Aurelius a Mopidu:
Eruwien přesně vystřelila šíp, který proletěl očním průzorem kostlivcovi přilby. Prostřelená lebka společně s přilbou spadla se zařinčením na zem, zbytek těla se sesypal na zem. Aurenil svůj útok nemusel realizovat, Tal si pověsil na záda štít a vzal ze stěny zapálenou pochodeň. Eren se sehl k mrtvole a vzal si její měšec "To budou ještě staré elfské zlaté ... nejspíše budou mít vyražené slunce a hvězdy pospolu."
Tondulin:
Tas se začal trochu zmítat "No tak! jedeme tam! nic podobného jsem ještě neviděl! třeba budu první!" Vrabčák se ještě chvíli zamyšleně dívala a pak ti odpověděla "Nejedeme, vypadá to moc nebezpečně a nemám z toho místa dobrý pocit, ten vlastně nemám z celého tohohle pustého místa."
"Kostlivci jsou jen začátek.. bude to horší, až narazíme na zombie a další nemrtvé.. Erene, ty jsi měl raději zůstat kuchaře." poznamenám, zapálím jednu z pochodní a vykročím dál do jeskyně.
Aurelius a Mopidu:
Znak na kostlivcově brnění je ohořelý, ale stačilo ho trochu očistit a hned bylo jasné čeho to je znak, je to znak královské osobní stráže. "To musí být hodně starý, krále nemáme snad už tisíciletí." poznamenal Eren ignorujíc Aurenilovu poznámku. Tal vyrazil s pochodní za Aurenilem a Eren zapálil dvě pochodně, přičemž jednu podal Eruwien. Chodba je dlouhá a po několika schodech dolů a zatáček, jste dorazili k masivním dřevěným dveřím.
Tondulin:
"No ták! jedeme tááám!" Tas se začal svíjet víc a víc ... ale udržel jsi ho a bezpečně jste dojeli zpět na cestu. O kus cesty dále jste si už začali všímat pohoří, které se táhne vlevo od vás, někde tam je i pevnost. Dojeli jste k rozcestí a na ukazatelích, které tu jsou nejspíš už dlouhou dobu, jsou napsány tři názvy, ke každé cestě jeden. Na první ceduli, která ukazuje na místo odkud jste vyjeli, je napsáno "Entras" což je ta vesnička. Na druhé je napsáno "Pevnost Žaban" a cesta se stáčí k pohoří vlevo. Na třetí ceduli je Ixarot, místo kam od začátku jedete. Tas hned začal mlít "Pojedeme do pevnosti? slyšel jsem o ní jen samé strašidelné příběhy! neboli něco co je hodné za prozkoumání!"
"Hmm.. uděláme to po dobrým nebo po zlým?" zeptám se a pozorně si prohlédnu dveře, zdali není nějaká magická past nebo i nějaká normální (člověk musí být ostražitý )
Aurelius:
"Já bych to udělal po zlým ... silou, nechce se mi tu moc dlouho trčet na jednom místě ..." poznamenal Tal. Začal jsi prozkoumávat dveře a všiml sis, že pod klikou je nějaká slabě rudě zářící runa, díky tvým znalostem sis jí zařadil do magie ohně a že vybuchne, jakmile někdo zatáhne za kliku.
Tondulin:
Jedete klusem k městu Ixarot (1/5) Jedete po kamenité cestě, za vámi je ještě možnost spatřit vysoké šedivé věže Žabanu tyčící se pod horami. Všude kolem vás je pustina, tedy kameny, štěrk ... šedivá země ... nic živého.
Mopidu:
Došla jsi k masivním dřevěným dveřím, které zrovna Aurenil zkoumá. Na zdech u dveří jsou nějaké rytiny, nejspíše popisují nějakou bitvu nebo nějaký jiný hrdinský čin.
Aurelius:
Dveře mají velké železné panty, dokonce nejsou ani rezavé a normálně se vysadit nedají. Při pohledu na hoření pant sis všiml asi třech děr ve stropě, nemusí to znamenat nic, nebo to může být důležité ...
Tondulin:
Jedete klusem k městu Ixarot (2/5) I nejvyšší věž brzy zmizela a můžete spatřit jen hory které se nad tou pevností tyčí. Kolem se to moc nezměnilo, stále je všude divná země, pustá a neúrodná, nikde nic živého a naštěstí pro vás ani mrtvého ... možná trošku pociťuješ žízeň, v okolí však žádná voda není. Je tak kolem dvanácti hodin.
Mopidu:
Aurenil na tebe křikl abys nesahala na dveře, jinak to tu bouchne. Hned na to začal dveře dále zkoumat, Tal mezitím nervózně postával u dveří a Cal se opírá o zeď , trochu se usmívá při pohledu na Aurenila jak ohledává dveře, nejspíš něco ví nebo umí a jen vyčkává na příležitost.
Upravil/a scorpioncz dne 01.12.2013 00:14
Pokusím se pomocí kouzla ohřát jeden z pantů a následně jej prudce zchladit vodou. Takto to budu dělat opakovaně dokud nebudu zesláblí. Ve správné chvíli se pokusím urazit onen pant.
Aurelius:
Začal jsi praktikovat svůj plán u spodního pantu, ohřívání takového kusu kvalitně zpracovaného železa však trvá déle než jsi očekával, za sebou jsi uslyšel tasení meče a tupé rány o zeď, pak začal Tal křičet na Erena. Trochu si se lekl, zrovna když jsi kouzlil s ohněm, málem jsi se spálil.
Tondulin:
Jedete klusem k městu Ixarot (3/5) Stále jedete po vyprahlé pustině a kolem vás se objevil les, který je však mrtvý, stromy jsou suché a zčernalé. Slunce se skrylo za mraky a v dáli už se začíná zelenat, pomalu se blížíte ke kraji pustiny. Zrovna projíždíte kolem nějaké díry, nejspíš cesta do nějaké jeskyně, nezdá se že tam něco žije ...
Mopidu:
Tal se hned vydal napříč chodbou k Erenovi (velké pardon, ale spletl jsem si jména) mezitím také tasil meč a přirazil nic nechápajícího Erena ke zdi "Tak co nám tajíš! co o tom tady víš a pro koho pracuješ?!" Eren překvapeně začal mluvit "Já nepracuju pro nikoho, jen pro sebe a o tomhle místě vím jen to co vědět potřebuju ... že je zamořený kostlivci a co se zde skrývá."
Aurelius a Mopidu:
Tal poodstoupil od Erena a schoval meč, Eren si odkašlal a přistoupil ke dveřím na kterých je ta výbušná runa. Řekl tiše pár slov v řeči magie a runa zazářila a zmizela "Vím o všech pastech které tu jsou nastraženy těmi, kteří tu pohřbívali mrtvé a chtěli je ochránit před vykradači hrobů." dodal po chvilce Eren "některé tu však mohou být umístěny někým kdo tu byl a kvůli komu to tu je znesvěcené." Otevřel dveře a vešel. Tal si odfrkl "Myslím že nám neříká všechno ... nějaký pasti, třeba tahle je jediná a jen si vymýšlí ..."
Tondulin:
Jedete klusem k městu Ixarot (4/5) Pustinu jste nechali za sebou a vjeli jste do listnatého lesa. Vrabčák polevila v ostražitosti, kterou při průjezdu pustinou celou dobu měla a uvolnila se, zatímco Tas se rozhlížel kolem sebe úplně stejně jako v pustině. Les není moc dlouhý a po chvilce vyjíždíte na travnatou, mírně kopcovitou krajinu a ty začínáš mít hlad, přece jen jsi neměl ani snídani.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.