V suti jsi nenašel ani stopu po vodě, ale na některých stéblech rudé trávy rostli bobule, a tak jsi je utrhl. (+ plod červené trávy)
Znovu jsi se otočil na Cendreda a pokusil se ho přesvědčit ať jde s tebou. Napoprvé zdráhavě odmítl, ale když jsi jako Dwemer pohrozil svou obrovskou pěstí, hned mu to bylo jasné. (hod 4, hod 8) "Jasně, jasně, půjdu s tebou, ale budu muset použít chameleona... A jak bych provedl tuto akci? Jelikož na každém rohu je zkušený Chimér, vůbec bych se do toho nepouštěl, ale nejlépe by bylo, kdyby z tebe neustále vyzařovala magie - to mohu zařídit já. Jinak počet Chimérů mohu jen odhadnout - nejspíš kolem padesáti, z toho dvacet je hlídka, dvacet výzkumníků, deset vedoucích... Věci, na které by jsi se měl připravit jsou naše magické pasti, které jsem sám nařídil nainstalovat - s jejich odhalením ti budu moci pomoct...doufám..."
LIPTON:
>Neměl u sebe kovový šrot ale tu tekutinu
>Další flóra, na kterou si během své obchůzky narazil byla: Mořská rýže, Blátohouba, Hnojník fialový, Holubinka svítivá, Zlatá ostřice, Rohatá lilie - usoudils, že nejlépe stravitelná bude Mořská rýže...
Během své obchůzky jsi též narazil na malou studnu, která stála přímo před kostelem. Před vchodem svítily plamínky, a když jsi zašel za kostel, všiml sis malinké budovy. Na druhé straně též byl sráz do moře a vyhozený kostelní nábytek. Když jsi se v mlze a dešti zahleděl do dáli, uviděl jsi břeh ostrova Stros M'Kai... Za sebou jsi slyšel nepříjemné kovové vrzání.
Když jste vešli do chrámu, ozval se udivený šepot. Jako by Korga téměř každý znal.
Ty sis však hleděl svého - nejprve si vytáhl Béžovou róbu, kterou měl Ayleid na sobě, nevypadala nijak zvláštně, taks ji zase schoval. Další věc kterou si z batohu vytáhl byl zlatý přívěšek, v chrámu se neobyčejně rozzářil. Bylo nadmíru jasné, že není jen tak obyčejný, bohužel, jakožto Barbar, si nemohl poznat jakým kouzlem je očarován. Nakonec si z batohu vytáhl několik svitků, některé byly popsány záznamy nějakého výzkumu, ale na některých byly znaky a čišela z nich magie...
Všechno jsi vrátil do zpět rozhlédl se po chrámu. Byl velkolepý, na tak malou vesničku. Na každém okně byl vyobrazen výjev z Auldinova pohlcení a stvoření nového světa. U oltáře stály tři duchovní a drželi rudé svíce. Oltář byl obehnán květy. Lavice, na kterých seděli občané byly mistrovsky vyřezávané a na každé z nich ležel ten samý květ, jako u oltáře. Za oltářem byl vchod do katakomb a do vchod do věží, u vchodu stály sochy všech bohů Svaté osmice (Eight divines).
Duchovní zvedli hlavu od oltáře a rozběhli se pomoci Korgovi. Vlekly ho k oltáři a všichni napjatě čekaly, co se bude dít.
Někdo si začal šeptat o jakýchsi zvěstech na Den modlitby Severního Větru. Kdosi druhý začal pomlouvat, že Korg se stal monstrem. Každý začal šířit paniku, jakoby Krogův návrat znamenal něco hrozného... Duchovní to nebrali na vědomí...
Chvíli nečině přihlížím a pak si vyhlídnu někoho kdo vypadá sdílně. "Prosím vás, proč jsou všichni tak vyděšeni z Korgova návratu? Prostě se na chvíli ztratil a teď se zase našel, měl štěstí, tak proč ta panika? "
Tak se zatím zkusím nasytit tou mořskou rýží, a budu ve střehu a směřovat pozornost k místu od kterého ten zvuk vychází. (dokavad nic nespozoruju, tak jíst)
Vypadá to zajímavě, bohužel nemám teď moc času, kdyby si někdo chtěl zahrát (mám to zjednodušené,ale založil jsem to dříve než jsem zjistil, že se to hraje i tady): http://abarin.cz/...mp;id=6203
sir emental napsal:
Vypadá to zajímavě, bohužel nemám teď moc času, kdyby si někdo chtěl zahrát (mám to zjednodušené,ale založil jsem to dříve než jsem zjistil, že se to hraje i tady):
Ahoj, my to hrajeme tady, už to máme rozehrané a baví nás to. Nevím tedy k čemu je ten tvůj link.
Upravil/a SkyrimAdmin dne 16.05.2011 21:06
Taky bych si zahrál, poslední dobou je nuda,...
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
Chtěl bych se přidat jestlli mě ještě můžeš zasadit do příběhu
Jméno: Raziel
Rasa: Vysoký elf
Povolání:
Název: Mág
Specializace: Magie
Základní vlastnosti: Inteligence, Síla vůle
Základní umy: Magie obnovy, Magie destrukce, Pomocná magie, Alchymie
Znamení: Atronach
Popis: Chce se stát největším mágem této éry ale nejde přes mrtvoli
Lidi chci se zeptat ti co hráli DrD v podobě knihy.V jakém formátu ta kniha je?Jako jestli to je jen příběh nebo jestli to je něco kde je třeba Potkal jsi týpka co uděláš?Udělám to a to tak přejdi na stranu ....Protože já mám knihu Útoky ze tmy a tam si na začátku knihy uděláš postavu jako kondice apod. a kdy to tady tak čtu tak si myslím že to DrD bude stejný tak se ptám jestli je to stejný jako Utoky ze tmy nebo ne?
For the Dawnguard.For Skyrim!
co kdybychom začali od znova např že třeba By se vylosoval vypravěč a pak např do příští neděle postavy a pak hrát že by se to takle obnovovalo např : každých 5 měsícu ne ?
leneren napsal:
co kdybychom začali od znova např že třeba By se vylosoval vypravěč a pak např do příští neděle postavy a pak hrát že by se to takle obnovovalo např : každých 5 měsícu ne ?
V tom Pripade bych se taky pridal
Jmeno: Sniperius
Rasa: Lesni elf
Frakce: Cisarstvi , druznici , cech valecniku, cech zlodeju
Nepritel: Thalmor , upiri
Styl boje: stealth, luk +mec , Kontaktni boj s 2 zbranemi
Povolani: Valecnik,Lovec,zlodej
Vybaveni: lehka zbroj , luk , 2 mece
kladne vlastnosti: cest, inteligence, vynalezavost , hbitost, silna vule
Zaporne vlastnosti: kradeni, prilisna obezretnost , mirna nevrazivost vuci nove poznanym High elfum nemam rad mrazivy magy
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.