Fórum | Galerie | Archív novinek | Hlavní strana               LOGIN | REGISTRACE
Prastaré Archívy: Arena PA: Daggerfall PA: Morrowind Construction Set Čas zkracovaní Cechy Skyrimu Rasy ve Skyrimu Let´s learn some lore
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Víte že..
Sdí­let

nahoru
Číst diskuzi
Právě je zde: 2 host(ů)
 Tisk diskuze
100+ důvodů proč Dan Vávra nesnáší Skyrim
vojta123
Ať si vytvoří vlastní hru když musí do všeho strašně rýpat. To pak klidně napíšu 1000 důvodů proč nehrát Vávrovu hru.
EDIT:tak u 19 věcí měl pravdu a ještě k číslu 110 kdy říká že nevíme kde to srdce vzal tak logicky se dá usoudit (možná to i říkal) že je to z jeho rodičů kteří mu zemřeli.
Upravil/a vojta123 dne 30.12.2011 23:23
Fus Ro Dah!!!
 
martin228
Tak ten typek je asi nejaký ***** ved to je hra keď si chce zastrieľať z luku nech si kúpi a zastrieľa si Grin
je to blazen nejaký ***** asi Grin
a jak to tam napísal ja že je to niekdo známy ten Dan Vatra Grin
podla toho čo som čítal tak pekne tupý človek je to Grin Grin Grin Grin
asi fajčí trávu Grin

Důvod editace: Sprostá slova si příště odpusť a používej EDITACI! Viz. pravidla.
Upravil/a Honzas4400 dne 31.12.2011 12:13
 
StriderCZ
Seznam od D. Vávry je douhý, trošku uměle natahovaný a afektovaný, ale je zajímavé, že v mnoha věcech má pravdu. Mně osobně nejvíce vadí nestabilita hry na vysokém lvl (mám PS3), kdy na lvl 40 hra padá několikrát do hodiny... nehratelné...
Doporučuji ještě blog od Davesadeho:
http://angryplaye...h?q=skyrim
 
berkuci
http://games.tisc...rimu-57991 Tohle si poslechněte. Tehle člověk je zaujatej na tuhle hru, ale jak pomrvili mafii 2 o tom radši drží hubu.
 
Vojta_
V některých bodech Vávrova projevu jsem se docela nasmál Grin S něčim souhlasim a jinde mi to přijde jako nějaká averze.

Jinak Vávra dělá se svým novým studiem také na RPG tak se může předvést Wink

Prvním titulem společnosti bude takzvaná RPG hra (Role Playing Game), která se inspiruje husitskými bitvami v patnáctém století. „Pokud vše půjde podle plánu, tak se na trhu objeví na jaře 2015

http://magazin.e1...ity-730415
 
Mattsy
Tento človek sa tvári akokeby "jeho" Mafia II bola hrou všetkých hier sveta...pričom tak ani zďaleka nieje.

V niektorých veciach má pravdu, napríklad s tým koňom. Je fakt že kôň v Skyrime je lepší ako špičkový horolezec s potrebným vybavením v dnešnej reálnej dobe. Alebo s ním súhlasím v dungeonoch. Všetky mi pripadajú rovnaké a pomerne dlhé. Idete nejakým dungom čo postavili Nordovia a zrazu je tam prebúraná stena a tam sneh s ľadom kde sú trolovia, potom sa naspäť vrátite do hrobky. To nehvoorím o tom že nenájdete tam nič iné ako Draughirov, Pavúkov, sem tam kolčavákov alebo banditov či párkrát trolla, výnimkou je medvedica na začiatku hry.

Ale s tými šperhákmi (lockpick) nemá pravdu, ja som obehal tri obchody a mal som viac ako 30 šperhákov.

To že on si nevie naskillovať kovarčinu je jeho problém, potom nech sa nečuduje že po 40tich hodinách hrania má meč ktorý je dobrý po štyroch hodinách hrania.

To že každý typ postáv má rovnaké reči tak to myslím nieje až taký prečin proti vláde. Veď vojakov je po celom Skyrime viac než dosť. ( Netrúfam si odhadnúť číslo ) Si predstavte žeby pre každé alebo každého druhého vojaka sa robilo 5 - 10 rôznych hlášok s iným dabingom. Na dabing pre kždú jednu postavu by trebalo ľudí asi toľko koľko ich žije v jednom väčšom meste v USA.

Som zvedavý či on urobí RPG hru ktorá by aspoň dokázala priblížiť sa ku Skyrimu. Kebyže nieje Skyrim taká dobrá hra tak by na celom svete nedostávala toľko pozitívnych reakcií a určite by sa nestala Hrou roka na VGA po mesiaci vydania.

Ale nebudem sa k tomu viac vyjadrovať lebo by sa o tom dal napísať aj "kilometrový" článok.

Prešiel som Mafiu II aj DLC Joeova dobrodružstvá ale koľko tam je nezmyselných vecí a bugov to nepovie a neprizná si to ako v Bethesde, veď načo si kaziť vlastnú hru rečami o nej aká je, že? V Bethesde si to aspoň priznajú a chcú to opraviť ale on to má šum a fuk Smile.
Upravil/a Mattsy dne 04.01.2012 14:53
 
Parrot
První "recenze" na Skyrim, která je negativní !
 
Dovi
To se dost pleteš. v bethesdě si chyby zásadně nepřipouští. To že se na koni nedá bojovat, nevyřešili ani po 15 letech od dob Dageffalu. A hra která má rozpočet 100 000 000 dolarů, by mohla opravdu obsahovat více hlášek než těch pár. kousků co obsahuje. Skyrim je dobrá hra, ale od tvůrců naprosto odfláknutá. Kdyby opravili chyby které jsou jim už 15 let vytýkany a přidali nějaký nový nápad, mohl být Skyrim excelentní hra. Přes všechny ocenění a prodejnost, je to jen datadisk Morrowindu
Upravil/a Dovi dne 04.01.2012 15:03
 
Mattsy
[quote]Dovi napsal:
To se dost pleteš. v bethesdě si chyby zásadně nepřipouští. To že se na koni nedá bojovat, nevyřešili ani po 15 letech od dob Dageffalu. A hra která má rozpočet 100 000 000 dolarů, by mohla opravdu obsahovat více hlášek než těch pár. kousků co obsahuje. Skyrim je dobrá hra, ale od tvůrců naprosto odfláknutá. Kdyby opravili chybi které jsou jim už 15 let vytýkany a přidali nějaký nový nápad, mohl být Skyim excelentní hra. Přes všechny ocenění a prodejnost, je to jen datadisk Morrowindu[/quote

Tým pripúšťaním chýb som myslel že budú sledovať ich oficiálne fórum čo ľudia píšu a na základe toho budú robiť opravné patche, nemyslel som funkcie hry ako bojovanie na koni a tak, ale niektoré questy ktoré sú bugnuté že vydajú patch na ich opravu, teda aspoň to tvrdili, uvidíme či to splnia alebo is povieme že "Skutek utek".

Podľa oficiálne vyjadrenia čo som niekde čítal tak tam bolo že "Sme si vedomý chýb ktoré Skyrim obsahuje, budem sledovať oficiálne fórum a podľa toho sa budeme vydávať patche v ktorých sa budem snažiť o čo najväčšiu opravu týchto chýb."


Ano viac hlhlôášok ano to nepopieram ale nie pre každú jednu postavu iné hlášky a iný dabing, postáv je veľa v tej hre a pre každú postavu robiť iné vety tak to by dalo zabrať dosť.
Upravil/a Mattsy dne 04.01.2012 15:08
 
Dovi
nevím jestli jsi hrál Arenu, Dageffal, Morrowind, Oblivion, ale věř mi, že se tvůrci při vymýšlení novejch nápadů, funkcí a možností moc nenadřeli. A to že se snaží opravit bugy, je snad přirozené, když jsi jim zaplatil za nedokončenou hru. osobně mě ale bugy tolik nevadí, chápu že rozsah hry je velký, takže tohle tolik nevyčítám.
 
JKlena
Ten "člověk" je podle mně (omluvám se za výraz) naprosto vymletej idiot. Skyrim je obdivovanej a je to klenot PROTOŽE:

Dáva hráči mnoho možností jak hru hrát a je velmi flexibilní. Možnost modovaní ho ješte rozširuje.

Obsahuje možnost hrát opravdu promakanej roleplay,

Pro hráče co maj rádi hry typu D&D ponouká spousty dunů a lákavé odměny na jejich koncích.

Má úžasnej hlavní děj, takisto jako i vedlejší.

Každá postava má svůj příběh, svou funkci ve světe.

Nádhernej, rozlehlej a promyslenej herní svět, který i na svou rozlehlost NENÍ prázdnej ani nudný (co bývá častím problémem s kterým se vývojáři potýkají).

Rozvoj postavy ponouká opravdu velmi širokou škálu možností a tak ješte zvečuje míru znovuhratelnosti.

A PRO TY KTERÝM SE SKYRIM NELÍBÍ (MALÝ DĚCKA A LIDI CO NIKDY ANI NEŠKRÁBLI PO POVRCHU TVOŘENÍ HER) ODKAZUJU: "DĚTE SE VYCPAT MILÁNKOVÉ!"
SKYRIM JE ÚŽASNÝ VYVOJÁŘSKÝ POČIN A NECHÁPU PROČ SI S TIM TAKOVÝ (znovu se omlouvám za ten výraz) IDIOTI VŮBEC DÁVAJ TU NÁMAHU O TOM MLUVIT, KDYŽ SE MI NELÍBÍ TAK SI TOHO NEVŠÍMAM A NEBUZURUJU TO KAM CHODIM!
Já osobně například nenávidím válečné hry (střílečky myslim pro ty nechápavý), ale to neni důvod abych je pomlouval!
 
Mattsy
Dovi napsal:
nevím jestli jsi hrál Arenu, Dageffal, Morrowind, Oblivion, ale věř mi, že se tvůrci při vymýšlení novejch nápadů, funkcí a možností moc nenadřeli. A to že se snaží opravit bugy, je snad přirozené, když jsi jim zaplatil za nedokončenou hru. osobně mě ale bugy tolik nevadí, chápu že rozsah hry je velký, takže tohle tolik nevyčítám.


Pokiaľ viem tak som nehral, mne tiež bugy nevadia, pretože sa to vykompenzuje skvelou hrateľnosťou, Nehovorím nič o nových funkciách v porovnaní so staršími dielmi série, to si neodvážim keďže nemám ani šajn. Za hru som neplatil, ale plánujem si ju kúpiť hneď ako si našetrím peniaze na ňu, pretože teraz nemôžem využívať oficiálne patche.

Ale mňa už to začína nudiť že takmer všetky dungeony vyzerajú rovnako. Už radšej ostávam len na povrchu a najnovšie som si našiel záľubu v Love divokej zvere.
 
Dovi
TO JKlena:
Ty jsi sfetovanej???
Všechno co popisuješ měla už Arena před 20 lety. Tohle všechno co popisuješ měl dvojnásobně Morrowind před 10 lety. Ve skyrimu toho oproti dřívějším hrám Bethesdy spíš hodně ubylo. Konkrétně rozvoj postavy je oproti dřívějšku hodně okleštěný, stejně tak i možnosti magie jsou ořezané. Je to díky tomu, že hra se prodává především na PS konzole. Kolik her z téhle serie jsi hrál?? V tom je totiž zásadní problém. Pro mnoho hráčů je Skyrim totiž první setkání s touhle sérii a jsou ohromení možnostma. Jenže nemají pohled na celou serii. Nechápou že tohle všechno už tady opravdu bylo a jen málo herních chyb (né bugu) se vylepšilo. To co se krytizovalo před 15 lety, je tady znovu nedodělané, jen to má lepší grafiku. Zásadní příklad je ten boj na koni. Když vyšel Dageffal, byl kůň naprostá bomba. Tenkrát před 15 lety, byli hry ještě poměrně primitivní a možnost jezdit na koni byl super nápad. Hodně lidí si tenkrát naříkalo že nejde na koni bojovat, ale všichni to Bethesdě odpustili, protože tenkrát bylo převratné i to že na něm jde jezdit. Dneska je to však k nasrání!!! Chápu že je to technicky náročnější, ale proč se nato uplně vykašlali?? Kdyby aspoň na hráče všechno neutočilo. Ale to si jedete po cestě, z prava přibíhaj vlci, zleva banditi a vy jen můžete cválat jak trotlové a nechat do sebe řezat. Nebo slízt z koně a koukat jak se všichni vrhnou na koně... A těhle roky nedodělanejch věcí je dlouhatánskej seznam. Už chápete proč je Skyrim dobrá hra, ale přesto odfláklá?? Dan Bárta se nezlobí na Skyrim, myslím že ho i rád hraje, ale na vývojáře.Stejně jako já.
Upravil/a Dovi dne 04.01.2012 15:46
 
JKlena
Oblivion a skyrim jenom, je pravda že ve skyrimu je méně magie ale celková záživnost hry je o hodně věčí z mého pohledu i když já tu skyrim neporovnávám já mluvim o svém dojmu ze skyrimu jako takového a nevim co ti prišlo třeba v oblivionu lepší co se rozvoje postavy týče, vždiť tam byli jenom úrovne dovedností a tím to haslo...
Když sme už u toho, skus to vidět z pohledu vývojářů, skusil si někdy udělat aspoň z 1000-ciny takovou hru jak je skyrim? Veřím že by si to nedotáhl ani po menu, nemluvě o věcech jako je UI. Skus si někdy sednout a sám něco vytvořit, až zistíš jaká je to makačka a utřeš si to mlíko na bradě zase se ozvy.....
 
Dovi
Nedokázal jsem vytvořit, ale také mi zato nikdo královky neplatil. Dnešní technické možnosti, daleko přesahují to co Skyrim předvedl, tím myslím především animace postav. přechody z lokací, to mizení postav před dveřma je opravdu trapné a realnosti to nepřidává a i to je pozustatek 15 let neřešení. Ale přidat více dialogu a hlášek, přece nevyžaduje programátorského genia. Stejně tak boj na koni zvládli i lowbudgetové hry... myslím že nedodělanost a ochuzení mají jediný důvod, MARKETING! hra se totiž musela začít prodávat v magické datum 11.11.11 a tomu se podřídilo všechno. Chcete boj na koni? Máte smůlu, šlo by to udělat, ale trvalo by to několik měsíců vývoje, takže zapomeňte. Ale šéfe, už v Dageffalu to lidem vadilo. Vadilo říkáš? Hmmm. Uděláme bomba reklamu a ono se to prodá. A zbytek si dodělaj modeři sami. Ale šéfe Creations Kit taky nemáme hotovej. Nemáme říkáš?! Hmmm, tak pusťte do světa zprávu že bude jako dárek o vánocích. To už bude prodáno dost kopii a budem zavodou...
Upravil/a Dovi dne 04.01.2012 16:10
 
Eles
K tomuhle tématu se taky po asi 50ti hodinách ve Skyrimi musim vyjádřit. Vávra vystihl skvěle ten hlavní problém: Skyrim je jako jako jednookej mezi slepýma. Žádné pořádné open-world RPG řadu let neexistuje. DA je lineár, ME lineár, i Zaklínač. Éra Gothiků pryč a Risen jen takovej odvárek, navíc příběhem sešněrovanej.

Takže Skyrim kraluje v oblasti, kde neexistuje konkurence - to není zas tak těžké.
Uznávám, že mě bavil docela dlouho, uznávám, že neni mnoho her, které zabaví 50 hodin. Ale musim souhlasit, že Skyrim je tak nedotažený, až tak bolí. Desítky hodin jsem trávil u každého dílu série počínaje Arénou. Až do Morrowindu laťka stoupala a pak se zasekla. Grafika to nenahoní.

Je toho tolik, co by mohlo být lepší, desítky zlepšení, které by přitom nedaly žádnou velkou práci a po kterých hráči volají léta. Bethesda je ignoruje. Dovi mi víceméně mluví v předchozích komentářích z duše. Vávra to vyhrotil do extrému, to ano, ale pravdu má v hodně bodech.
Vůbec největší provar Skyrimu (týká se pochopitelně i Oblivionu), který jsou pro mě naprosto nepochopitelný - level scaling. Oblivion ho ukázal v nejčistší a nejhorší podobě jaká jde, a skoro tím hru zničil. Nepochopitelné rozhodnutí, moddeři to zachránili. A pak, po letech, je to tu znovu. Jen se dal občas strop.
To nelze nijak obhájit, jde o hnusnou lenost a simplexnost. Zase ten nesmysl, kdy na 5tem levelu nezavadim o sklenenou zbran, ani kdybych se postavil na hlavu, zatimco na 40tem padaj ebonove vsude okolo a jsou v každé truhle. Je jedno jestli jsem na 10tem nebo 30tem, budu mit prakticky totozne problemy ve vybranem dungeonu.
Kdyby misto zcela zbytečného a ubohého scriptování každé postavy zvaném dříve Radiant AI (8:00 jde sekat drivi, 12:00 jde domu a obedva, 14:00 zpatky na drevo, 20:00 jde domu, veceri a spi) nastavili level NPC a natvrdo urcili co ma na sobe, vratili by to hlavni - smysluplnost povyšování.

Další věc, která trestuhodně není využita - reakce na dění ve světě. Když už ty radiant AI NPC mají stále stejné kecy, mohla by alespoň existovat předdefinovaná škála v závislosti na nějaké "slovutonosti" hlavní postavy. K čemu se stát arcimágem, když to nemá žádnou odezvu? K čemu se pak vlastně pachtit v guildách? Odezvu to ve světě nemá, a že vydělám peníze? To můžu i jinak. Jako kdybych byl duch a pohyboval se v jiné dimenzi.

Povyšování skillů by taky mělo doznat změny. Nejde se držet jak klíště stále stejného systému, kdy se povyšuje jen to, co se používá, pokud se ty skilly oklešťují. V Morrowindu se člověk vypravil na quest a už jenom tím, že běžel, někde vyskočil, a zakouzlil světlo ve tmě - povyšoval. Ve Skyrimu ale běhání a skákání už není, a v noci či v jeskyni je vidět jak ve dne. Pokud jdu někam jen něco sbírat nebo zabít jednu postavu, neplyne pro mě z toho vůbec nic. No neotrávilo by to? Tohle neměla Bethesda připustit. Když už zredukovala skilly, měla se zamyslet a třeba přidal exp za vyřešený quest.

Pominu dementní a zbytečné koně, nevyvážené plížení či kradení, hrozné animace, bugy, zoufalý systém povyšování některých skillů...pominu všechno, jen kdyby zachovali to RPG. Ten pocit z povyšování, které způsobí, že se hráč cítí s každou úrovní silnější. Ten pocit, kdy náhodou či s vypětím všech sil získá v časné fázi hraní silné brnění, které ale bude vzácné i za 30 levelů. Pocit zadostiučinění, kdy původně drzé NPC padne před hráčem na kolena do prachu (obrazně).

Nepřipadá mi, že chci moc, ale symptomatické je, že např. Mount and Blade má tenhle RPG feeling daleko silnější než Skyrim. Tak cítíte jak sílíte a není to tím, že by zbraně dávaly 20ti násobná zranění. Dostal jsem se ve Skyrimu na nějaký 40 level, zjistil (na nejtěžší obtížnost) že s plížením a probodáváním můžu zabít koho chci, a naopak při boji tváří v tvář mám stále stejné potíže/nepotíže jako na jakémkoliv jiném levelu. Že dungeony jsou stejné a nudné, a zajímavý quest tak jeden z 10ti. Že svět nereaguje (nebo jen minimálně na moje činy), i když zabiju Císaře nebo 20 draků či se stanu arcimágem. Že draci respawnujou o 106 a ze zprvu výtečné unikátní kreatůry se stává obtížný hmyz. Že nemůžu dostat lepší věci než mi padají na každém kroku, leda bych ukoval1000 dýk a smíchal 10000 lektvarů a pak si vyráběl vlastní. Proč bych to ale vůbec dělal, když už takhle nemám žádné větší problémy?

Sorry, Skyrim je sice "nejlepší open-world RPG" dneška, ale objektivně pouhý nadprůměr a už se k němu asi nikdy nevrátím.
 
StupidFan
Vystihl si to pěkně, ale já bych to tak nehrotil.
 
Milan0101
Eles -> Velice, velice kvalitní názor. Pod to se podepisuji.
 
Ligos
Eles: díky, že jsi tu znova napsal to samé, co Vávra, jen jinými slovy. Hele, nejsi náhodou Vávra, píšící pod přezdívkou Eles, že ne?
P.S: nemysli si, že s tebou nesouhlasím, taky bych bral, kdyby byl Skyrim v některých věcech trochu víc propracovanější, jen mě přijde zbytečný znova psát to, co už tu jednou bylo, ale to je každýho věc...
Upravil/a Ligos dne 06.01.2012 22:10
 
Dovi
On to napsal protože se pokaždé najde novej fanatik, co poprvé okusí TES serii a začne Skirim dokrve a do sprostých slov hájit. Je to realita, vrcholem byl Morrowind a od té doby to jde z kopce... jinak s tím obviněním že tu píše Vávra v přestrojení, se už trochu opakujete.... Zkuste spíš nějaké argumenty přoč je Skyrim taková bomba, podle vás...
Upravil/a Dovi dne 06.01.2012 22:33
 
Přejít na fórum:
Podobná témata
Diskuze Fórum Odpovězeno Poslední příspěvek
Beyond Skyrim Skyrim - modifikace 233 03.08.2022 18:09
Čeština pro Skyrim SE s update 1.6 patch Skyrim - dotazy, návody,.. 3 31.12.2021 00:44
The Elder Srolls - Skyrim Wiki Skyrim - obecně 56 29.07.2019 13:29
Šperháky - Skyrim SE Skyrim - obecně 28 25.06.2018 19:37
Skyrim - české knihy na Dragornborn Skyrim - dotazy, návody,.. 5 24.02.2018 22:21
Archív Novinek
Datum Kategorie Název Přečteno
24-12-2018 Články Šťastné a veselé! (2018) Přečteno 4381 krát
11-06-2018 Elder Scrolls The Elder Scrolls VI oznámeno! Přečteno 8648 krát
01-04-2018 Novinky S hrdin(k)ou po celém TAMRIELU! (Apríl) Přečteno 6190 krát
24-12-2017 Články Veselé a šťastné! (2017) Přečteno 5269 krát
06-07-2017 Rozpracovaná novinka (6.7.) Přečteno 0 krát
01-04-2017 Na cukřík s M'aiqem Lhářem Konec série "The Elder Scrolls"! Přečteno 13185 krát
11-02-2017 Elder Scrolls Příběhové rozšíření pro TESO a H... Přečteno 7887 krát
24-12-2016 Elder Scrolls Veselé Saturalie a oslavte Starý život! Přečteno 6965 krát
12-12-2016 Na cukřík s M'aiqem Lhářem 6 let se Skyrim.4fan Přečteno 6623 krát
18-11-2016 Elder Scrolls The Elder Scrolls: Online dočasně zdar... Přečteno 7848 krát
 Více...     
Archív Novinek
TOPlist