Neviem si predstaviť naživo, aké by to bolo, keby mám každý týždeň trčať od ôsmej do ôsmej v obchode za pultom... to by sme sa asi moc nezahrali (lebo tak som to z prvého príspevku zakladateľa pochopil). Taktiež, kaderník je už prehnaný.
S ostatným celkom súhlasím, až na drakov. Draci mi lezú celkovo na nervy a síce je to hlavná dejová línia, ale ja drakov nemám rád. Nielenže lietajú ako sprostí a nechcem si na nich míňať zbytočne šípy. Pretože pokiaľ nekrúžia a sú v kľude, čiže ich môžem zastreliť, tak pľujú čosi z papule. Ale taktiež majú tristo miliárd tonové kosti a šupiny, ktoré človeka zaťažia zbytočne, hlavne, keď idem do/z nejakej hrobky (nechávať tam kosti a šupiny a nezobrať ani jedno z toho mi je zas ľúto, aj keď mi je jasné, že ešte tých drakov v hre bude miliarda). A sú proste otravní, nemám na nich nikdy náladu.
Ešte by som uvítal viac úloh pre daedrických princov. Napr. je mi sympatický Molag Bal, tak by tam bola možnosť plniť pre neho oveľa viac questov. Kľudne by som nebol proti, keby si z jedného musíme vybrať, nie mať artefakt od každého.
Pull up a seat...
Have a drink.
__________________
Plně s vámi souhlasím, co se týče deadrických úkolů. U více úkolů pro Temné Bratrstvo se dostáváme do sporu s nedostatkem obyvatel. Všechno, co tu padlo se mi celkem líbilo, ale to mrtvo asi nemám rád nejvíc. Hodně mě taky štve, když vysekám dung a za týden je zas plný banditů, viz Věže Valtheimu. Taky bych ocenil, kdybych se mohl stát jarlem a kandidovat na velekrále, popř kuchnout ho a nastoupit místo něj, nebo když by jste nějakého jarla zabili, že by místo něj někdo nastopuil. (ano, vím, že je na to mód)
práve som aj rozmýšľal najskôr, že prvú hru odohrám celú bez módov... ale áno, to mŕtvo v mestách a všade navôkol mi naozaj vadí. Však to vyzerá, ako keby celý Skyrim obývalo dokopy 100 ľudí.
To s tým jarlom je tiež dobrý nápad... asi za chvíľu začnem módovať.
Mne ešte vadí málo slovných interakcií. Mám na výber napr. z troch:
- Isteže ti pomôžem, zaslúžiš si to.
- Neviem, či s zaslúžiš pomoc.
- Nepomôžem ti, využil si ma!
A môžem dať hocičo a vždy sa dopracujem k tomu istému. Chcel by som mať ako keby v tej hre väčšie slovo. Lebo jediné, čo danými odpoveďami dosiahnem je to, že sa zmení veta adresáta z "Ďakujem ti za pomoc" na "Nemôžeš si vyskakovať, koniec koncov i to dlhuješ."
(to o pomoci je iba ilustračné, myslím celkovo v rozhovoroch).
Pull up a seat...
Have a drink.
__________________
Doufám, že mi za to neutrhnete hlavu, ale mě ve Skyrimu chybí docela podstatná frakce (možná je na to mód, ale neřekl bych).
Hrajete za Norda, který se přidá k Družníkům... Hrajete za Dunmera, který se dá na univerzitu, za Khajiita, který se dá ke zlodějům..
Ale proč se nemohu třeba za Altmera dostat mezi Thalmory a hrát na jejich straně?
Chybí mi tady ta možnost, když už být záporák, tak ten (skoro) největší.
Úkoly typu:
1) Najdi skupinku vyznavačů Talose
2) Falešná obvinění
3) Mučení je správná cesta
4) Ovládnutí Skyrimu
....
Hlavním střediskem (základnou), by bylo samozřejmě velvyslanectví, úkoly by zadávala buď Elenwen nebo některý jiný Thalmorák. Postupně by se "šplahlo" kupředu, nějaký ten zvrat a např. Elenwen by odvolali zpět na Letní ostrovy a vy byste zaujali její pozici...
To by nemuselo být špatný, ne?
Upravil/a Adrian_S dne 13.10.2014 19:49
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Adri:
To by rozhodně nemuselo být špatné. Je to podobné, jak už zde někdo zmiňoval, že by neuškodila možnost přidat se k banditům nebo mít vlastní skupku. Anebo můj sen na jarla. Kdyby jste se prostě zasloužili o post atd.
A taky mi chybí Ledohrad. Každý tam furt dokola mete: "Jéjdanánky do Zapomnění, proč nás to zasáhlo, už nejsme to co dříve atd. atd. Proč prostě nemůžete začít financovat Korira, aby s tím něco udělal.... Jó, poslat si pro helmičku, to mu ide, ale aby už něco udělal pro město, tak to ne.
A špatné by taky nebylo pomáhat při opravách města po občanské válce.. Prostě na Skyrimu něco chybí, ale i tak je to pro mě nejlepší hra.
Samozřejmě by všechno, co tu říkáme, mělo dopad na chod hry a dalo by to o mnoho víc giga do rozpočtu...
Upravil/a MightRider dne 13.10.2014 19:29
V podstatě ve Skyrimu jen chodíš, něco někomu nosíš a zabíjíš.. Nic víc.. Což je fakt škoda.. Krásná krajina, historie a děj.. Nebýt DLC, tak je to nějak.. suchý?
Asi špatné slovo, ale rozhodně bez módů by to určitě nebylo ono.. I když, já stále hraju bez módů a ještě jen základ (a baví mě to)... Ironie?
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
No, Skyrim je svět různých možností. Můžeš tam dělat skoro cokoliv. Můžeš vlastně Skyrim i vyvraždit a žít v něm sám (jasně, každý ví, že bandité, stráže atd. mají nějaký zpropadený tunel do říše mrtvých)
To už asi ne Kini. Ti asi teď ještě budou dolaďovat TES online a pomalu začnou shrabávat peníze na TES: VI (teda aspoň doufám). Já se každopádně těším na Kingdom Come Deliverance od toho nevděčníka Vávry. Alesoň něco umí udělat. Vypadá to totiž, že to možná předstihne i TES a to už je co říct.
Jo, vzpomenul jsem si na další věc, která ve hře chybí.. Nakousl jsem Thalmory.. No.. ještě mě napadli ZAPŘÍSÁHLÍ...
Tak, prvně jim pomůžete (můžete) a to je vše? Co třeba pomoct s dobytím Plání a rozkvětem nového království? Nějaké úkoly typu "Přepadení karavan", "Zakázané uctívání" apod..? A pak na vrcholku byste se stal králem (královnou) Zapřísáhlých?
Protože, když hrajete, tak pro ně uděláte max. jeden quest
Pokud!!
a tím to hasne.. Ale vždyť i oni patří nějakým způsobem do hlavní linie Skyrimu.. A myslím si, že by si mohli zasloužit trochu více rozvinnosti..
Ale to by šlo asi vyřešit módy a tak.. Ale já jen, že mě to napadlo...
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Vždyť smrtí Madanacha to nekončí, ne? Vždyť oni se dál respawnujou, ne? Ale i kdyby.... Ty bys jim sice pomohl dostat se k moci, ale v ostatních državách bys byl nenáviděn a z Ulfrikova (pro legionáře Tuliova) oblíbeného generála by byl nepřítel č.2
Taky se musí brát ohled, jak by to brali ostatní jarlové. Teď mě napadlo, že to samé se týká i těch banditů. Nesměli by vás odhalit.....
Jen říkám, že je to škoda.. Ano, chtělo by to i tyto nápady (co jsem napsal) vypilovat, ale rozhodně by nestálo za to na nich trochu zapracovat.. teda, Hoši z Bethesdy, aby na tom zapracovali..
Ve Skyrimu je mnoho věcí, co by se dalo ještě zlepšit, nejen tyto nápady..
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
(neberte to vážně, jde jen o vtip)
"Život je jako metal... Je rychlý, tvrdý, ale přesto uvnitř krásný!" 7.9.2014 - Level 12 (Falmer) - Ocenění "Pisálek" & "Pravidelná docházka" 17.11.2014 - Level 25 (Dwarven ballista) - Ocenění "Jarl povídkářů" za rok 2014 7.4.2015 - Level 34 (Boethiah) - Ocenění "Hráč ve zdejších kobkách"
Skyrimu chýba jedno hlavné, podstatné a neprehliadnuteľné: právo si vybrať.
V podstate tam je nejaká dejová línia, hráč sa pridá buď tam alebo tam, ale ide si stále to svoje (či je napr. pri Légii alebo Hávoch, je to to isté, ibaže sa dobýjajú iné pevnosti a mestá). TAkisto ako boli riešení banditi, Thalmor a teraz aj Zapřisáhlí, nie je tam možnosť rozhodnúť sa, kto je vlastne sympatický pre hráča a s kým sa chce spojiť.
Na druhú stranu, keby to tak bolo, hra má 59GB a ešte by ani nevyšla
Pull up a seat...
Have a drink.
__________________
Nesouhlasím, a řekl bych ti jedno přísloví "Kdo chce psa bít, tak si důvod vždycky najde" . To co tu řikáš, tak něco by se mi taky líbilo, uznávám, na druhou stranu, ještě nikdo nikdy nevymyslel hru podobného žándru, která by myslela úplně na všechno. Myslím si, že Skyrim je natolik velká a možnostmi nevyčerpatelná hra, když vemu v potaz jiné hry. Je to už skoro 5 let stará hra, to také nezapomínejme. Líbilo by se mi být vůdce nějaké smečky, založit si nějaký svůj cech atd.... To vše by bylo krásné, ale víte jak se to říká... Kdo chce všechno, nemusí mít nic. Takže, i když nějaké připomínky od tebe mi jsou sympatické, nesouhlasím s tím .
Nebo by Legie mohla po zničení ''bouřných'' hávů zničit ještě Zapřísáhlý a udělat čistku v Markarthu. Panečku to by se mi líbilo
Live slow die whenever
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.