Cimmeran: To se ale bavíme dokolečka o tom samym. Systém je prostě nastavenej tak, že hráč, kterej si chce hru zjednodušit, tak si jí zjednoduší. Kdo si jí zjednodušovat nechce, ten si může užít poměrně vysoké obtížnosti.
Jinak uznávám, že ten systém (konkretně u kovařiny) mohl být lepší.
Funguje to presne tak jak vyvojari chteli, uz se proste delaji hry jen pro tupce. Podle mne tam vyrobni skily jsou zbytecne nebo aspon mnely fungovat jako mmorpg kde levelite jen vyrobou veci odpovidajicih obtiznosti/materialem vasemu skilu, ale to by deticky brecely ze to je strasne tezke. Tvrdit ze levelovani trenovanim skilu je nahovno ze to je spatny system jiz cosi napovida o pisateli. Chce to proste krapet sebekontroly a nekovat kudlicku za kudlickou a vymlouvat se na system.
Zkuste si treba Daggerfall posledni kvalitni The Elder Scrolls at vite jak vypada poradne RPG http://www.tesgui....
Já jsem někde tvridil že to dělám ? Chlape nepodsouvej mi to co jsem absolutně nikde neřekl ani jsem to nenaznačil. Tenhle tvůj příspěvek taky o tobě hodně vypovýdá.
Takže znova opakuji, ten kdo RPG nikdy nehral, to bude dělat aniž by věděl, že něco dělá špatně a pak je pro něj hra lehká a on si myslí že hraje zcela normálně (vysvětloval jsem to v předchozích postech). Proto je špatný i ten systém. Ale to už bych se jen opakoval. Odcházím z téhle zbytečné diskuze, možná na to časem přídete.
Jinak s těma dýkama to dělá hodně hráčů co jsem tak pročítal fora a považují to za uplně normální a říkají že je to lehké a žeby měli kovařinu stížit, prostě oni si myslí že je to standartní postup lavelování Tady je ten krásnej systém
Mějte se tu.
Upravil/a Cimmeran dne 09.12.2011 14:25
A co když ten kdo RPG nikdy nehral tohle neví a ani ho to nenapadne že to tak je?A až po přečtení nějakého návodu od "zkušených" na to jak lehce vyskilovat,se na to vrhne?
Já jsem možná toho příklad.Kdybych si tu nepřečet o kovařině tak mě ani neanpadne zabývat se tak otravnou činností jako kovařina,sbíral bych si jen kytičky a houby a patlal lektvary který bych prodal a koupil lepší brnění.Možná kvůli tomu jsem až teprve na asi 40 úrovni začal dělat očarované věci abych se zbavil těch desítek drobných kamenů duší.A představ si že do te\ˇnemám ani kousek deadrickýho brnění.Takže jediný kdy sem ho za celou hru viděl je u Sangvina a když si vyvolám dremoru sangvinovou holí.
Tady jde asi opravdu o to hrát a brát hru jako víceméně fungující a krásný svět a nehledat v něm hned všelijaký exploity,pro to abych měl hned postavu na max.
Dovolím si trochu argumentovat k tomu co tu zaznělo:
Pokud hra dovolí hráči zneužívat její principy, je to chyba hry a nikoliv hráče, hráč se chová logicky zcela v duchu RPG-snaží se svoji postavu namaxovat co to jde, protože pro hraní správného RPG je namaxování postavy prostě nutné, v tomto směru je pro mě vzorem Diablo 2 v median xl modu. Pokud na rozvoji postavy nepracuješ správně, pak už na začátku NM máš vážné potíže. Na to abys dosáhl nějakých vyšších met, musíš být dobrý hráč a dobře znát herní pricipy, protože jinak tě čeká one shot kill na každém druhém rohu. Problémem Skyrimu z mého pohledu je to, že hra je udělaná pro mainstream, tak aby ji mohl hrát a s prstem v nose uhrát skutečně každý. Což je z pohledu investora naopak super, více prodaných kopií a o to tu jde. Není na tom nic špatného, každý chce maximalizovat svůj profit, ale menšinu hráčů pak taková hra nemůže uspokojit, protože sama o sobě nepředstavuje žádnou výzvu, jde jen o procházku vcelku ucházející krajinou s dungeony , které jsou si podobné jako vejce vejci a úkoly repetitivními jako pohyb kyvadla hodin. Rady aby se hráč držel na uzdě, nepoužíval lektvary,nemaxoval schopnosti, jsou bez urážky k vám, kteří jste je vyřkli, zcela zcestné. Hra je produkt pracující na nějakých principech a já jakožto zákazník očekávám, že tyto principy jsou dostatečny vyladěny tak, aby mi při mém přirozeném způsobu hraní poskytovaly maximální zážitek. Pokud jsou nastaveny špatně, pak je to chyba vývojáře, nikoliv moje. Nehraju proto, abych se omezoval, to byste po mě mohli rovnou chtít abych po Skyrimu běhal nahej , nepřátele hodinu utloukal krumpáčem a do schopností neinvestoval talenty. Hraju proto abych si to užil tak, jak to je. Což si neužívám a tak mi nezbyde než počkat si na mód někoho, kdo uvažuje podobně jako já. A soudě podle příspěvkův tomhle vlákně nás bude víc.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.