Viděl jsem různá videa, kdy je pochodující (vlastní) postava snímána z boku či přímo zpředu (jde jakoby ke mně). Dále jsem viděl různé animace, kdy se obraz (děj ve hře) zastaví a pak je možno různě otáčet kamerou, ideálně bez HUDu a vyrábět screenshoty či videa.
Znáte někdo nástroje, kterými se tohle dá provádět? Pro verzi LE, ne tu nouvou SE.
Když potřebuji udělat něco takového, nebo když jsem potřeboval udělat animaci pro povídku, kdy kamerou točím kolem postavy, použil jsem konzoli a její příkazy.
Pokud chceš vědět, jak jsem to přes konzoli udělal, rozepíšu se ti více.
Upravil/a Adrian_S dne 21.11.2016 19:54
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Jinak, tohodle efektu dosáhneš, pokud učiníš následně:
1) Postavíš svou postavu na tvé zvolené místo (je jedno, kde)
2) Spustíš si pohled třetí osoby (jestli hraješ na PC a používáš myš - asi jako že jo, tak stačí kolečkem oddálit)
3) Zapneš konzolový příkaz a nejprve napíšeš "tai" a odentruješ -> "tai" = zamrzne okolí, nikdo se nebude hýbat. (pokud bys klikla na nějakou další postavu a napsala "tai", tak JENOM ONA POSTAVA zamrzne).
4) Napíšeš "animcam" a odentruješ -> "animcam" = kamera se bude jenom kolem jednoho bodu (tedy tvé postavy), vlivem posunování kurzoru, ovšem reverzně. (pro lepší pochopení -> aby se ti točila kamera, musíš "točit" myší. Když zabereš napravo, kamera půjde nalevo.. a opačně. Kamera se nepohne vzhůru ani níže)
5) Pak jen vypneš konzolový řádek a budeš si moct hrát s kameou.
POZOR! Kamera bude strašně citlivá (takže bude často jezdit rychle. Pokud máš možnost u myši si změnit rychlost, sniž si jí na co nejmenší to jde).
Navíc, pokud hneš s myší kupředu, nebo zpět, tak se kamera oddálí a přiblíží! Je potřeba si to hlídat!
Upravil/a Adrian_S dne 21.11.2016 20:16
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.