hlavní trn v oku je pro mne hlavní dějová linie která je strašně primitivní lehká a nemastná neslaná... když jsem skončil tak jsem něvědel jestli si ze mě ta hra nedělá prdel. na levelu 52...
v pozdejší fázi hry kdy mám tezkou zbroj, jednorucni mece kovarstvi a ocarovani na maximalni urovni mi ta hra prijde primitivni i na tezke urovni... proste skoro kazde monstrum dam na ranu max dve tri. tezsi moby mam obcas problem.
prsten jen jeden? :-D mam snad 2 ruce :-)
Na to jak je to rozsáhlá hra tak je zde i hodně málo monster. Ted uz me to ani nebavi kdyz vim ze nenajdu nic noveho.
Draci strašně slabí
očarování moc malý výběr :-) ale to se dá odpustit :-)
málo unikátních zbraní armoru :-) (mám projetou celou mapu)
Ale jinak hra super dávám 93 % tyhle chyby sou jen kosmetické až na tu dejovou linii ta je hrozna....
prostředí je luxusní dech beroucí proste nárez, nektery questy sou dobry, nabozenstvi je taky dobry :-) proste super hra
hlavní trn v oku je pro mne hlavní dějová linie která je strašně primitivní lehká a nemastná neslaná... když jsem skončil tak jsem něvědel jestli si ze mě ta hra nedělá prdel. na levelu 52...
v pozdejší fázi hry kdy mám tezkou zbroj, jednorucni mece kovarstvi a ocarovani na maximalni urovni mi ta hra prijde primitivni i na tezke urovni... proste skoro kazde monstrum dam na ranu max dve tri. tezsi moby mam obcas problem.
prsten jen jeden? :-D mam snad 2 ruce :-)
Na to jak je to rozsáhlá hra tak je zde i hodně málo monster. Ted uz me to ani nebavi kdyz vim ze nenajdu nic noveho.
Draci strašně slabí
očarování moc malý výběr :-) ale to se dá odpustit :-)
málo unikátních zbraní armoru :-) (mám projetou celou mapu)
Ale jinak hra super dávám 93 % tyhle chyby sou jen kosmetické až na tu dejovou linii ta je hrozna....
prostředí je luxusní dech beroucí proste nárez, nektery questy sou dobry, nabozenstvi je taky dobry :-) proste super hra
tak třeba u očarování mám na výběr ze spousty kouzel je to jenom o tom kolik toho zničíš ... a dějový linie sou ve hře dvě pokud vim
Me osobne vadi jen drobne detaily, napr ze kdyz s nekym mluvis na ulici a jde kolem strazny narazi do tebe a hned zacne mluvit a mluvit cimz prekryje tvuj rozhovor.
Vsichni vsechno vedi. Vetsinou to nevadi zas tolik az na jednu vyjimku. Hostinsky ve vorarove vam jako drb oznami ze ve vetrnem zlebu na druhem konci mapy nejaky maly kluk vzyva temne bratrstvo. Kdybych neco takoveho delal tak maximalne tajne a ne tak aby si o tom povidaly straze po cele mape (nehlede na to ze s tim nikdo nic nedela).
Jinak si vlastne na nic jineho vylezene do oci bijiciho nevzpominam:-)
Tjn, to mě taky docela štve. Jdeš okolo jakýhokoliv npc a hned do tebe jede jeho osobní život. JE to dost nereálný. Když jdu po ulici, tak mě taky každej nezdraví a neříká, že chytl šíp do kolena. Bylo by dobrý, kdyby si tyhle výlevy nechali až po navázání konverzace a ne, že jen okolo nich projdeš.
Pak už mě docela otravuje hlas stejnýho dabéra. Ten kovář z riverwoodu má stejný hlas snad jako 100 dalších jiných npc. Třeba Bethesdě Skyrim vydělá tolik, že si najmou na příští hru víc dabérů.
Skyrim mi přijde špatně optimalizovaný. Takovej Fallout 3 mi na mým krámu šel bez jedinýho škubu a pádu. Skyrim sotva rozjedu na nejnižší rozlišení s nejnižšími detaily a stejně se to škube a dost padá. Snad to fixne nějakej ten patch.
Asi bych znova zavedl systém oblíbenosti (myslím, že ve hře není).
Související s tím bych trochu vylepšil systém reagování okolí. Je pěkný, že na mě lidi reagují, když jsem nemocný, nebo že mi někdy říkají ještěrko. NEbo když mám oblek cechu zlodějů, tak na mě taky stráže někdy jinak zareagují, ale prostě bych to trochu vylepšil. Když jsem třeba arcimág, nikdy jsem nic neukradl, nikoho nezabil, nosím arcimágovo roucho, tak by na mě měli pohlížet s respektem, místo toho si toho v mý guildě většina nevšimne, a to nemluvím o obyčejných lidech.
No jsou to takový maličkosti. Skyrim mám rád, ale docela bych si rád užil roleplay se vším všudy a bez sekání
Upravil/a Andros dne 30.11.2011 12:42
Já bych změnil:
1. inventář s náhledem postavy
2. samoléčení a obnovování many - k čemu pak jíst a spát?
3. proč nedochází k poškozování zbroje a zbraní?
4. prsteny:mám snad 2 ruce! (10 prstenu by opravdu bylo moc)
5. čelenka se dá nosit i pod kápí ap.
6. chybí mi rychlá volba(oblíbené) na klávesnici
7. chci si vyrábět lektvary, očarovávat a vařit kde chci
možná bych ještě na něco přišel,ale myslím že zatím stačí
chyběj i pláště, vak na věci na koni, uvítal bych uzamčení věcí na poličkách. atp. třídění věcí v inventáři. výroba vlastních kouzel (pokud vím nejde, ale nepátral sem po tom)
Graveyard napsal:
Já bych změnil:
1. inventář s náhledem postavy
2. samoléčení a obnovování many - k čemu pak jíst a spát?
3. proč nedochází k poškozování zbroje a zbraní?
4. prsteny:mám snad 2 ruce! (10 prstenu by opravdu bylo moc)
5. čelenka se dá nosit i pod kápí ap.
6. chybí mi rychlá volba(oblíbené) na klávesnici
7. chci si vyrábět lektvary, očarovávat a vařit kde chci
možná bych ještě na něco přišel,ale myslím že zatím stačí
ta rychla volba tam je ... kdyz si das predmet do oblibenych ... tak pak zmacknes Q vyberes si jakej ches predmet a zmacken cislo od 1 do 8 myslim
Mááára
Já mám Skyrim rád ale asi by bylo lepší tam něco změnit třeba 1. Kalhoty přilepené k tryku ?? Když chci aby viděli mé ,,svaly" tak tam nechci běhat v trenkách ..... to i v Oblu to bylo lepší
2.Když mate psa a čtete si tytulky tak to vypadá asi takhel.. ,,Teď poslouchej dragonborne řeknu to jen jednou. Ta maska která tě může udělat nesmrtelným se nachází v ,,Woof "
Ještě by se mi docela líbilo, kdyby bardská škola byla k něčemu (hrát na nástroje), líp bych vyřešil kameru(docela nešikovně vyřešená + nechápu, proč u vlkodlaka není pohled 1. osoby), víc animací pro naše postavy (když už se postava naklání k enchanterskýmu stolu, tak proč by si nemohla lehnout do postele, pít z půlitru, jíst atd..)
Společníci by mohli mít víc možností (dát jim jakýkoliv oblečení.. Když dostanou oblečení s nižším armorem, tak ho neequipnou, + můj mág společník často používá luk, který jsem mu vůbec nedal..)
Celkem by se mi tam líbila dovednost Boj beze zbroje a nějaký vrhací hvězdice nebo dýky, jak tomu bylo kdysi v Morru...Nebylo by naškodu je zase vskřísit.
1.No to rychlý přepínání to je taky "docela" povedený. Už se mi párkrát stalo, že jsem uprostřed bitky nebo těsně před ní stál proti soupeři se dvěma světlama v každý ruce. Nejdřív jsem to nechápal, teď mi to připadá jako legrace, už jsem si na to zvyk. Už chodím připravenej, pouze když mě někde přepadnou cestou, tak se to občas i stane.
2.Kouzlo "Detect Life" bych dal dřív. To je podle mě základ vědět, kdo je kde schovanej.
3.A kouzlo "Světlo" jako takový. V Oblivionu světlo = vidím ať vlezu kam vlezu. Tady světlo a většinou uvidím co potřebuju.
4. Výrobu dračích zbraní bych přidal ze zvědavosti.
Až mě něco napadne, tak to připíšu.
určitě by se hodilo, kdyby u jednotlivých částí inventáře bylo popsáno, kolik váží. Například celková váha zbraní, zbrojí, lektvarů atd. Aby člověk furt nemusel prohledávat inventář a zjišťovat, co mu tam válí za zbytečný metráky...
Neviem, že či aj vám vadí, že proste máte dlhý boj a máte 50hp a váš nepriatel tiež. A zrazu proste len to zastavíte a skomzumujete vsetkok jedlo co mate v inventari a znova mate plne zdravie..skoda, ze sa neda nastavit to, ze sa pocas boja nemozno ist do inventara. Ze si proste dat do oblubenych magiu, zbrane a keby ste sa chceli vyliecit, tak proste staci magia "heal" .. a ked vam dojde mana, tak mate po chlebe.
Upravil/a sparkk dne 31.07.2014 01:34
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.