Freani napsal:
Tak já jako Breton - 1H+štít (na střední obtížnost) jsem měl vždy problémy s mágy, když to byl nějaký minibos (Morokai apod.), nebo ti velmistři nekromancie, kteří jsou občas po dungeonech. Blesky nebo těmi svými ohnivými plošnými kouzly byli schopni mě sestřelit na tři rány, ať jsem byl na jakémkoli levelu. Na nejtěžší obtížnost dokonce kolikrát na ránu. (souvisí to ale také asi s enchanty, jel jsem spíš na dmg+regenerace zdraví a výdrže, malé mag. resisty) Nic ostatního mě netrápilo, ať jsem zkoušel hrát na jakoukouli obtížnost. Samozřejmě drak svým dechem ubere dost života (v závislosti na jeho levelu), ale taky jen blb v tom dechu stojí že Nakonec jsem si nechal střední, která mi vyhovovala nejvíce, tak abych u hry krásně relaxoval. Hlavně bez společníka, melee se mi jen neustále někde pletl a mág mi zase pro změnu posílal ledové šipy tak akorát do zad
Jediny co jsem takhle skilloval bylo kovařství...proč ne když jsou rudy na každým kroku, že? nemohl jsem vědět, že je to tak porouchany...
dalu78 napsal:
No, když si naříkáš na obtížnost hry, tak se zkus sám nad sebou zamyslet, zda to nehraješ náhodou blbě? Pamatuji si, že jsem v Oblivionu plaval proti zdi, vyvolával hojící kouzla i světlo, slabé potvory a do nich mlátil mečem, abych si snadno zvýšil svoje atributy a pak se teprve vydal do "opravdových" bojů - neviditelný válečník se vším na max - nakonec to byla NUDÁÁÁÁ No, nebavilo mě to dlouho a právě proto si teď ve Skyrimu dávám dost pozor na to, zda chci být nejlepší na 20 lvl a nebo si hru dlouhodobě užívat. Jistě, vím, že bych mohl udělat to co ty a taky tak skončit, ale z toho už jsem vyrostl a tu hru si chci užít. Takže se toulám přírodou a městy a používám zbraně, kouzla či kovárnu jen tehdy, když to opravdu potřebuji a neskilluji zbytečně. A mám opravdu potíže proti nepříteli a jsem za to rád a vůbec mi nevadí, že z boje uteču.
Ebonitová kůže není nejlepší obrané kouzlo ve hře, tak bych neporovnával s Dedrickou zbrojí jinak ta dáva kolem 360 myslim...možná bez helmy... Pak si musíš položit otázku: měl by mít mág nejmenší obranu ze všech, nebo by měl dokázat vyčarovat nejlepší, protože jeho magická energie nezná hranic? ja bych se vzhledem k tomu, že destruction magie má maximální dmg na lvl 100 (nedá se zvýšit enchanty nebo tak...). přikláněl k druhé variantě..tvůrci ne...
Upravil/a Grom dne 28.11.2011 21:01
Prej. Ta hra je moc lehká!?
Mě to někdy přišlo moc lehký ale dal jsem si to na Mistra ( level 8 )
Ach ty mě drtily. Udělali pár kouzel a byl jsem death. opakuji death. I s použitím lektvarů.
Utíkal jsem z jeskyně do jeskyně a porážel jsem akorát kostlivce a vlky.
Nu. dal jsem si to na znalce a bylo líp
Trocha taktiky a byli mrtví a u silnějších s požití lektvarů.
( Myslím že když zvýšíte obtížnost tak creativita protivníku se zvýší a více a více jsou odolní proti vašim útokům )
LichFireStorm
Ebonitová kůže není nejlepší obrané kouzlo ve hře, tak bych neporovnával s Dedrickou zbrojí jinak ta dáva kolem 360 myslim...možná bez helmy... Pak si musíš položit otázku: měl by mít mág nejmenší obranu ze všech, nebo by měl dokázat vyčarovat nejlepší, protože jeho magická energie nezná hranic? ja bych se vzhledem k tomu, že destruction magie má maximální dmg na lvl 100 (nedá se zvýšit enchanty nebo tak...). přikláněl k druhé variantě..tvůrci ne...
Ebonitová kůže jde vylepšit po splnění qestu pro Tolfdira. Sehnat spešl kudlu a z draka vyšmiknout šupiny srdce. Pak vyprodukuje ještě lepší kouzlo. Odhaduju, že základ bude na 120 a x3 z talentu a jsem na 360, což odpovídá cca daedrické. Zrovna jsem dopochodoval k dungeonu, kde je schovaná. To je ok.
poznámka: nevím jestli blbne hra, nebo jsou proměny provázané s obnovou, ale najednou to funguje asi tak jak by mělo, patrně poté, co jsem obnovu dotáhl na 50. Najednou můžu vlézt do dungu a likvidovat to tam ohnivou střelou. Léčím se 75 bodů naráz, což je při mém zdraví 180 raz dva. A najednou mi nevadí ani víc bojovníků. LVL 28. ničení mám jenom na 63.
Tak jsem z toho volaaký zmeťený
Upravil/a tomypson dne 29.11.2011 03:06
tomypson napsal:
poznámka: nevím jestli blbne hra, nebo jsou proměny provázané s obnovou, ale najednou to funguje asi tak jak by mělo, patrně poté, co jsem obnovu dotáhl na 50. Najednou můžu vlézt do dungu a likvidovat to tam ohnivou střelou. Léčím se 75 bodů naráz, což je při mém zdraví 180 raz dva. A najednou mi nevadí ani víc bojovníků. LVL 28. ničení mám jenom na 63.
Tak jsem z toho volaaký zmeťený
tomu nejak nerozumim jako ze sis koupil lepsi kouzla nebo sis dal nejaky perk? fireball nemas /adept/?
Upravil/a limec dne 29.11.2011 09:33
Jak uz tu nekteri napsali, ta hra se stava "lehkou" v momente, kdy masivne levelujes nektere vlastnosti (treba plizeni tim, ze si das v koute hospody plizit a jdes na pivo, nebo neustale kovas iron daggers).
Ja jsem ted na 40 levelu a pred par levely jsem se nechal zlakat tim, jak tu vsichni maji vse na 100. Do te doby ta mi ta hra pripadala relativne fer narocna (coz mozna bylo zpusobeno i tim, ze mam dost univerzalni postavu bojovnik/mag/plizic, abych si vyzkousel co mozna nejvice aspektu te hry). Nektere souboje jsem musel nekolikrat opakovat, taktizovat atp. Ted uz to najednou neni moc potreba a zacina to byt nuda...
Takze message pro vsechny, pokud chcete, aby vas ta hra co nejdele bavila, nechte veci vylepsovat prirozene tim, ze delate to, co potrebujete:-)
P.S. Fakt je ten, ze jak je to te najednou lehci, tak me zacinaji stvat takove ty nelogicke veci, jako nerealny boj tunoveho draka s clovekem, co ma tak desetinovou vahu, nelogika v architekture a ergonomii budov atp...
Martin156 napsal:
Prej. Ta hra je moc lehká!?
Mě to někdy přišlo moc lehký ale dal jsem si to na Mistra ( level 8 )
Ach ty mě drtily. Udělali pár kouzel a byl jsem death. opakuji death. I s použitím lektvarů.
Utíkal jsem z jeskyně do jeskyně a porážel jsem akorát kostlivce a vlky.
Nu. dal jsem si to na znalce a bylo líp
Trocha taktiky a byli mrtví a u silnějších s požití lektvarů.
( Myslím že když zvýšíte obtížnost tak creativita protivníku se zvýší a více a více jsou odolní proti vašim útokům )
Jedine co se zvysenim obtiznosti zmeni je pocet zivotu nepratel a jejich sila, chytrejsi urcite nejsou:-)
Takze message pro vsechny, pokud chcete, aby vas ta hra co nejdele bavila, nechte veci vylepsovat prirozene tim, ze delate to, co potrebujete:-)
Přesně tak. Nejlepší je zvyšovat jen to, co je potřeba a až jsou nepřátelé opravdu silní, tak se zlepšit s nimi. Nepoužívat lektvary, jelikož většina nepřátel je taky nepoužívá - snažit se je porazit logikou a taktikou, aby ten boj přinášel radost a né jen bum a další nepřítel leží mrtvý - vždyť to už není žádná zábava, která by vydržela dlouho.
A pokud už máte namaxováno za wara, tak dělejte kouzla či používejte luk, když jste byli mágové, zapomeňte na iluzi či destruktivní kouzla a používejte jen dýku a to vše bez brnění a uvidíte, že opět to bude pekelně těžké
Jaké si to uděláte, takové to budete mít.
tedy bez pouzivani lektvaru (pro rychle doplneni zdravi nebo staminy v boji) bych to asi do toho 40 lvl nedotahl:-)
jinak ciste technicky, nekteri nepratele take doplnuji v boji zdravi, akorat si ted nejsem jist, zda kouzlem nebo taky lektvarama
kazdopadne diky za pripomenuti, jak tu hru opet ztizit. zacal jsem v posledni dobe hrat hodne za bojovnika a posilil si souvisejici staty a hra zacala byt moc lehka. zkusim se zas zamerit vic na magii - zas to bude na cas maso:-)
Jenže Ty chceš být přece lepší než oni, tak to přece musíš zvládnout bez používání lektvarů v boji. Málokterý nepřítel může mít tolik statů jako Ty a bylo by přece nevhodné, aby jsi se vytahoval na slabšího a ještě k tomu sosal lektvary, které on rozhodně mít nemůže a pak si tady stěžoval, že je hra moc lehká ( to platí obecně ).
Martin156 napsal:
Prej. Ta hra je moc lehká!?
Mě to někdy přišlo moc lehký ale dal jsem si to na Mistra ( level 8 )
Ach ty mě drtily. Udělali pár kouzel a byl jsem death. opakuji death. I s použitím lektvarů.
Utíkal jsem z jeskyně do jeskyně a porážel jsem akorát kostlivce a vlky.
Nu. dal jsem si to na znalce a bylo líp
Trocha taktiky a byli mrtví a u silnějších s požití lektvarů.
( Myslím že když zvýšíte obtížnost tak creativita protivníku se zvýší a více a více jsou odolní proti vašim útokům )
Jedine co se zvysenim obtiznosti zmeni je pocet zivotu nepratel a jejich sila, chytrejsi urcite nejsou:-)
No hle -herle -hele DAAl jsem si to na novice a stalo se mi že ten protivník Stál jako solný sloup a nechal se v klidu ožehávat ohněm a z toho jsem usoudil že tak... Ale možná to mohl být krátký BUG. Jinak ohledně chyb ve hře, si nemůžu na nic stěžovat
LichFireStorm
Takze message pro vsechny, pokud chcete, aby vas ta hra co nejdele bavila, nechte veci vylepsovat prirozene tim, ze delate to, co potrebujete:-)
Přesně tak. Nejlepší je zvyšovat jen to, co je potřeba a až jsou nepřátelé opravdu silní, tak se zlepšit s nimi. Nepoužívat lektvary, jelikož většina nepřátel je taky nepoužívá - snažit se je porazit logikou a taktikou, aby ten boj přinášel radost a né jen bum a další nepřítel leží mrtvý - vždyť to už není žádná zábava, která by vydržela dlouho.
A pokud už máte namaxováno za wara, tak dělejte kouzla či používejte luk, když jste byli mágové, zapomeňte na iluzi či destruktivní kouzla a používejte jen dýku a to vše bez brnění a uvidíte, že opět to bude pekelně těžké
Jaké si to uděláte, takové to budete mít.
Jo jo člověk si koupí hru, za xxxx peněz, udělá si mága, ale aby ho ta hra bavila nesmí používat kouzla ale dýku. Ano magove s kouzli? co to? Pak nesmí používat půlku ostatních profesí, protože to tvůrci za 20 let nebyli schopni vybalancovat. A jako bonus 2 682 537 bugů.
Takze message pro vsechny, pokud chcete, aby vas ta hra co nejdele bavila, nechte veci vylepsovat prirozene tim, ze delate to, co potrebujete:-)
Přesně tak. Nejlepší je zvyšovat jen to, co je potřeba a až jsou nepřátelé opravdu silní, tak se zlepšit s nimi. Nepoužívat lektvary, jelikož většina nepřátel je taky nepoužívá - snažit se je porazit logikou a taktikou, aby ten boj přinášel radost a né jen bum a další nepřítel leží mrtvý - vždyť to už není žádná zábava, která by vydržela dlouho.
A pokud už máte namaxováno za wara, tak dělejte kouzla či používejte luk, když jste byli mágové, zapomeňte na iluzi či destruktivní kouzla a používejte jen dýku a to vše bez brnění a uvidíte, že opět to bude pekelně těžké
Jaké si to uděláte, takové to budete mít.
Jo jo člověk si koupí hru, za xxxx peněz, udělá si mága, ale aby ho ta hra bavila nesmí používat kouzla ale dýku. Ano magove s kouzli? co to? Pak nesmí používat půlku ostatních profesí, protože to tvůrci za 20 let nebyli schopni vybalancovat. A jako bonus 2 682 537 bugů.
Chtěl bych vědět, co v životě jsi dokázal ty a v jaké kvalitě. Četl jsem, že rozpočet na tuto hru dosáhl 100 milionů dolarů. Je to dost peněz, mohli udělat beta verzi na odzkoušení, ale neudělali to. Tečka. NIKDO tě nenutil si tu hru kupovat ( nebo jsi si ji jen stáhl??) Mohl jsi si počkat na recenze a pak se teprve rozhodnout, zda si ji koupíš, když už jsi tak náročný hráč.
Když už si tu tak stěžuješ, tak uveď hru na hrdiny, která je podle tebe dokonalá? Já žádnou takovou neznám, každá má chyby a myslím si, že Skyrim patří k těm povedenějším - nějaký bug mě netrápí - opraví ho patchem a zase bude dobře.
Taky jsem toho názoru, že to mohli vybalancovat lépe, ale levelování určitýho skillu má svojí logiku, učíš se to pořád a tak seš v tom nejlepší, díky tomu je pro tebe potom hra snažší. Není nic jednoduššího než hodit obtížnost o lvl vejš a můžeš si v klidu házet firebally s mágem dál a na luk se ani nepodívat, když tě to s ním nebaví
Já se vůbec nečertím, jen se podivuji nad některými lidmi, jejich názory a jejich logikou Nevím, co by chtěli proti sobě mít, když jsou nalevelovaní na max. mají max. brnění, hromadu kouzel a diví se, že se jim nikdo nevyrovná a že všechny lehce zabíjejí.
Podle nich by se po světě Skyrimu mělo za každým rohem pohybovat 20 mistrů světa s max.výzbrojí, aby se měli s kým mlátit
High ELF,archer,4/5,bez jakékoli pomoci upgradů z opakované alchymie či enchantu,jen legáně koupenný prsten 12% smith,bez sneak ůtoku docela výzva.S upgradama nemá cenu hrát,to si můžu koupit nějakou stupidní střílečku na pár hodin.Je pravda že Oblivion byl v tomto směru mnohem lepší,tam mě vyčadili na 50 levlu v deadr zbroji mrknutím oka.
Ještě ke společníkovi,používám Aleu jen jako mulu,sebral jsem ji všechny zbraně,má jen huntr bow a iron šípy,nakládám ji pouze zbroje,zraně ne,hned je uchopí a pak lítá jak splašená i při sneak modu.
dalu78 napsal:
Já se vůbec nečertím, jen se podivuji nad některými lidmi, jejich názory a jejich logikou Nevím, co by chtěli proti sobě mít, když jsou nalevelovaní na max. mají max. brnění, hromadu kouzel a diví se, že se jim nikdo nevyrovná a že všechny lehce zabíjejí.
Podle nich by se po světě Skyrimu mělo za každým rohem pohybovat 20 mistrů světa s max.výzbrojí, aby se měli s kým mlátit
Když už si tvůrci vybrali možnost, že svět leveluje s tebou, tím pádem je dost težky najít oblast kde by sis ani neškrtl a musel přijít až za 10 lvlů, tak ano očekávám že na 40 levelu už nebudu potkávat banditu s 10 hp a nejhorší koženou zbrojí.
Je zajímavé, kolik lidí tuhle hru brání jen pro to, že v téhle oblasti her není žádná pořádná konkurence... chtělo by to otevřít oči a ne jen slepě papouškovat...
Po pravdě řečeno moc nechápu, proč to tak řešíte. Vzhledem k tomu, že každá postava od lvl. 30 je prakticky nesmrtelná, mi přijdou taková kouzla JAKO ENCHANTING (bohužel) zcela zbytečná. Jasně, máte radost, jak jste to vymakali. Ale jaká je to zábava, když všechno dáte na jednu , dvě rány? Leveling potvor se opět nepovedl-moje postava je zloděj, alchemy, lukostřelba, plížení na sto. Zbroj vůbec nepoužívám, protože mě potvory stejně nevidí, když je masím, a kdyby něco, mám ve stacku hromadou potions na všechno možný. Prakticky na nic jsem nepotřeboval ani enchanting, protože lektvary jsou dost silné i tak. A tím u mě hra ztrácí jakýkoliv důvod pro hraní, když po 50 hodinách už prakticky nejde umřít a ani se nedá nic získat, jen plnit zcela bez rizika miliony questů. Na všechno mi stačí slavičí zbroj a ebonitový luk, vůbec nepotřebuju lepší itemy. Udělal jsem všechny questy guildy mágů, zlodějů, temného bratrstva a většinu daedrických, včetně získání Oghma infinitum a jsem na konci hlavního a pořád se ptám sám sebe, proč bych měl pokračovat dál.
gonga napsal:
Po pravdě řečeno moc nechápu, proč to tak řešíte. Vzhledem k tomu, že každá postava od lvl. 30 je prakticky nesmrtelná, mi přijdou taková kouzla JAKO ENCHANTING (bohužel) zcela zbytečná. Jasně, máte radost, jak jste to vymakali. Ale jaká je to zábava, když všechno dáte na jednu , dvě rány? Leveling potvor se opět nepovedl-moje postava je zloděj, alchemy, lukostřelba, plížení na sto. Zbroj vůbec nepoužívám, protože mě potvory stejně nevidí, když je masím, a kdyby něco, mám ve stacku hromadou potions na všechno možný. Prakticky na nic jsem nepotřeboval ani enchanting, protože lektvary jsou dost silné i tak. A tím u mě hra ztrácí jakýkoliv důvod pro hraní, když po 50 hodinách už prakticky nejde umřít a ani se nedá nic získat, jen plnit zcela bez rizika miliony questů. Na všechno mi stačí slavičí zbroj a ebonitový luk, vůbec nepotřebuju lepší itemy. Udělal jsem všechny questy guildy mágů, zlodějů, temného bratrstva a většinu daedrických, včetně získání Oghma infinitum a jsem na konci hlavního a pořád se ptám sám sebe, proč bych měl pokračovat dál.
Pod tohle se můžu podepsat. Jen bych dodal, že ty milióny questů jsou úplně stejné. Jdi tam, dones to.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.