Zarath napsal:
Nechtěj taky všechno hned vědět . Nech si taky nějaký překvápko na objevení do hry .
Tak jako ja chci prekvapko ve forme pribehu, lokaci, NPC, tehle veci To jak budu rezat draka prece klidne muzu vedet dopredu Rozhodne to ale nebude vypadat tak jak ve videu )
Zarath napsal:
To je jasný, mají ještě 9 měsíců, tak je jasný, že toho nemůžou odhalit moc
No jako ja v urcite chvili prestanu novinky cist, protoze pak je clovek moc prehypovanej.. Tohle sem se naucil u filmu ktery chci videt a ted se to snazim praktikovat i u her.. Clovek kdyz si precte sto clanku ktery vychvalujou vsechny aspekty dane hry, dalsich sto clanku popisujici postavy, "kousky pribehu", lokace, zbrane a potom shledne sto videi ktery obsahujou snad kazdej kout hry, tak se pak clovek jednak neumerne tesi na hru, ktera vlastne vubec neexistuje, protoze je akorat vytvorem PR oddeleni a potom v podstate cokoliv dela a kamkoliv vleze, tak uz zna z clanku a videi
Scarcz napsal:
Já se docela bojim, že budu tak natěšenej, že pak budu zklamanej.
To je presne to o cem mluvim.. To je asi neco takovyho, jak kdyz se o Avatarovi par tydnu pred premierou, po nejakych zkusebnich projekcich psalo, ze ten film je tak uzasnej, ze to nejak zapoji jiny casti mozku a ze to je zazitek uplne mimo lidsky vnimani Clovek tomu sotva doslova uveri, ale rekne si, ze kdyz se pisou az TAKOVY silenosti, ze to musi byt fakt neco neskutecnyho.. Kdybych o Avatarovi nez sem na neho sel nevedel nic, tak sem naprosto nadsenej, takhle sem byl v podstate zklamanej.. Proto se snazim omezovat priliv informaci o dane hre/filmu, at se z toho nestane neco, co to nikdy nemuze byt
Ale já asi nebudu schopnej ignorovat informace o Skyrimu. Úplně se bojim, že si pořídím nový PC koupim Skyrim, zapnu to a dostaví se takový ten rozpačitý pocit, kdy je člověk zklamanej, ale nechce si to přiznat. A za pár dní to opadne a Skyrim mě sežere
SkyrimAdmin napsal:
ale kousky příběhů a přesné lokace se asi zveřejňovat předem nebudou
No jako takhle uplne ne.. Jenze to mas takovy ty "prvnich 15 minut hrani", "ukazka toho a toho levelu", "ukazka interakce s NPC", "ukazka souboje s drakem". Pak prijdou prvni preview na zaklade hrani a nekteri novinari sou schopni silene spoilerovat.. Na druhou stranu, TES zas nema az tak cim prekvapit, v tom smyslu ze je to proste "klasicky" RPG a o tolik se od Oblivionu lisit nebude, takze vylozena prehypovanost nejspis nehrozi
J4rr1N napsal:
No jako takhle uplne ne.. Jenze to mas takovy ty "prvnich 15 minut hrani", "ukazka toho a toho levelu", "ukazka interakce s NPC", "ukazka souboje s drakem". Pak prijdou prvni preview na zaklade hrani a nekteri novinari sou schopni silene spoilerovat.. Na druhou stranu, TES zas nema az tak cim prekvapit, v tom smyslu ze je to proste "klasicky" RPG a o tolik se od Oblivionu lisit nebude, takze vylozena prehypovanost nejspis nehrozi
dovolím si nesouhlasit že elder scrolls je "klasicky rpg" by mě ve snu nenapadlo , nemluvě o tom, že nemá čím překvapit a už vůbec ne v to, že se od Oblivionu až tak lišit nebude
Ale s těma spoilerama máš asi pravdu. Budu se je snažit nějak separovat, nebo na ně předem upozornit
No.. já si teda myslím, že nám příběhem Skyrim dech vyrazí a dost pořádně řekl bych, že se bethesda poučila ze stereotypu oblivionu, a že přijde s něčím opravdu.. dechvyrážejícím
jen se bojim aby to nebylo ve stylu: Přišli draci co chtěj sežrat celej svět > zjistí se že jsi dragonborn > krátký trénink > musíš porazit X draků aby jsi získal sílu na poražení velkýho draka Alduina > Alduin má armádu, sežeň si vlastní armádu u rebelů, nebo u těch co chtějí být s císařstvým > ty budou chtít na oplátku pomoct s vlkodlakama > velká bitva > konec + samozřejmě nějaká omáčka.
J4rr1N napsal:
No jako takhle uplne ne.. Jenze to mas takovy ty "prvnich 15 minut hrani", "ukazka toho a toho levelu", "ukazka interakce s NPC", "ukazka souboje s drakem". Pak prijdou prvni preview na zaklade hrani a nekteri novinari sou schopni silene spoilerovat.. Na druhou stranu, TES zas nema az tak cim prekvapit, v tom smyslu ze je to proste "klasicky" RPG a o tolik se od Oblivionu lisit nebude, takze vylozena prehypovanost nejspis nehrozi
dovolím si nesouhlasit že elder scrolls je "klasicky rpg" by mě ve snu nenapadlo , nemluvě o tom, že nemá čím překvapit a už vůbec ne v to, že se od Oblivionu až tak lišit nebude
Ale s těma spoilerama máš asi pravdu. Budu se je snažit nějak separovat, nebo na ně předem upozornit
Trochu sem cekal ze se toho chytnes Jde o uhel pohledu.. Jakto ze nejde o klasicky RPG? Kdyz to srovnas treba Mass Effectem.. To uz je spis strilecka s RPG prvkama, malo prvkama A to ze nema cim prekvapit.. Tim sem myslel spis to, ze at se Bethesda zblazni sebevic, tak to porad bude o tom, jak hrdina objevuje svet, proziva pribeh, mlati potvory, ziskava za to zkusenosti a zlepsuje se.. Tady nemaji moc kam uhnout, to uznej. Stejne tak jak se nebude moc lisit od Oblivionu. Jde o jeho evoluci, ne revoluci. Sotva v druhe pulce Skyrimu objevime portal do vesmiru a stane se z toho vesmirna strilecka ) Vis jak to myslim? Ty hranice jsou dany, je to pokracovani neceho co uz vime jak vypada a jaky to ma pravidla, nejedna se o uplne novou znacku, proto to "prehypovani" moc nehrozi..
Scarcz napsal:
jen se bojim aby to nebylo ve stylu: Přišli draci co chtěj sežrat celej svět > zjistí se že jsi dragonborn > krátký trénink > musíš porazit X draků aby jsi získal sílu na poražení velkýho draka Alduina > Alduin má armádu, sežeň si vlastní armádu u rebelů, nebo u těch co chtějí být s císařstvým > ty budou chtít na oplátku pomoct s vlkodlakama > velká bitva > konec + samozřejmě nějaká omáčka.
Poprosim o ulozeni tohoto prispevku nekam, odkud se to potom porovna se skutecnym pribehem, abysme se potom mohli vsichni zasmat, jak velmi blizko pravde to bylo, VUBEC bych se nedivil!
J4rr1N napsal:
No jako takhle uplne ne.. Jenze to mas takovy ty "prvnich 15 minut hrani", "ukazka toho a toho levelu", "ukazka interakce s NPC", "ukazka souboje s drakem". Pak prijdou prvni preview na zaklade hrani a nekteri novinari sou schopni silene spoilerovat.. Na druhou stranu, TES zas nema az tak cim prekvapit, v tom smyslu ze je to proste "klasicky" RPG a o tolik se od Oblivionu lisit nebude, takze vylozena prehypovanost nejspis nehrozi
dovolím si nesouhlasit že elder scrolls je "klasicky rpg" by mě ve snu nenapadlo , nemluvě o tom, že nemá čím překvapit a už vůbec ne v to, že se od Oblivionu až tak lišit nebude
Ale s těma spoilerama máš asi pravdu. Budu se je snažit nějak separovat, nebo na ně předem upozornit
Trochu sem cekal ze se toho chytnes Jde o uhel pohledu.. Jakto ze nejde o klasicky RPG? Kdyz to srovnas treba Mass Effectem.. To uz je spis strilecka s RPG prvkama, malo prvkama A to ze nema cim prekvapit.. Tim sem myslel spis to, ze at se Bethesda zblazni sebevic, tak to porad bude o tom, jak hrdina objevuje svet, proziva pribeh, mlati potvory, ziskava za to zkusenosti a zlepsuje se.. Tady nemaji moc kam uhnout, to uznej. Stejne tak jak se nebude moc lisit od Oblivionu. Jde o jeho evoluci, ne revoluci. Sotva v druhe pulce Skyrimu objevime portal do vesmiru a stane se z toho vesmirna strilecka ) Vis jak to myslim? Ty hranice jsou dany, je to pokracovani neceho co uz vime jak vypada a jaky to ma pravidla, nejedna se o uplne novou znacku, proto to "prehypovani" moc nehrozi..
to je jasný, ale přesto přijde Bethesda s inovacemi.. a právě ty inovace, které ve Skyrimu přibudou (Ekonomika, nový bojový systém, atd. (viz novinka 74)) budou dělat skyrim "neklasickým" rpg.. ale o tom se teď můžeme akorát dohadovat a diskutovat .. holt, uvidíme 11.11.11
J4rr1N napsal:
No jako takhle uplne ne.. Jenze to mas takovy ty "prvnich 15 minut hrani", "ukazka toho a toho levelu", "ukazka interakce s NPC", "ukazka souboje s drakem". Pak prijdou prvni preview na zaklade hrani a nekteri novinari sou schopni silene spoilerovat.. Na druhou stranu, TES zas nema az tak cim prekvapit, v tom smyslu ze je to proste "klasicky" RPG a o tolik se od Oblivionu lisit nebude, takze vylozena prehypovanost nejspis nehrozi
dovolím si nesouhlasit že elder scrolls je "klasicky rpg" by mě ve snu nenapadlo , nemluvě o tom, že nemá čím překvapit a už vůbec ne v to, že se od Oblivionu až tak lišit nebude
Ale s těma spoilerama máš asi pravdu. Budu se je snažit nějak separovat, nebo na ně předem upozornit
Trochu sem cekal ze se toho chytnes Jde o uhel pohledu.. Jakto ze nejde o klasicky RPG? Kdyz to srovnas treba Mass Effectem.. To uz je spis strilecka s RPG prvkama, malo prvkama A to ze nema cim prekvapit.. Tim sem myslel spis to, ze at se Bethesda zblazni sebevic, tak to porad bude o tom, jak hrdina objevuje svet, proziva pribeh, mlati potvory, ziskava za to zkusenosti a zlepsuje se.. Tady nemaji moc kam uhnout, to uznej. Stejne tak jak se nebude moc lisit od Oblivionu. Jde o jeho evoluci, ne revoluci. Sotva v druhe pulce Skyrimu objevime portal do vesmiru a stane se z toho vesmirna strilecka ) Vis jak to myslim? Ty hranice jsou dany, je to pokracovani neceho co uz vime jak vypada a jaky to ma pravidla, nejedna se o uplne novou znacku, proto to "prehypovani" moc nehrozi..
to je jasný, ale přesto přijde Bethesda s inovacemi.. a právě ty inovace, které ve Skyrimu přibudou (Ekonomika, nový bojový systém, atd. (viz novinka 74)) budou dělat skyrim "neklasickým" rpg.. ale o tom se teď můžeme akorát dohadovat a diskutovat .. holt, uvidíme 11.11.11
Tohle je slovickareni, ale prece "novy soubojovy system" nedela z RPG, "neklasicky RPG", ne? Stejne tak ekonomika, v kazdym RPG je nejakym zpusobem obsazena. Je preci jedno, jestli budu draka rezat pravym, nebo levym tlacitkem mysi, kdyz to hodne zjednodussim.. Inovace sou naprosto v poradku, jinak by delali datadisk k Oblivionu, ale tim z toho prece nedelaji neco jinyho.. To ze je to "klasicky" RPG nebylo mysleno jako hodnotici prvek.. Pripada mi, ze si to vzal tak, ze "klasicky RPG" je neco spatnyho, staryho a to prece nas vysnenej Skyrim nemuze byt. A protoze bude tak uzasnej a inovovanej a skvelej, tak to proste bude "netradicni" RPG..
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.