Hodně mě zajímá návaznost Skyrimu na předchozí díly, ale z pohledu míst a jiného. Protože v Aréně byl v Skyrimu Labyrinthian, který měl vysoké postavení v příběhové linii, kam Jagar Tharn schoval svůj první kus hole chaosu. A vzhledem k tomu, že i v Morrowindu byl Dagoth-Ur, jakožto taky hl. místo Areny (a taky Morrowindu), mohl by se Labyrinthian ve Skyrimu taky objevit (a možná taky v ústředním postavení) rád bych se totiž podíval, jakými změnami za těch 244 let od konce příběhu Areny Labyrinthian prošel a jak si s ním za těch plus mínus 17 let od vydání Areny tvůrci poradily (jestli se bude aspoň zdánlivě podobat nebo to bude jen absolutní zbytek trosek) jen sem přidávejte své názory co by se zde z minulých dílů mohlo objevit (jako třeba už dvoudílná tradice Umbry - poprvé to byl ork, podruhé (teď si nejsem jistej) císařská žena. Třeba bude v troskách Labyrinthianu
PS.: Vím že na fóru je už něco podobného, ale tohle je přece jen o něco jiný
No já nevím, všude se píše že by se mělo použít nějakým zvláštním způsobem ve Skyrimu. A jestli to bude podobně jako v Daggu kde levlovací systém byl hybrid mezi tím dnešním a expením, tak nevím, nevím.
ja doufam že se expit nebude, někde jsem i četl že by to mělo jít zase s dovednostma, jenom vytrénovanější dovednosti se budou zvyšovat rychlejc než nevytrénovaný.(z 5 na 6 stupeň to pujde pomalejc než z 30 na 31
Tak to by bylo ještě celkem dobrý, ikdyž mě to připadá nelogický (ale vlastně, ono je to nelogický i naopak)... Ale ten starej dobrej systém se mi stejně líbil nejvíc. (pamatuju si když sem měl plížení 5 a jen sem si dřepnul už sem měl 6 )
tak je pravda že když chtěj zrušit třídy tak se timhle vyhnou tomu že by být všeuměl co fušuje do všeho byla nejrychlejší cesta k vylevlování.
Hlavně to ale popírá to že dostaneš XP pak posotupíš a rozdělíš si body do dovedností, takže toho už se snad bát nemusíme
Teď sem si vlastně vzpomněl, že skyrim spojoval v oblivionu Ocas hada (taková pěkná malá podzemní kobka). Tím si se skoro dostal do Skyrimu, líbilo by se mi to znovu navštívit v pětce
Zvláštní je, že věci který byly už dávno za hranicemi Skyrimu teď jsou dokonce ve Skyrimu, ale věci na který sem taky zvědavej, jako je hora Dragonstar (a která má název související přímo s příběhem) na té mapce není a to je přitom na hranicích (Možná nás chtěj jen překvapit)
Nevím, chybička se vloudila... Jinak Dragonstar máš i na jiných mapkách, a je to celkem velký město: http://arena.bonu...amriel.jpg http://arena.bonu...mriel3.jpg
Ale taky sem si říkal, že když už tak posunujou hranice Skyrimu, mohly by je posunout ještě o malej kousíček, aby jsme se dostaly i k pevnosti Fang Lair. Posunuly ji už, aby se vešel Pale Pass, tak proč na Fang Lair
podle té druhé mapky je Dragonstar docela dost daleko od hranic. Pokud bude, jak říkají, herní svět větší, tak by se tam klidně vlezl. A kde jsi přišel na to, že posunujou hranice? Pale Pass je na rozmezí Cyrodiilu a Skyrimu. Takže se tam dostaneš z obou stran.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.