tak mě napadly nějaké věci, které byly u Skyrimu slíbené a skutek utek. Například nám tvůrci docela na 100% slibovali, že jakmile ve městě něco zahodíme (meč), tak například pobíhající dítko ho vezme a přinese, nebo že se o něj vesničané servou, když ho objeví dva naráz, dále mělo být možné přidat se k městské stráži a tuším že s tím měly souviset nějaké questy, jako hlídání města a tak, a dále například nám měla být možnost povolání jako dřevorubec, kovář atd, já teda nevím, ale to že jsem se naučil kovářský kmen perků neberu jako že jsem kovář z povolání, ani ty 3 úkoly na začátku, abych vyrobil dýku, přilbu a tak, to byl spíš takový tutorial. Když někoho něco dalšího napadne, sem s tím
Jo - tak ty zbraně už jsem taky zkoušela... hodila jsem dedrickou dýku před dveře a čekala, až se nad ní poperou... ona se tam válí do dnes... :/ ale když jsem vyházela půl inventáře, tak mi strážník řekl, ať to sklidím, že se děti o to mohou poranit, dokonce mi snad chtěl dát pokutu...
Další mi přijde ta nedostatečná reakce na déšť - přijde mi chudší než měla být a údajně měla být dost znatelná.
Upravil/a MortuusDominus dne 13.12.2011 12:34
Jo to mě taky trošku nejdřív překvapilo, obyčejní lidé, tuším v Gothicu 4 to bylo, když se spustil déšť, tak se běželi schovat pod nějaký přístřešek a tady se zvesela prochází dál. A u soubojů s drakem mi docela vadí, že například se mi nikdy nestalo, že by normální drak, kterého potkám v tundře, někoho v letu chytil do pařátů a vyhodil do vzduchu, nebo chytil do tlamy, kromě alduina nebo ukázek jsem to tuším nezažil ani jednou. Teda párkrát chytil mě do tlamy, když jsem měl v souboji málo životů. Lae příjde mi to trošku takové divné, když proti němu bojuje městská stráž, drak strážnýho desetkrát kousne a ještě sklapne tlamu metr před ním a 5x krát na něj vyšle gejzír plamenů a strýžný bojuje dál..nevim no
Je to trochu divoký. Strážnej draka přežije jak nic, tobě stačí jeden stisk mezi zubama a v závěru pak můžeš strážnýho sám vyřídit jedním šikovným tahem Ve Skyrimu asi bude hodně věcí scházet, ale to bude tím, že ty novináři a nevím kdo ještě, to strašně nafoukli... Nikdo nic nevěděl, testoval to hodku a napsal článek... a přes to nadšení je těžké psát něco nezaujatě a objektivně. Na druhou stranu mě potěšili tyy dungeony...slibovali, že budou odlišné a né tak jednotvárné- tomu se mi nechtělo věřit - a pravdou je, že se opravdu liší ... to si dali celkem záležet...
to je pravda, dungeony mě potěšily hodně...opravdu se nenašel jediný, který by se nějak víc podobal tomu který jsem již prošel, někdy byly až nepředstavitelně obrovský
Teď trošku otázka mimo, myslíte, že by se někdy v budoucnu dal vytvořit nějaký patch pro xbox, který by obsahoval české titulky? Sice jsem věděl o co jde, ale nebylo to u řady questů dokonalé.
A na pc to nemám šanci rozběhnout...třeba kdyby se sešel nějaký amatérský tým, který by to chtěl někdy vytvořit...samozřejmě překládat pouze třeba questy, mimo knih, nebo třeba knihy potřebné pro daný quest...asi moc fantazíruju
Upravil/a Kasha dne 13.12.2011 13:07
Taky slibovali totalni ovlivneni ekonomiky mesta kdy zabijete kure, ci sabotujete pilu, tak vesnice zkrachuje a nasledne najdete obyvatele jako zebraky v jinych mestech.
Kurat jsem zabil vic nez vsechny KFC a nic. Pila sabotovat nejde.
Dalsi vec co slibovali je ze kdyz nekde zabijete obchodnika, tak na jeho misto nastoupi bratr ci syn. Taky se nedeje.
sankuri: to je velká pravda, na to jsem uplně zapomněl, určitě chápu nadšení autorů recenzí, kteří hráli třeba 5 hodin, ale proboha, kde vzali takové nesmysli, když seto nedá uskutečnit, nebo jestli to vypustila Bethesda a záhy se z toho upustilo? NEchápu no...třeba je tlačil čas, aby to stihli do termínu, tak tam řadu věcí opoměli
Kasha napsal:
sankuri: to je velká pravda, na to jsem uplně zapomněl, určitě chápu nadšení autorů recenzí, kteří hráli třeba 5 hodin, ale proboha, kde vzali takové nesmysli, když seto nedá uskutečnit, nebo jestli to vypustila Bethesda a záhy se z toho upustilo? NEchápu no...třeba je tlačil čas, aby to stihli do termínu, tak tam řadu věcí opoměli
Todd Howard to sliboval jeste par dni pred vydanim, to uz museli davno lisovat DVD
NEvím no, kam se to podělo...mě připadá, jako že tam toho chtěli udělat strašně moc a pak z toho bylo víceméně zklamání, kdyby na to měli o nějaký měsíc navíc, mohlo to být lepší. Ke každé frakci, kdyby dali více úkolů, nebo kdyby byl každý o půl hodiny delší a postupný třeba růst v těch frakcích, jako nováček, zkušený a tak, tak by to bylo mnohem lepší. Nebo občanská válka...příjde mi hrozně krátká, na to jak měla zamávat celým Skyrimem, Bitev mohlo být daleko více, nemyslím o města, ale klidně někde v horách, v tundře na polích. Ale dobýt 2 města a 3 pevnsoti, to je bída...jak řikám, podle mě měli moc málo času aby to všechno vecpali do toho listopadu...
Vše rozkouskované a zakončené aniž by se to pořádně rozjelo no..
Upravil/a Kasha dne 13.12.2011 13:20
S tím mečem hozeným na zem mě stráže napomenuli s úsměvem. A na Rorikově dvorci jsem odhodil brnění a po dokončení questu u kluka co orá pole (chtěl se stát dobrodruhem) jsem ho potkal v nějakém městě v hospodě a to brnění měl na sobě bylo to Steel armour nevím jestli to je náhoda.
Co mi chybí ? interakce obyvatel na cokoli kromě draka. A nevím jestli je to jen můj pocit ale vždy když do malého města či vesnice přivezu šperky odjedu a vrátim se tak pak ten obchodník má tak v průměru o 300 víc.
A ted co mě vysloveně se*e cestování na koni... pěšky sem rychlejší a slibované sety brnění mi taky chybí (v Euro gameru sem četl , že jako zeman budeš mít ve stajích určité výhody)
...for the Emperor !....
To ze si vpodstate na zacatku vyvoje dali pevne datum byl asi nejvetsi fail. Toto se mi libi na Guild Wars 2. Tam nema hlavni slovo marketing ale vyvojari a ti pri dotazu na datum vydani rikaji "az to bude hotove" a podle toho ta hra taky vypada (mel jsem moznost zahrat na GamesComu).
bethesda failuje v tom ze jadro vyvojoveho tymu tvori uz 10 let porad tech 11 stejnych lidi, kteri sice dokazou stvorit kouzelene svety ale porad dokola se dockavame stale stenych slabych mist.
Komunita...
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
Tak já jsem vyhodil ve Větrném Žlebu u hřbitova na zem oblek, zrovna když šli kolem lidi a přišel za mnou jeden a zeptal se mě, jestli mi nebude vadit, zda si vezme tu cast zbroje co jsem zahodil.
sankuri napsal:
To ze si vpodstate na zacatku vyvoje dali pevne datum byl asi nejvetsi fail. Toto se mi libi na Guild Wars 2. Tam nema hlavni slovo marketing ale vyvojari a ti pri dotazu na datum vydani rikaji "az to bude hotove" a podle toho ta hra taky vypada ...
Nechci ti brát iluze, ale přesně tohle si říkali i vývojáři, kteří měli na starost DNF a jak to dopadlo
To, že takhle vývojáři odpovídájí, může znamenat spoustu věcí, např. i to, že si s projektem něvědí dál rady.
Upravil/a Freani dne 13.12.2011 14:38
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.