Nějaké informace o mé postavě:
Jméno: Keerasa-Ei
Rasa: Argonián
Znamení: Had
Styl boje: Dvě dýky
Třída: Tulák (Rogue)
Zbroj: Cechmistrova zbroj, Cechmistrova kapuce, Cechmistrovy rukavice, Cechmistrovy boty
Skyrim
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Nějaké informace o mé postavě:
Jméno: Keerasa-Ei
Rasa: Argonián
Znamení: Had
Styl boje: Dvě dýky
Třída: Tulák (Rogue)
Zbroj: Cechmistrova zbroj, Cechmistrova kapuce, Cechmistrovy rukavice, Cechmistrovy boty
TES: Oblivion
kouzlo
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Nějaké informace o mé postavě:
Jméno: Keerasa-Ei
Rasa: Argonián
Znamení: Had
Styl boje: Dvě dýky
Třída: Tulák (Rogue)
Zbroj: Cechmistrova zbroj, Cechmistrova kapuce, Cechmistrovy rukavice, Cechmistrovy boty
Sacred
svět, ve kterém se odehrává hra
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Byl bych rád kdybyste se snažily, aby slova nezačínala a nekončila stejným písmenem, zajistíme si tím to, že se nebudou daná slova tak často opakovat. Ovšem není to podmínkou!
Příklad: Ancaria
Ardea
Akilova farma
Upravil/a Diego dne 15.01.2015 19:44
Byl bych rád kdybyste se snažily, aby slova nezačínala a nekončila stejným písmenem, zajistíme si tím to, že se nebudou daná slova tak často opakovat. Ovšem není to podmínkou!
Příklad: Ancaria
Ardea
Akilova farma
Nebo klasika Nurelion, Nerevarin či Raerek.. těch je tu požehnaně..
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Byl bych rád kdybyste se snažily, aby slova nezačínala a nekončila stejným písmenem, zajistíme si tím to, že se nebudou daná slova tak často opakovat. Ovšem není to podmínkou!
Příklad: Ancaria
Ardea
Akilova farma
Nebo klasika Nurelion, Nerevarin či Raerek.. těch je tu požehnaně..
Jak jsem psal není to podmínkou, ale aspoň se ty slova nebudou opakovat v takové míře, jako teď.
Skyrim
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Chápem, slová sa tu opakujú, ale to áčko, s ním vždy býva problém. Ja si napríklad rýchlo zrekapitulujem v hlave, čo na a som už napísal (teraz som mal veľa nápadov, ale tie slová tu boli, možno pred piatimi, možno pred desiatimi stránkami, ale nechcem, aby sa aj mne samotnému slová opakovali).
Pull up a seat...
Have a drink.
__________________
Jedno z dalších slov, které znám na "Y".. To věčné opakování slov mě už taky leze trochu na nervy.. obzvl. končící na "N", "A", "Y" a "K"
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Skyrim
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.