Mafia I - Legendární hlášky, nádherný příběh, nic-moc grafika, dobré animace a akce, nádherný soundtrack
Mafia II - Slušné hlášky, dobrý příběh, skvělá grafika, výborné animace a akce, povedený soundtrack
Mafia III - ?????
(u Mafie II jsem nehrál žádné DLC - takže Joeovo dobrodružstí nebo Jimmyho vendetu)
Ale stejně je nejlepší Paulie..
EDIT: Upraveno hodnocení
Upravil/a Adrian_S dne 28.07.2015 23:40
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Ty DLC za moc nestojej. Maj jednoduchej příběh, každý DLC má tak 2 cut scény a jinak jsou mise daný formou textu. Ale několik misí je tam zajímavých. S Joem třeba mise, která se odehrávala v supermarketu a mise, která se odehrávala v depu. Je tam pár dalších nových lokací. Ty byly určitě vystřiženy z původní hry a ostatní questy se rychle dodělaly.
- Jinak grafiku těch dvou her bych s takovým odstupem času neporovnával. Mafia I měla na svou dobu skvělou grafiku.
"Trolling is the lowest form of wit, but the highest form of intelligence."
Lord Rade napsal:
- Jinak grafiku těch dvou her bych s takovým odstupem času neporovnával. Mafia I měla na svou dobu skvělou grafiku.
Tak pochopitelně... V té době naprosto skvělý.. s odstupem času.. bych se spíš vrátil ke II., než I.-čce..
Ale Mafia I je Mafia I.. a tu prostě nic nepřekoná... Kdyby se do ní přidala grafika a "soubojový" systém z II. ... to by trhalo rekordy hratelnosti...
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
No ten soubojový systém (jestli myslíš pěstní) mě moc nezaujal. Úplně stejné animace, ať se poperete s dědkem z ulice, nebo s čínským mistrem kung-fu ve vězení. To bych tam raději nechal systém, jako v Mafii I. Jinak v GTA V se mi ty pěstní souboje zamlouvaly. Snad budou podobné i v Mafii III.
"Trolling is the lowest form of wit, but the highest form of intelligence."
Lord Rade napsal:
No ten soubojový systém (jestli myslíš pěstní) mě moc nezaujal. Úplně stejné animace, ať se poperete s dědkem z ulice, nebo s čínským mistrem kung-fu ve vězení. To bych tam raději nechal systém, jako v Mafii I. Jinak v GTA V se mi ty pěstní souboje zamlouvaly. Snad budou podobné i v Mafii III.
Ne.. to jsem nemyslel.. myslel jsem třeba to míření, schovávání se za zdmi a tak.. To se mi líbilo.. To bylo povedený...
Ten pěstní souboj.. taky nebyl špatný.. pořád lepší, než se mlátit s někým dvacet minut (a ubírat mu 2-3 životy každou ranou).. To teda ve II. to bylo lepší...
Nebo.. abych to zkusil říct jinak:
Mafia I: Jednoznačně příběh a hudba jsou nejlepší
Mafia II: Vzhled a systém boje (míření, realitičnost) je lepší
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Mě si Mafia 2 získala když jsem se v přestřelce schovala za dřevěný zábradlí a za chvilku bylo po pár kulkách tak na dranc, že jsem se musela přesunout
Ničitelný prostředí dělá hned každou hru lepší, ať už je to jakejkoli shit. Bez vyjímky.
k pěstním soubojům, to jak byli všichni mačo mě právě bavilo jsem praštila do ňákýho pobudy a hned z něj byl profesionální boxer a pak jsem čapla ňákou ženskou a ta začala pištět a já utíkala za ní... to jsem dycky dělala když Vitovi podpálili ti skoti (nebo to byli irové? ) barák a člověk musel utíkat pryč uprostřed noci ve spoďárech... to byla nejlepší část hry kdy moh člověk děsit ženský...
A proto mi trvá tak dlouho než cokoli dohraju.
Upravil/a Mopidu dne 29.07.2015 03:29
Lord Rade napsal:
Byli to Irové. Nevím o tom, že by v té době existovala nějaká velká gangsterská skupina Skotů
Že by... William Wallace?
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Asi jediný co mě na Mafii II vyloženě štavlo byl ten konec. To byl ten nejhorší konec co mohla ta hra dostat... ale líbily se mi ty miniaturní detaily, jako třeba že když jste zastřelili prodavačku (srsly, kdo by to dělal), tak se tam později všude procházeli policajti a byla tam taková ta páska "místo činu" a dost je to nakrklo když tím člověk prošel a... to bylo asi všechno, no
Taky jsem si za každou cenu musela jít stěžovat na svou práci v docích, já byla plnně odhodlaná všechny ty krabice odnýst ale asi po třetí krabici už Vito odmítal další zvednout se slovy "Na tohle seru" Myslím že nechápe kdo je tady ten co rozdává rozkazy
Upravil/a Mopidu dne 29.07.2015 13:42
Ale trochu absurdní bylo, že tě prostříleli jak cedník a na vyléčení života ti bohatě stačilo přijít ke stánku s Hot dogy a dát si jeden..
Problém, nemocnice? "Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
ve Far Cry 2 si zase dycky vytáhl kulku z ruky. Ať se stalo cokoli. Naboural jsi do stromu? Heh, měl bych si vytáhnout kulku z ruky. Spadl ze srázu? Zatracený kulky v ruce. Někdo tě bodnul nožem do obličeje? Kde se tam ty kulky berou?
v Metal Gearu (1 a 2, ve 3 to předělali) jsi zase jedl konzervy s přídělama a to ti dycky doplnilo půlku zdraví
v BioShocku si buď vezmeš medikit NEBO můžeš sežrat všechno jídlo co se na zemi povaluje a má to stejnej účinek
E: Ve třetím Metal Gearu si už musíš rány ošetřovat. Jenže hře je úplně jedno v jakým pořadí to uděláš, takže když si zašiješ řeznou ránu skrz obvazy a pak na to vyleješ dezinfekci? No problemo.
Upravil/a Mopidu dne 29.07.2015 14:07
Ještě bylo v Mafii II dobrý s těma obchodama, že když jsi je vykradl a potom se tam vrátil, tak tam stáli policajti a prodavačky podávala výpověď. A když jsi tam stál dlouho, tak řekla: ,,Náhodou vypadal, jako támhleten pán." A potom tě už začali pronásledovat (To jsi asi nezažila, protože jsi je jen vraždila -_- )
A k tomu rychlému léčení Vita přeci poznamenal při misi Joe, když jsi vezl Henryho k doktorovi: ,,No ty za nim nemusíš chodit, Vito. Vždycky ses léčil podezřele rychle. Nejspíš je to tím, co jíš."
"Trolling is the lowest form of wit, but the highest form of intelligence."
Mike napsal:
Tyjo, zdárek, jak užíváte volna, kdo teda máte volno?
Už se tady blížíme ke konci koncerzace, jak tak koukám
Čau, Miku..
Mně ode dneška započala 14-ti denní dovolená, takže si ji snažím užít.. Kromě toho, že jsem dneska byl na grilovačce a teď se věnuji povídce (Putování M'aiqa Lháře), tak už mám tak nějak lehce naplánováno, co budu o dovolené dělat.. Uff.. ještě, že už mi to začalo.. ani nevíš, jak jsem se na tuhle chvíli těšil a z práce konečně vypadl!
Co ty? Jak žiješ?
Upravil/a Adrian_S dne 01.08.2015 23:25
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
mě se líbilo jak když jsi cinknul do policejního auta tak dycky "Ňákej debil do nás narazil!" "Zatkneme ho." ach jo
Nebo jsi začala střílet kolem sebe, i třeba do lidí a policajti jeli okolo.. "TEN CHLAP JE MAGOR! MUSÍME HO DOSTAT!!"
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.