Rýchlo ustupujem. Ak sú ešte dostatočne ďaleko pokúsim sa aspoň jedného zastreliť lukom. Ak to však už nestíham, vyberiem dýky a pripravím sa na ich útok. Rýchlo si prezerám okolie, či nezbadám niečo čo by mi pri boji dalo výhodu (napr. vyvýšené miesto).
Ďakujem za každú radu
Jedného pekného dňa si snáď nastavím aj profilovku
Adrian_S + MightRider Adrian_S:
Běžíš proti střelcům a dostáváš zásah do boku (padlo 5 a 14, -6hp).
Se svým kropáčem vběhneš do řad nepřátel a zasadíš ránu prvnímu z mušketýrů (padlo 11, -11hp). Mušketýři kolem tebe tasí krátké meče. Útočíš podruhé a zasáhneš (padlo 9, -11hp). Mušketýři útočí a jeden z nich tě zasáhne (padlo 3, 17 a 1, -1hp). Při svém příštím útoku zasazuješ nepříteli smrtelný zásah (padlo 18, -11hp, +16 zkušeností), mušketýři kolem tebe útočí a ty utrpíš jeden zásah mečem (padlo 15, 2 a 4, -1hp).
MightRider:
Ve chvíli, kdy mušketýři vystřelili, vybočíš z řad a vrhneš se proti nim. Tvůj útok štítem zasáhne nepřítele (padlo 12, -3hp) a pak následuje rána sekerou (padlo 11, -7hp). Mušketýři kolem tebe tasí krátké meče. Útočíš podruhé a jednou ranou usekneš mušketýrovi hlavu (padlo 20, kritický zásah -16hp, +16 zkušeností). Mušketýři útočí a dva z nich tě zasáhnou (padlo 14, 16 a 6, celkem -2hp).
Tondulin ,,Snad se jim nic nestalo." povzdechne Glisa:,,Máš pravdu, měli bychom varovat ostatní. Kousek odtud je vesnice Zpívající háj. Znám cestu." vezme tě za ruku a vede tě skrz les.
Jakmile dorazíte do vesnice, místní elfové, které už asi nejspíš někdo varoval před vámi, se snaží co nejrychleji sbalit a zmizet. Vidíte zde i některé elfy z vypleněné osady. Všude je zmatek.
Najednou se ti Glisa vytrhne z ruky a začne zoufale hledat někoho ze svojí rodiny.
KinimodLP
očaruješ dýku a shýbáš se nad důstojníkem a pokoušíš se mu podříznout hrdlo. Řízneš (padlo 9, úspěch, -24hp). Jed však ustojí (padlo 5, + silná podnapilost) a sahá po meči. Pohotově mu zasadíš další ránu dýkou a on vydechne naposledy (padlo 11, -6hp, +24 zkušeností). Po prohledání u něho najdeš několik stříbrných mincí, láhev vína a jeho meč (kořist: Láhev vína, Krátký meč, 32 Stříbrných mincí). Nakonec nad ním proneseš větu:,,Pro familiae et amicis" a vydáš se zpět za Eriandrou.
Cestou zpět se vracíš přes tržiště. Probíhají zde přípravy na nějakou slavnost. (můžeš zde volně obchodovat)
kissko384
Vystřelíš po skřetovi z luku. První šíp ho zasáhl do břicha (padlo 7, -5hp) a druhý do hlavy a skřet umírá (padlo 20, kritický zásah -10hp, +4 zkušenosti). Druhý skřet přibíhá a přitom kleje.
Jediným vyvýšeným místem jsou zdejší stromy. (Pro šplhání se používá hod na obratnost. Protože skřet nemá střelnou zbraň, bude se muset pokusit vyšplhat za tebou.)
Pokúsim sa vyliezť na strom a odtiaľ ho trafiť. V prípade, že by sa mi to nepodarilo a spadnem na zem, rýchlo sa zdvihnem, vytiahnem dýky a snažím sa uhýbať jeho útokom.
Upravil/a kissko384 dne 23.06.2015 15:28
Ďakujem za každú radu
Jedného pekného dňa si snáď nastavím aj profilovku
"Ach jo tady je to stejné jako ve vesnici předtím, někde musí být nějaké vojsko co by se postavilo na odpor." povzdechnu si a pomalou chůzí, aby mě Glisa doběhla budu následovat ostatní elfy.
Nějakému obchodníkovi na tržišti se pokusím prodat Krátký meč, jenž jsem získal z důstojníkova mrtvého těla. Pokud mi nabídne nějakou cenu pokusím se ho ještě usmlouvat ke zvýšení o 5 stříbrných mincí. Nic nekoupím a vrátím se za Eriandrou abych se pochlubil se svým úspěchem.
Upravil/a KinimodLP dne 23.06.2015 16:41
Adrian_S + MightRider Adrian_S:
Běžíš proti střelcům a dostáváš zásah do boku (padlo 5 a 14, -6hp).
Se svým kropáčem vběhneš do řad nepřátel a zasadíš ránu prvnímu z mušketýrů (padlo 11, -11hp). Mušketýři kolem tebe tasí krátké meče. Útočíš podruhé a zasáhneš (padlo 9, -11hp). Mušketýři útočí a jeden z nich tě zasáhne (padlo 3, 17 a 1, -1hp). Při svém příštím útoku zasazuješ nepříteli smrtelný zásah (padlo 18, -11hp, +16 zkušeností), mušketýři kolem tebe útočí a ty utrpíš jeden zásah mečem (padlo 15, 2 a 4, -1hp).
MightRider:
Ve chvíli, kdy mušketýři vystřelili, vybočíš z řad a vrhneš se proti nim. Tvůj útok štítem zasáhne nepřítele (padlo 12, -3hp) a pak následuje rána sekerou (padlo 11, -7hp). Mušketýři kolem tebe tasí krátké meče. Útočíš podruhé a jednou ranou usekneš mušketýrovi hlavu (padlo 20, kritický zásah -16hp, +16 zkušeností). Mušketýři útočí a dva z nich tě zasáhnou (padlo 14, 16 a 6, celkem -2hp).
Tondulin
Najednou si všimneš liduprázdné (nebo spíš elfuprázdné) kovárny. Z uhlíků ve výhni se ještě kouří. Spatříš tam i několik sečných zbraní (Šavle, Těžká šavle, Scimitar) a kopí (Krácené kopí). Elfové kolem se snaží rychle sbalit a opustit vesnici a příležitost dělá zloděje (zvládneš sebrat 1 zbraň, porovnej si je v seznamu zbraní, na sebrání další zbraně budeš mít sníženou šanci, že si toho nikdo nevšimne).
KinimodLP ,,Ber nebo nech být." zavrtí hlavou obchodník:,,Deset mincí, ani o stříbrňák víc." (padlo 3, neúspěch)
kissko384
Šplháš na strom (padlo 16, úspěch). Skřet schová mačetu a pokouší se o to samé, ale spadne dolů (padlo 1, -4hp). Najdeš si pevnou větev, postavíš se a vystřelíš. Zasáhneš skřeta do ramene (padlo 7, -5hp). Když vystřelíš podruhé skřet se skácí k zemi s šípem v zádech (padlo 18, -5hp, +6 zkušeností)
Odložím luk a pozorne sa rozhliadnem zo stromu po okolí, či nezbadám ďalších nepriateľov. Potom zoskočím zo stromu a odpracem telá nabok z cesty. Budem pokračovať do dediny ale už budem opatrnejší.
Ďakujem za každú radu
Jedného pekného dňa si snáď nastavím aj profilovku
S myšlenkou že kdybych se dostal do opravdové bitvy přišel by scimitar víc vhod než moje dýky ho seberu. Neodolám a seberu ještě šavli navíc, když nebude k užitku aspoň ji prodám.
"PARCHANTI, CHCÍPNĚTE!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHH!!" řvu po celém bitevním poli a majznu dalšího nejbližšího.
Po obraně (pokud na mě někdo zaútočí, jakože ano) se rychle ohlédnu za sebe, jestli se i ostatní bratři ke mně blíží. Pokud jo, ustoupím pár kroků zpátky (budu se je snažit nalákat na sebe, aby si nevšimli řítící se vřavy spolubojovníků, kteří by je jistě zabili..)
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Jestliže je tomu tak, trochu couvnu, abych se vzdálil od ostatních střelců, pak začnu útočit se štítem v ruce a pokusím se každou jejich ránu vykrýt. Jakkoliv bych se dostal na blízko k jejich slabinám, pokusím se je ochromit.
Adrian_S + MightRider Adrian_S:
Útočíš na dalšího nepřítele a jednou ranou mu rozdrtíš hlavu (padlo 20, kritický zásah -24hp, +16 zkušeností). Mušketýři útočí a dva z nich tě zasáhnou (padlo 13, 6 a 18, celkem -2hp, +16 zkušeností).
MightRider: (Bojuješ proti sehrané vojenské jednotce. Mohou na tebe mohou útočit tři, protože nemáš dlouhé kopí, halapartnu, nebo podobnou dlouhou zbraň. Navíc jarlovi muži útočí přímo na nepřátelskou pěchotu a ty útočíš na střelce.)
Tvůj útok zasáhne nepřítele (padlo 17, -7hp). Nepřátelé útočí a jeden z nich tě zasáhne (padlo 1, 6 a 13, -1hp). Po několika útocích sekerou tvůj protivník umírá (padlo 18 / 14 / 15, celkem -21hp, +16 zkušeností, sorry, že jsem to tak zkrátil). Od nepřátel jsi utržil několik drobných ran (padlo 8, 1, 12 / 7, 18, 15 / 2, 2 a 11, celkem -4hp za tři kola).
Oba:
Seveřanské vojsko si začíná získávat převahu mezi nepřátelskou pěchotou. Jarl Olaf se snaží probojovat k ralvánskému veliteli a přitom svým velkým mečem zabíjí každého, kdo se mu postaví do cesty. Ozve se zvuk trubky a oba oddíly mušketýrů tasí meče a běží na pomoc svému veliteli.
Tondulin
Úspěšně sebereš jak scimitar, tak i šavli (padlo 9 a pak 16, +12 zkušeností, porovnej si zbraně v inventáři)
Když vyjdeš ven spatříš zoufalou Glisu, jak běží směrem k tobě:,,Nejsou tady! Co budeme dělat?"
KinimodLP
Prodal jsi meč za 10 stříbrných.
Když se vrátíš zpět na pobočku, Eriandra v mučírně není. V mučírně se nachází jenom muž bez prstů a nějaký temný elf s dlouhou jizvou přes celý obličej, který čistí mučící nástroje od krve.
Sotva tě elf spatří, pronese:,,Eriandru si k sobě zavolal Farvas, ale měla by se každou chvíli vrátit."
kissko384
Nikoho nevidíš a tak slezeš dolů (padlo 15, úspěch), prohledáš těla mrtvých skřetů (3 stříbrné mince, 2x mačeta, porovnej si zbraně v inventáři) a vytáhneš z nich šípy (3 šípy, jeden se zlomil) Všiml jsi si i několika stop, které skřeti nejspíš sledovali.
"Nemůžeme se tu moc dlouho zdržovat nejspíš bychom měli vyrazit zas o kus dál, je tu někde poblíž nějaká pevnost nebo jiné místo kde je nějaká armáda?"
„Ah, díky“ odpovím a podívám se na mučeného muže. „Eriandra je asi hodně dobrá v tom co dělá“ pronesu a pomalu se otočím na elfa.
Upravil/a KinimodLP dne 24.06.2015 15:13
"Hah... škrábnutí!" dodám poté, co mě zraní jeden z mušketýrů.
Majznu dalšího a budu přitom bojově řvát, stále však se ohlížím kolem sebe na své bratry v boji, jak si vedou a jestli je někdo u mně.
Upravil/a Adrian_S dne 24.06.2015 16:35
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
* nevadí, že jsi to uspíšil, ba naopak, je to k užitku.
"Svině!"
Začnu se ohlížet, jestli někde kolem neleží nějaký seveřanský meč či sekera (jednoruční). V případě, že na zemi uvidím seveřanský (musí být max 2m daleko) meč a mušketýrů bude 3 a více, hodím po jednom z nich svou sekeru a pokusím se sebrat seveřanův meč.
Pokud naleznu sekeru, opakuju postup s tím, že po uchopení nové sekery se začnu ohlížet po dalším meči nebo sekeře.
Jestliže jsou tam 2 mušketýři nebo 1 mušketýr, začnu útočit a budu se snažit vykrývat jejich protiútoky štítem.
Adrian_S + MightRider Adrian_S:
Po několika útocích kropáčem tvůj protivník umírá (padlo 17 / 15 / 9, celkem -33hp, +16 zkušeností, sorry, že jsem to tak zkrátil). Od nepřátel jsi utržil několik drobných ran (padlo 3, 13, 5 / 12, 6, 11 / 16 a 4, celkem -4hp za tři kola). Mušketýři kolem tebe se začínají přeskupovat k veliteli (dál na tebe budou útočit pouze dva). Když se rozhlédneš, zjistíš, že nejblíž od tebe je Godfrey (5 metrů), ostatní válečníci útočí plnou silou na nepřátelskou pěchotu chránící svého velitele.
MightRider:
Rozhlédneš se, ale sekery, ani meče seveřanů kolem sebe nevidíš. Po sérii útoků sekerou tvůj protivník umírá (padlo 14 / 12 / 8 / 17, celkem -28hp, +16 zkušeností). Od mušketýrů jsi utržil několik drobných ran (padlo 13, 6, 17 / 1, 19, 5 / 16, 3, 5 / 4 a 8, celkem -4hp za čtyři kola). Nepřátelé kolem tebe se začínají přeskupovat k veliteli (dál na tebe budou útočit pouze dva).
Tondulin ,,Sokolí skála je sídlem lorda, ale ta je v obležení. Posledním bezpečným místem na ostrově je malé městečko Qeywood na západ odtud. Na jih odtud leží Arlinino přístaviště, ale to prý není od moře nijak chráněno. Pokud se našemu lordovi povedlo poslat zprávu, měli by sem dorazit armády ze sousedních ostrovů." odpoví Glisa.
KinimodLP ,,Dobrá je slabý slovo. Ona dokáže přimět ke spolupráci i zapřísáhlýho fanatika. Je v tom nejlepší." usměje se zjizvený elf.
Po chvíli se Eriandra vrátí, podívá se na tebe a zeptá se:,,Koukám, že jsi zpátky celkem rychle. Jak to šlo?"
kissko384
Stopy vypadají jako lidské a navíc se zdají čerstvé (padlo 19, úspěch, +2 zkušenosti), a tak se po nich vydáš. Při stopování si počínáš opatrně a dáváš si pozor.
Najednou uslyšíš ženský křik.
Pokusím se dorazit zbývající útočící dva a pak se na chvíli stáhnu zpět k našim (resp. ke Godfreyovi, mu pomoct). Přeci jen, s krvavými rány se hůře bojuje.. "Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.