Takhle měl fungovat Multiplayer Oblivion, ale to sekání se opravdu nedalo vydržet. Morrowind Fungoval na podobném systému připojení postavy, ale nebylo to moc aktivní
urcite by multak fungoval dobre kdyz by byl udelan primo od tvurcu a nebyl dobastlen fanouskama, slo by to i s modama proste by jelo to co by bylo na servru
TO limec: Ty jseš naprosto mimo. Jak by mohlo fungovat jenom to co je na serveru? Na jakým serveru? Přemejšlej, než něco napíšeš! Masivní multiplaer ve Skyrimu tak jak ho vydali, je naprosto nemyslitelnej. Cooperativní mod pro dva (a možná i víc lidí) je realnej, při dodržení pár pravidel. Myslím že ho nějakej fanda nakonec udělá, jako v předchozích dílech, ale zázrak to nebude.
Upravil/a Dovi dne 25.11.2011 11:30
no ja nevim kdo je mimo ale topic se jmenuje multiplayer ne masivni multiplayer takze jak rikam kdyz vytvoris servr bezi na nem jen to co mas nainstalovano ty a nikdo kdo se pripoji si nemuze pustit vlastni mody
Já bych si tu Mulťák představoval spíš jako areny, kam by se přihlásil určitej počet lidí a fajčili by mezi sebou nebo proti těžkejm NPC protivníkům. Plus různé mody arén.
Dovi napsal:
Nic nepříjde... Multiplaer a možnost instalace modů, nejde dohromady. Nebo by multiplaer musel fungovat pouze na základní instalaci, bez modů, ale to by zase Bethesda nevydávala o vánocích Creations Kit. Zapomentě... S trochou štěstí někdo šikovnej uděla mod pro dva hráče na dvou počítačích. Nic víc nečekejte.
Když vezmeme co si pod multiplayerem představujeme - Né jaký bude. Ale co si představujeme. ( Jak zkušený je programátor? Co je možné a co ne? Já bych si to představoval takhle: Tam jde o to aby to běželo na jedné vlně př. Výběr z Inventáře při boji by musel být zrušen a nahradily by ho rychlé 1234567890, Tak asi nejefektivnější by bylo
Utvořit př. Jeskyně-místnosti př. max 16 hráčů kteří si před hrou vyberou kouzla nebo zbraně atd. do rychlích přístupných předmětů. A cíl každé hry př. Skupinka hráčů př. 2 se dostala do jeskyně a za úkol má získat př. Akatosh amulet, který je hlídán různými stvoření. Nebo jen tak proti sobě a ještě by se tam automaticky objevovali kostlivci. atd...
LichFireStorm
LokiTT napsal:
Jo jo tak nějak by to muselo být ale museli by přidat nějaké odměny protože si nemyslím ža by to bavilo moc lidí se bez duvodne mlátit
Jo, jo
př. Třeba příští kolo bys neměl na sobě novicovský hábit ale učednický.
Nebo jinak: po roce hraní jako motivace bys mohl vyhrát nějakou cenu! ( Steam zaznamenává všechny pokroky )
LichFireStorm
Mě by se líbil mutliplayer jako u Borderlands. Normálně by tam byl singl ale když by sis nevěděl rady př. s nějakým qestem nebo s nějakým silným monstrem, tak by ses připojil k někomu a on by ti s tím pomohl, nebo by sis vytvořil svůj vlastní server a kdokoliv a kdykoliv by se na tebe mohl napojit a pomoct ti s tím, ale servery by byly omezený př. max 4 hráči
LokiTT napsal:
tak nějak ale mně by to bylo k ničemu nehraju přes steam
Hra The Elder Scrolls V Skyrim na Pc se instaluje a načítá přes Steam ( Tak jsem to koupil )
A myslím i na PS3
Aktualizace se mi stahují - ( Patch )
Ale neznám to na X360
Steam máš ale nainstalovaný. ??
LichFireStorm
Derdevill napsal:
Mě by se líbil mutliplayer jako u Borderlands. Normálně by tam byl singl ale když by sis nevěděl rady př. s nějakým qestem nebo s nějakým silným monstrem, tak by ses připojil k někomu a on by ti s tím pomohl, nebo by sis vytvořil svůj vlastní server a kdokoliv a kdykoliv by se na tebe mohl napojit a pomoct ti s tím, ale servery by byly omezený př. max 4 hráči
Zajímavé
Hora Možností a Variací je Velká
LichFireStorm
Bylo by fajn mit moznost hrat to s jednou osobou, ale byl by to velky zasach do hry ktery by se nemusel povest.
Jinak bych chtel TES jako onlinovku, myslim jako novou hru typu World of Tamriel, obsah by zasahoval do vsech provincii Tamrielu, musely by se udelat 2 frakce a samozrojmne uplne premenit koncept hry (zadna faticka,zanda acrobacie..) to lore na to je si myslim, vsak koukejte co dokazali udelat s Warcrafta, a ze to hraje lidi
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.