Whirte, máš ode mne SZ... Jukni na to.
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
SuperHunter napsal:
Jak se znám tak jestli něco budu dělat tak na poslední chvíli, nebo vůbec. Zatím nemám ani nápad takže...
Neříkals, že se pokusíš o "krátkometrážní video"?? Já mám za to, žes to psal.. (jsem se docela těšil)
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Mopidu napsal:
něco jsem rozpracovala, ale hrozně mě to nebavilo, tak se asi nezůčastním
Nevíš, jakou chybu děláš. :/
Jestli budu s Adrianem jediný soutěžící, tak se budu hodně proklínat, za to, co jsem poslal
Neboj.. nebudeš v tom sám...
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
šance jsem si vědoma, ale aaaah, ten pain vytváření něčeho co není totální pitomost... navíc mě žádný z těch témat na žádnej obraz nijak netankuje a když se mě samotné nelíbí co tvořím, tak to pak nebude nic extra, žeano...
Mopidu napsal:
šance jsem si vědoma, ale aaaah, ten pain vytváření něčeho co není totální pitomost... navíc mě žádný z těch témat na žádnej obraz nijak netankuje a když se mě samotné nelíbí co tvořím, tak to pak nebude nic extra, žeano...
Ta šance je asi 60 na 40. Umělci jsou většinou skromní ohledně svého díla, ale taky to může znamenat, že je to fakt shit Ovšem dle tvého náčrtku to špatné nebylo a místo v soutěži si s tím zasloužíš. I když máš za to, že je to podprůměrné. Možná zažíváš klasickou krizi. A právě tato tvůrčí krize potopila spoustu lidí. Mě se taky nelíbí cokoliv s čím začnu, ale jakmile to dokončíš, tak už se ti to tak špatné nezdá. Když si vzpomenu, tak jsem v minulosti tvořil horší věci, než které bych stvořil teď. Ale přesto mám vždy při začátku obavy a vůbec se mi to nelíbí. To jen proto, že člověk už není schopný tvořit, tak jako na začátku, když si nedělal s ničím starosti. Prostě tvořil nehledě na to, že tam má chyby. Ty začátky jsou deprimující, ale musej se překousnout.
"Trolling is the lowest form of wit, but the highest form of intelligence."
Nejtěžší je učinit ten "první krok", když chceš vytvářet... Prostě sednout, být v klidu a dělat podle představ.. Pak, jakmile se do toho dostaneš, jde to takřka samo...
Nedávno jsem to překonal, když se mi nechtělo začít 7. Skyrim povídku, ale... Jde zkrátka o to "začít"...
To Whirt:
Chvílemi v práci jsem nad tím dumal a asi přišel! Už vím, co znamená tvůj "avatar"
Whirtův avatar
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
SuperHunter napsal:
Jak se znám tak jestli něco budu dělat tak na poslední chvíli, nebo vůbec. Zatím nemám ani nápad takže...
Neříkals, že se pokusíš o "krátkometrážní video"?? Já mám za to, žes to psal.. (jsem se docela těšil)
Kdybych měl dělat video ze Skyrimu podle svých představ musel bych být docela zdatný v Creation Kitu
Co ti v tom brání?
... nech mě hádat: ČAS
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.