale lepší je samozřejmě zálohovat. Ono ti ten instalátor vytvoří "nový oblivion" novou složku skoro nezávisle na původním Oblivionu. Lidi pak možná zmate, že se savy ukládají do stejné složky, a tak když přepínáš mezi Oblivionem a Nehrimem nesmíš dávat "Pokračovat ve hře" (Nic se nestane, ale napíše to že save neexistuje nebo tak nějak) ale prostě z Load seznamu vybrat ten z příslušné hry... Pak je ale důležité dodržovat ještě jedno pravidlo. Nehrim i Oblivion mají vlastní launcher (spouštěč), a při hraní Nehrimu se musí odškrtnout všechny "Data files" (modifikace, čeština, mapy, ...) a zaškrtnout se "nehrim.esp" a naopak.. Co by se stalo kdyby se zapl Oblivion bez "Data files" asi víme (Všechny značky a předměty z modifikací by zmizely)
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.