mám problém ohledně scény s Drakobijným řevem. Normálně jsem během questu získal Svitek předků (drak) a použil ho na Jícnu světa. Zobrazila se mi scéna kdy staří Nordové zabíjejí draky, ale když mělo dojít k boji s Alduinem, scéna se sekla a nic se nestalo. Neví někdo prosím jak to zpravit?
Měl jsem dříve stejné potíže.. Prvně jsem je vyřešil tímto cheatem...
Jestli hraješ na PC, otevři si konzoli a napiš:
setstage mq206 32 - měl by přiletět Alduin a scénka dál pokračovat
v případě, že to nebude fungovat, napiš:
setstage mq206 70 - naučíš se ihned Drakobijný řev
A pak už stačí zadat jen: setstage mq206 100 - kdy se scénka ukončí a vrátíš se zpátky do reality.
Po třetí hře se mi povedlo nějak zprovoznit tu scénku tak, abych se právě v tomto bodu nezasekl. Myslím si, že to bylo vylepšením graf. karty a procesoru.
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Mne sa to tiež párkrát stalo, ale už na druhýkrát som sa nato pripravil. Urobiť save z hry ešte prev než začneš čítať zvitok, uložiť hru a vypnúť, znova načítať a pobeží už bez toho aby sa hra znovu zasekla. Podobná situácia vznikne vzniknúť keď Marcer alebo ako sa volá, chce ukradnúť to oko. Urobiť save ešte pred vstupom do miestností, uložiť hru a vypnúť. Znova spustiť a už sa ten zlodej nezasekne, kľudne ho môžte zabiť. Ani v jednom prípade som konzolu nepoužil.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.