Já napsal pouze 0,01% přání. Například by mohla fungovat lépe fyzika.. Když běžím a pak ne ihned se zastaví.. namísto toho aby jakoby dobíhal viz fyzika v Assasin Creed
To neni fyzika ale skript fyzika je pokud někoho pustíš z výšky a koukáš co s nim zákony fyziky dělají Fyzika je například úplně otřesná v Oblivionu :/
Nerevar napsal:
To neni fyzika ale skript fyzika je pokud někoho pustíš z výšky a koukáš co s nim zákony fyziky dělají Fyzika je například úplně otřesná v Oblivionu :/
A co teprv v našem milovaném Morru, tam ti klidně mrtvý těla levitují Ale to se mě líbí
XVI...............................................................[Dcery Nebes]
The Sassy Master, Melon Lord!
That's all I got. It's pretty much my whole identity. BW, the meat and sarcasm guy.
Taky bych měl spoustu přání.....
Nejvíce bych asi ocenil náročnější hlavolamy, když je potřeba se někam dostat, nebo něco zprovoznit......
ty které Skyrim má jsou směšně jednoduché.....
cestování a příroda je fajn....
Upravil/a SeveruS dne 24.05.2013 01:55
Souhlas, muset víc zapojit hlavu. Namísto stovky úkolů, který jsou v podstatě stejný, pár takových, který dají člověku pořádně zabrat na dlouho (i když dneska si většina lidí stejně radši vygooglí návod než aby se snažila..)
Jo, těžší questy, náročnější na mozkové závity, bych bral taky. Jenže žel bohům, vývojáři her čím dál více vycházejí vstříc (odpusťte mi to slovo) tupějším hráčům, kteří jsou líní byť jen trochu zapřemýšlet.
Pak není divu, že se v mnou opovrhované Arcanii objevily i takové skvosty, jako - "najdi osobu, která se nachází na konci trasy, vyznačené blikajícími rostlinami, které jsou rozmístěny pár kroků od sebe)....
Ligos napsal:
Jo, těžší questy, náročnější na mozkové závity, bych bral taky. Jenže žel bohům, vývojáři her čím dál více vycházejí vstříc (odpusťte mi to slovo) tupějším hráčům, kteří jsou líní byť jen trochu zapřemýšlet.
Pak není divu, že se v mnou opovrhované Arcanii objevily i takové skvosty, jako - "najdi osobu, která se nachází na konci trasy, vyznačené blikajícími rostlinami, které jsou rozmístěny pár kroků od sebe)....
Asi super hra ta Arcania.....
Hlavolamy mne opravdu těžce zklamaly...... pořád jsem doufal, že třeba na vyšším levelu to bude těžší.... ale už jsem sedmdesáttrojka a pořád je to jak pro předškoláky....... to přeháním, ale je to prostě slabota...... a když už to vypadá, že by to mohlo být zapeklitější, je to pokažené tím, že někde v blízkosti je na férovku jasná nápověda.....
No přesně tak.
Akorát se teda musím přiznat, že jsem až na levelu 20 zjistila, že portály otevírané spáry mají kombinaci napsanou přímo na spáru. Do té doby jsem to řešila zdlooouhavě kombinatorikou a nemohla jsem pořád přijít na to, co jsem přehlídla (do té doby mě nikdy nenapadlo zkusit hýbat předměty v inventáři...)
Tasemnice napsal:
No přesně tak.
Akorát se teda musím přiznat, že jsem až na levelu 20 zjistila, že portály otevírané spáry mají kombinaci napsanou přímo na spáru. Do té doby jsem to řešila zdlooouhavě kombinatorikou a nemohla jsem pořád přijít na to, co jsem přehlídla (do té doby mě nikdy nenapadlo zkusit hýbat předměty v inventáři...)
toto ma hodne pobavilo este, že sú tam tie kolesá len 3 a nie 10
Tasemnice napsal:
No přesně tak.
Akorát se teda musím přiznat, že jsem až na levelu 20 zjistila, že portály otevírané spáry mají kombinaci napsanou přímo na spáru. Do té doby jsem to řešila zdlooouhavě kombinatorikou a nemohla jsem pořád přijít na to, co jsem přehlídla (do té doby mě nikdy nenapadlo zkusit hýbat předměty v inventáři...)
Tasemnice napsal:
No přesně tak.
Akorát se teda musím přiznat, že jsem až na levelu 20 zjistila, že portály otevírané spáry mají kombinaci napsanou přímo na spáru. Do té doby jsem to řešila zdlooouhavě kombinatorikou a nemohla jsem pořád přijít na to, co jsem přehlídla (do té doby mě nikdy nenapadlo zkusit hýbat předměty v inventáři...)
He he ..... tímhle mne rozhodil kámoš, který hru pařil déle než já, a který mne do Skyrimu přivedl...... tím samým co Ty..... jednou mi vyprávěl, že s jedním spárem prostě nedokáže otevřít.... žádná kombinace nefunguje a že má podezření že má špatnej spár..... čuměl jsem na něj jak na vrata a říkám: co tím myslíš? špatnej máš pokud jsou na něm jiné symboly než na portálu..... na každém spáru máš přece klíčovou kombinaci...... tak zas čuměl jako vejr on....
asi jsem měl štěstí, že jsem hračička všetečka..... než jsem se pustil do větších akcí, nejdřív jsem si pořádně všechno vyzkoušel, koneckonců, bylo to mé premiérové RPG..... takže jsem pak ještě kámoše učil hotkeys.... páč i tím mě dostal.... že prej ho štve, že když si chce prohodit zbraně, třeba meče za luk, musí pořád lézt do inventu, nebo listovat v Qéčku...... už jsem jako vejr nečuměl, jen jsem se usmál a prozradil mu tajemství očíslovaných (ne numerických) kláves......
Upravil/a SeveruS dne 24.05.2013 18:38
z týmy spáry som mal aj ja problém no ja som to nevedel vééééľmi dlho kým som to nevidel v gameplay
Ten čo chce od života veľa, môže dostať málo.
No ten čo chce od života málo, nemusí dostať nič!
(Tomas Angelo - Mafia 1) Radšej zomriem dobrou smrťou, ako sa navždy skrývať v tieňoch!!! Milujem lukostreľbu, či už v živote alebo v hre.
Hrám ako zlodej/lukostrelec no používam ťažkú zbroj a ide sa mi v poho
SeveruS napsal:
no při třech symbolech by to mělo být jen dvacetsedm variant, jestli se nepletu.... a to se s trochou vůle zapamatovat dá.......
šetřte lesy....
Taky pravda Stejně se vsadím, že na to padlo dost papíru.. brácha si to taky všechno zakresloval
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.