Pekne napísané. Hra ozaj po cca 30-40 hodinách začína nudiť. Questy mám už pomaly len tie radiant story a tie sú nuda. Vytvoril som si postavu mága, ale na nej sa mi do questov moc nechce, možno tak do hlavnej línie ( na počudovanie), ale vačšinou si len vyčistím dáky dung a tak. Do questov sa mi ako si nechce. Kedže za to ani neni poriadna odmena a keď aj náhodou je tak má naprd staty.
Ano, problém je v tom, ze plnění jakychkoliv questů po lvl 35 postrádá zcela smysl, protoze odmeny jsou buď zlato, které není za co utratit nebo shit itemy, které k ničemu nejsou. Navíc design questů se zoufale opakuje, dones, vymlať dungeon, kde nemáš soupeře atd. Poslední výzva pro mě byl lich Krosis na 20.lvl. Jinak nepotrebuju nic, potions řeší vše.
Vaše smůla, že vás hra nebaví Já jsem naprosto spokojenej a to jsem hrál za mága lvl 53 a ted mám norda 38 a pořád mě hra baví a q kvůli rewardu nedělám... pořád mi to i po 160 hodinách hraní má co přinést Už to není to prvotní nadšení, ale jak říkám, pořád je to super..
cela mapa objevena vsechno sem prosel vsude byl kazdy Q zvladl (ten ktery neni bugnuty) od lvl 40 uz to pro me byla strasna rutina a uz sem se jen kochal a kochal nad krajinou a moznostmi hry....questy uz ani nedelam bo je to trapny a porad stejny
pechynho napsal:
pro me je skyrim mezi rpg jako jednooky kral mezi slepymi...
Svatá pravda! V té bídě, co posledních pár let je, skyrim vede na plné čáře... Další Baldury už asi nikdo neudělá. A přitom by stačilo k dokonalosti tak málo! Lepší systém odměn, víc lootu, promakanější a smysluplnější dialogy...
Tichá čepel seká nejlépe....
Trosku promakanejsi/slozitejsi system boje by taky neskodil. Treba tak, jak to bylo udelane v Risen, to nebylo az tak spatne. Tam clovek mel az do konce co delat a na nektere potvory si proste mohl troufnout opravdu az na konci...
Hlavne mi prijdou trapny ty souboje s draky. Vzdyt takovemu monstru jen staci machnout ocasem, aby vas povalil. At uz mam staty namaxovany jakkoli, rozdil ve vaze souperu by proste mel byt znat... jenže neni.
Ano, přesně. Je to smutné, když člověk vidí kolik energie to muselo stát, když se na začátku navíc skvěle baví a pak se posune trošku dál a ze hry je rutinní a monotónní nuda. Pro mě je hlavní problém loot, leveling oponentů a overpowered ability alchemy a enchanting.
gonga napsal:
Ano, přesně. Je to smutné, když člověk vidí kolik energie to muselo stát, když se na začátku navíc skvěle baví a pak se posune trošku dál a ze hry je rutinní a monotónní nuda. Pro mě je hlavní problém loot, leveling oponentů a overpowered ability alchemy a enchanting.
Na levelscaling jsem úplně zapomněl. Člověk si na něj tak nějak po těch stovkách hodin zvykne a vůbec mu nepříjde, jaká je to pro rpgéčko sračka. Na konzolovitost a americkej konzum si prostě holt budeme muset zvyknout (anebo počkat na dobrej mod...)!
Tichá čepel seká nejlépe....
zjistil jsem ze kdyz si zvednu s magem bezflaskicem obtiznost z 3/5 na 4/5 tak to je docela zahul diky silene drahym kouzlum co se tyce many, zabit medveda je ted takovy maly maraton, nechci videt fight s upirem. i kdyz bez flasek to je docela sila i na tech 3/5.
Já hraju na 4/5 obtížnost a lehký se mi to teda nezdá. Mám "plížiče" na 30 lvlu s lukem a plížením na 80 s většinou odemčených perků. Podřadný hnusy samozřejmě dávám ze zálohy poměrně snadno, bylo by ostatně divný kdyby ne, ale větší stvůry, jako třeba draci, mi vždycky dokážou pořádně zavařit. Pokud mě nepřítel nevidí, většinou nemá šanci. Jakmile mě spatří, nemám šanci já. A tak je to dle mýho naprosto správně. Vybavení si většinou pouze překovávám a prostě spolíhám na to, že lepší věci najdu/koupím/dostanu. Samozřejmě že bych mohl vylovit polovinu skyrimských vlků a vykovat tisíc nátepníků, čímž bych se snadno dostal k nejlepším zbrojím. Ale proč? Celé to snažení by mě nudilo a pak by mě ještě víc nudilo mechanický vyvražování z pozice nezastavitelnýho monstra. Pokud si člověk Skyrim užívá a nehraje to na výsledky, tak proti obtížnosti nemůže nic namítat. Hrál jsem samozřejmě i těžší RPG, třebas Gothic:TNOR, což je z mýho pohledu obtížnostně dosud nelépe vyvážené RPG, ale Skyrim za ním o moc nezaostává.
Mám odehráno teprve 3 hodiny na level 4, užívám si to jak to nejvíce jde
Nemyslím si že to po 50 lvl bude nuda...
Doufám že dají nějaké peckové mody aby se to trochu zkrášlilo
a navíc draci jsou pořád jen ale málokdy se ukáží :/
Přeji všem štěstí
Mam odehranych cca 160 hodin se ctyrma ruznejma postavama.
S prvni, kocici vrazedkyni, s lukem a plizenim a pozdeji jenom dykou a plizenim sem po 5ti hodinach zacal hrat na 5/5 a uz sem to nezmenil. po 30ti hodinach, kdy me nikdo nevidel a nez si vsimli, ze maji dyku na krku, tak uz popijeli v Sovengardu... nebavilo. Redguard, co sem ho rozehral potom, mel 1h a block a kovarstvi (o OP smithing sem v te dobe nevedel). od zacatku 5/5. za par hodinsem prevalcoval kazdyho, kdo se mi postavil do cesty. vcetne trollu, medvedu a draku. Dalsi, mag d.elf tez na 5/5. Destuction a conjuration. To byla docela vyzva, ale zas. nez se ke me dplouzili, tak sem je bud usmazil, nebo si s nima pohral attornach. Ted sem zkusim orcku s conjuration na zbrane a alteration. bez armoru. ale uz me to nebere, protoze sem skoro vsude byl.
podotykam, ze mam rozum a zadny OP zbrane, nebo armor sem si nedelal. pokud sem uz pouzival neaky craftovaci skilly, tak jenom jeden, a to rozumne. nemuzu za to, ze sou nektery lektvary, nebo enchanty silny...
hra mi pride HODNE jednoducha. Ono by mozna stacilo, kdyby tvurci vzali Morrowind (Daggerfall ne, to bylo moc H/C) a predelali ho do novyho havu a nesachovali se skillama atd.
Upravil/a Kovlad dne 05.12.2011 19:54
Hele Kovlade co vlastně teda dělám špatně když mám 50 level a přitom mě zabije klidně chaur protože nemám ochranu před otrávením,temný mág ledem ,protože mám jen masku volfsunga atd.Při normálním hraní nedosáhneš na jednoručním meči větší poškození než 40,na obouručáku 140,na dýce 24,na luku 34.Tak mi řekni kolik maj tvé zbraně.
Covece, to ti nepovim, co delas spatne. nevidel sem te hrat
Pouzivam 1h legendary deadric sword 71dmg a Torge of bloodcosi, stit, co dava 5 dmg po 10 sec.
Musim se priznat, ze neni uplne pravda, ze bych skoro vsude byl. ted sem to po dvou dnech zapl, ze si jenom tak pobeham s tim valecnikem a byla to dost zabava. obcas i vyzva, nebo dokonce smrt. a tech lokaci haluzovejch...
Spis mi pride, ze TES obecne se proste zjednodusuje ve smyslu slova, priblizuje vetsim masam. treba absence Spellmakingu, nebo H2H. V Morrowindu (podle myho nejlepsi hra, jakou sem v zivote hral) bylo 27 skillu. to si clovek musel sakra rozmyslet, co bude skillit. Neberte me ve spatnym, hra je akcni, sou tam uchvatny lokace a tak dal a tak dal... ale arkadovati a prestava byt vyzvou po RPG strance.
Chybi mi doby BG a NWN, kde udelat spatne postavu znamenalo nemit moznost hru dohrat, ale to uz se asi nevrati
Naprosto souhlasím, Morrowind, to bylo něco! Dneska je vše komerční, dělané tak, aby to mohl hrát a dohrát každý, fotři jako já na PC i desetiletý smradi na PS. Globalizace vesele útočí. Jinak obecně souhlasím s názory, že Skyrim je pořád alespoň jednooký mezi slepými. Byť mi na něm vadí moře věcí, svejch 60 hodin to alo a to se dá říct o málokterý hře. P.S.. Rufu, bez urážky, pokud Tě na 50 lvl zmasí chaur tak si buď děláš srandu nebo jsi úplně mimo.
Máš asi pravdu jsem mimo a proto mě asi hra pořád i po 130 hodinách baví.Morrowind jsem hrál chvilku,Oblivion jsem přestal asi po 10 hodinách a tohle je něco.Asi je to tím že jsem nevěděl jak rychle vylevelovat brnění atd,a proto mě stále hra baví protože je výzvou.Kdybych to udělal jako ostatní tak už by mě to asi taky nebavilo.Navíc to hraju přesně jak psal Rybka v nějaký tý recenzi.Jdu si světem a láká mě jít na ten druhý kopec k tý ruině chrámu.
Ps: navíc je docíleno toho co jsem chtěl-Kovlad přiznal že s válečníkem není nesmrtelnej.Takže vlastně za klasickou klassu co si vybírá většina lidí to zřejmě bude nejvybalancovanější.
Co mě na Skyrimu dost štve ohledně obtížnosti, je strašně jednoduchý vydělávání peněz. Člověk jich během jednoho odpoledne nastřádá klidně dvacet tisíc. Nehledě k tomu, že je v podstatě není za co utrácet. Lepší věci si člověk vyková nebo najde, učitelé většinou učí jen do nízký úrovně a nějaký nesmysly jako domy apod., to neni zrovna moc dobrá motivace. Já mam rád RPG kde se člověk musí snažit a šetřit, vymejšlet a bádat kde nabrat další prachy, aby si mohl koupit něco, co normálně nenajde. To u Skyrimu úplně chybí.
Muzes ty penize utracet za zelezo a kuzi a vyrabet mraky dyk, potom mas na 15.lvlu dragon armor. Nebo za tuny kytek a jinejch ingredienci a delat lahvicky. No, a nebo za sutry a enchantovat si strasny sady. Nebo za vsechno tohle dohromady a potom te ta hra, jak uz bylo nekolikrat zmineno, prestane bavit. Ono to proste k tomu OP crafteni svadi, nerikejte mne, ze ne.
Jinak teda, uz od TES III (dyz byl TES II, byl sem este vpodstate decko a moc sem to nedaval, ale hodin sem na tom mel... ) hraju furt tu stejnou postavu, Khajit assassin, l.armor, alchemy, marksman, sneak, security, jako hlavni a h2h, speech, atletic, acrobatic a illusion jako vedlejsi skilly. V TES V naprosto nehratelny, potazmo hratelny priliz jednoduse. NIKDO vas nevidi, aji dyz mu cumite primo do....obliceje a nepratele tavate z dalky na par sipu. Nemluve o tom, ze nekery vlastnosti tam ani nejsou...
Upravil/a Kovlad dne 08.12.2011 08:58
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.