Magie je jeden ze směrů, kterými se můžeme ve Skyrimu vydat. Magie nabízí kouzla z pěti základních škol podle zaměření (proměny, obnova, vyvolávání, iluze a ničení) a u všech platí, že jsou rozděleny na různé úrovně.
» Škola proměn se zaměřuje na manipulaci s fyzickým světem a jeho přirozenými vlastnostmi. Tato dovednost ulehčí sesílání magických ochran a kouzel, jako je vodní dech či paralýza.
» Škola obnovy se zaměřuje na ovládnutí životních sil. Tato dovednost ulehčí sesílání magických štítů a kouzel, jako je léčení či odvracení nemrtvých.
» Škola vyvolávání se zabývá oživováním mrtvých a přivoláváním nejrůznějších tvorů ze Zapomnění. Tato dovednost umožní nejen sesílání těchto kouzel, ale i uvěznění duší a svazování vyvolaných předmětů.
» Škola iluzí se zabývá ovlivňováním mysli nepřítele. Tato dovednost ulehčí sesílání kouzel, jako je strach, utišení či neviditelnost.
» Škola ničení se zabývá spoutáním energie ohně, mrazu a blesků. Tato dovednost ulehčí sesílání kouzel, jako je ohnivá koule, ledový hrot či blesk.
Stejně jako u ostatních dovedností je možno se stát (podle levelu dovednosti):
• novic (0)
• učedník (25)
• adept (50)
• expert (75)
• mistr (100)
» Jednotlivá kouzla se naučíme přečtením příslušné "knihy kouzla", které se dají koupit u obchodníku nebo najit v dungeonech. Krom knih, které nás kouzlo naučí, jsou i knihy navyšující dovednost: Proměny -Dýchání ve vodě, Realita a jiné lži, Měsíc Lorchan, Sithis, , Nibenova dcera
Obnova - Rok 2920 Deštivec kniha čtvrtá, Exodus, Tajemství princezny Talary2, Rasová fylogeneze, Protisměr
Vyvolávání - Rok 2920 Mrazivec kniha desátá, Rok 2920 Krbec kniha devátá, Prahové mosty, Brány zapomění, Cesta válečníka
Iluze - Rok 2920 Úsvitník kniha druhá, Než přišel věk lidí, incident v Nekromu, Tajemství princezny Talary 4, Soud nad studiem temných umění
Ničení - Hypotetická proradnost, Hrůza z hradu XYR, Tajemství princezny Talary 3, Odpověd na Berův proslov, Umění válečné magie
Knihy, ze kterých je možno se samotná kouzla naučit (Spell Tomes, nebo Knihy kouzel) vypadají takto: (proměny - obnova - vyvolávání - iluze - ničení)
Kouzla jsou silná podle toho, jak silní jsme my sami, takže hodnoty jsou individuální, proto v popisu u kouzla jsou ty X místo čísel. Kouzla jsou rozděleny do skupin (novic, učedník,..) a podle toho jsou také silná. Některé kouzla (nebo jejich vylepšení) je možno používat až po dosažění nějakého perku - viz strom perků magie (počínaje Proměnami).
U každé školy magie je jedno mistrovské kouzlo, které se je možno naučit pouze z questu zadaného na Ledohradské Univerzitě po dosažení 90 levelu dané školy magie (v seznamu jsou vždy na posledním místě).
» Za každým kouzlem je v závorce uvedeno číslo, podle nějž si na konci článku můžete najít, jak vypadá.
PROMĚNY Dubová kůže – Vylepší vaši hodnotu zbroje o X bodů na X sekund
(01)
Dýchání pod vodou – Umožňuje dýchání pod vodou po dobu X sekund
(01)
Ebenitová kůže – Vylepší hodnotu zbroje sesílatele o X bodů na dobu X sekund
(01)
Hromadné ochromení – Všechny cíle v oblasti, které neodolají kouzlu budou paralyzovány na dobu X sekund
(02)
Kamenná kůže – Vylepší hodnotu zbroje sesílatele o X bodů na dobu X sekund
(01)
Mágova lucerna – Vytvoří kouli světla, která svítí po dobu X sekund a zůstává na místě, které zasáhla
(03)
Najdi nemrtvé – Dokážete skrz zdi vidět nemrtvé
(04)
Ochromení – Cíle, které nemají dostatečnou odolnost, jsou paralyzovány po dobu X sekund
(02)
Rovnováha – Přemění X bodů zdraví v manu za sekundu. Sesílatel může na účinek tohoto kouzla zemřít
(05)
Rozpoznat život – Umožňuje vidět stvoření v blízkosti s vyjimkou nemrtvých, mechanickych bytostí a daeder skrz zdi
(04)
Světlo svíce – Vytvoří vznášející se zdroj světla na dobu X sekund
(03)
Telekineze – Umožňuje přitáhnout vzdálený předmět. Tento předmět můžeš vzít do svého inventáře nebo jej můžeš hodit
(06)
Transmutace – Promění jeden kus nezpracované železné rudy na stříbrnou, nebo kus stříbrné rudy na zlatou
(01)
Železná kůže – Vylepší hodnotu zbroje sesílatele o X bodů na dobu X sekund
(01)
Dračí kůže – Sesílatel ignoruje X % veškerého fyzického zranění po dobu X sekund
(01)
OBNOVA Hojivý dotek – Obnovuje cíli X bodů zdraví za sekundu. Nefunguje na nemrtvé, atronachy a stroje
(10)
Léčení – Lečí sesílatele kouzla rychlostí X bodů zdraví za sekundu
(10)
Léčit ostatní – Obnovuje cíli X bodů zdraví. Nefunguje na nemrtvé, atronachy a stroje
(10)
Neoblomná ochrana – zvýší kvalitu zbroje o X bodů a absorbuje až X bodů poškození kouzly nebo účinky kouzel
(08)
Nižší ochrana – Zvyšuje kvalitu zbroje o X a ruší až X zranění kouzlem nebo učinky kouzel
(08)
Ochraný kruh – Nemrtví do úrovně 20, kteří vstoupí do kruhu, se dají na útěk
(07)
Ochranný kruh - Nemrtví do úrovně 20, kteří vstoupí do kruhu, se dají na útěk. Sesílatel bude vyléčen za 20 bodů zdraví za každou sekundu v oblasti účinku kouzla
(10)
Odehnání nemrtvých – Všichni nemrtví v dosahu kouzla do úrovně 16 se dají na útěk na dobu X sekund
(07)
Odehnání nižších nemrtvých - Všichni nemrtví v dosahu kouzla do úrovně 8 se dají na útěk na dobu X sekund
(07)
Odvrácení nemrtvých – Nemrtví do úrovně 13 se dají na útěk na dobu X sekund.
(07)
Odvrácení nižších nemrtvých - Nemrtví do úrovně 6 se dají na útěk na dobu X sekund
(07)
Odvrácení vyšších nemrtvých - Nemrtví do úrovně 21 se dají na útěk na dobu X sekund
(07)
Rychlé léčení – Obnoví sesílateli X bodů zdraví.
(10)
Větší ochrana – Zvýší kvalitu zbroje o X bodů a absorbuje až X bodů poškození kouzly
(08)
Zavření ran – Obnoví sesílateli X bodů zdraví
(10)
Účinnější léčení – Obnoví všem okolo sesílatele X bodů zdraví
(10)
Zhouba nemrtvych – Zapálí nemrtvé do úrovně 45 a budou utíkat po dobu X sekund
Mrtvý vazal – Natrvalo oživí mrtvé tělo, které bude bojovat na tvé straně (pouze lidské mrtvoly)
(17)
Navrácenec – Oživí mocné mrtvé tělo, které bude bojovat na tvé straně po dobu X sekund
(17)
Ohnivý plivník – Přivolá ohnivého raráška, který se vrhne do boje a vybouchne
(16)
Ohnivý vazal (odměna za úkol „rituál vyvolání“) - Natrvalo vyvolá ohnivého atronacha
(16)
Ovládání deadry – Ovládneš mocná vyvolaná a oživená stvoření
(18)
Přízračný šíp – Vystřelí na cíl přízračný šíp, který způsobí, že cíl zavrávorá a utrpí 30 bodů poškození
(16)
Rozpohybování mrtvol - Oživí mocnější mrtvé tělo, které bude bojovat na tvé straně na X sekund
(17)
Uvěznění duše – Zemře-li cíl do X sekund, jeho duše naplní kámen duší
(18)
Vyvolat bouřného astronacha - Na místě, které sesílatel určí se objeví bouřný astronach. Zmizí po X sekundách
(16)
Vyvolat ledového astronacha - Na místě, které sesílatel určí se objeví ledový astronach. Zmizí po X sekundách
(16)
Vyvolat ohnivého astronacha - Na místě, které sesílatel určí se objeví ohnivý astronach. Zmizí po X sekundách
(16)
Vyvolat plivníka – Vyvolá pomocníka na dobu X sekund na místě, na které sesílatel ukazuje
(16)
Vyvolání Arnielova stínu – Vyvolá stín Arniela Ganea na dobu X sekund na místě, na které sesílatel ukazuje
(16)
Vyvolání dremorického pána – Na X sekund přivolá dremorického pána
(16)
Vyvolání zombie – Slabě oživí mrtvé tělo, které bude bojovat na tvé straně po dobu X sekund
(17)
Vázaná bojová sekera - Vytvoří kouzelnou válečnou sekeru na dobu X sekund. Sekera zmizí, pokud ji schováš
(19)
Vázaný luk - Vytvoří kouzelný luk na dobu X sekund. Luk zmizí, pokud jej schováš
(19)
Vázaný meč - Vytvoří kouzelný meč na dobu X sekund. Meč zmizí, pokud jej schováš
(19)
Zapudit deadru – Slabší vyvolané deadry budou vrženy do Zapomnění
(18)
Zapuzení deadry – Mocné vyvolané deadry budou odeslány zpátky do Zapomnění
(18)
Vyvolání nespoutané dremory – vyvolá nespoutanou dremoru na dobu 999 sekund
(16)
ILUZE Chlácholení – Nestvůry a lidé do úrovně 20 nebudou bojovat po dobu X sekund
(12)
Harmonie - Nestvůry a lidé v blízkosti do úrovně 25 nebudou bojovat po dobu X sekund
(12)
Histerie - Nestvůry a lidé do úrovně 25 budou po dobu X sekund utíkat z boje
(05)
Jasnozření – Ukáže cestu k aktuálnímu úkolu
(09)
Neviditelnost – Sesílatel bude neviditelný na dobu X sekund. Použitím předmětu nebo zaútočení účinek kouzla zruší
(11)
Odvaha – Cíl kouzla nebude po dobu X sekund utíkat z boje a mírně se mu zvýší zdraví a výdrž
(12)
Paseka – Nestvůry a lidé do úrovně 25 budou utočit na libovolný cíl v blízkosti po dobu X sekund
(05)
Strach - Nestvůry a lidé do úrovně 9 budou po dobu X sekund utíkat z boje
(05)
Usebrání – Cíl nezběhne z boje po dobu 60 sekund a zvýší se mu zdraví a výdrž
(12)
Utlumení – Budeš se pohybovat tišji po dobu X sekund
(09)
Volání do zbraně – Cílům se na X minut vylepší bojové dovednosti, zdraví a výdrž
(12)
Zběsilost - Nestvůry a lidé do úrovně 14 budou útočit na libovolný cíl v blízkosti po dobu X sekund
(05)
Zklidnění - Nestvůry a lidé do úrovně 9 nebudou bojovat po dobu X sekund
(12)
Zuřivost - Nestvůry a lidé do úrovně 6 budou útočit na libovolný cíl v blízkosti po dobu X sekund
(05)
Úprk - Nestvůry a lidé do úrovně 20 budou po dobu X sekund utíkat z boje
(05)
Vidiny desáteho oka – Uvidíš, co jiný nevidí
(12)
NIČENÍ Jsou tři typy kouzel: bleskové, ledové, ohnivé Bleskové vám vysává hodně magicky, ale vysává nepřátelům život i manu
Ledové vám vysává středně magicky, ale vysává nepřátelům život i staminu
Ohnivé vám vysává nejvíce magicky, zato vysává nejvíce života
Arnielino proudění - Způsobí cíli popálení X bodů za sekundu a dodatečné zranění hořením
(13)
Blesk - Způsobí poškození bleskem za X bodů zdraví a sníží cíli manu o polovinu této hodnoty
(14)
Blesková runa - Po seslání na plochu v blízkosti vybuchne a způsobí X bodů bleskového poškození
(14)
Bleskový plášť – Okolní nepřátelé budou po dobu X sekund bičování blesky - X bodů zranění
(14)
Bouře - Způsobuje X bodů poškození mrazem po dobu X sekund a snižuje výdrž
(15)
Bouře – Způsobí cíli X bodů bleskového poškození zdraví a poloviční množství poškození many
(14)
Jiskření - Způsobí bleskové poškození, které ubere X bodů zdraví a many za sekundu
(14)
Kulový blesk - Způsobí bleskové poškození, které ubere X bodů zdraví a o polovinu této hodnoty sníží manu
(14)
Ledová bouře - Mrazivá vichřice, která způsobuje zranění mrazem za X bodů a snižuje výdrž o stejnou hodnotu
(15)
Ledová runa - Po seslání na plochu v blízkosti vybuchne a způsobí X bodů poškození mrazem, když se přiblíží nepřítel
(15)
Ledový hrot - Ledový hrot,který způsobí X bodů poškození mrazem,a to jak zdraví, tak výdrži
(15)
Ledový oštěp - Ledový oštěp, který způsobí X bodů poškození mrazem, a to jak zdraví, tak výdrži
(15)
Mrazivý plášť - Okolní nepřátele budou po dobu X sekund zraňováni mrazem za X zdraví za sekundu a snižuje se jim výdrž o polovinu této hodnoty
(15)
Ohnivá koule - Ohnivý výbuch, který způsobí X bodů poškození v okruhu X metrů.Zapálené cíle dostávají dodatečné zranění
(13)
Ohnivá runa - Po seslání na plochu v blízkosti vybuchne a způsobí X bodů ohnivého poškození, když se přiblíží nepřítel
(13)
Ohnivá střela - Ohnivý zášleh, který způsobí X bodů poškození a dodatečné zranění hořením
(13)
Omrzliny - Vytvoří mrazivý závan, který způsobí X bodů poškození zdravý a výdrži
(15)
Plamenný plášť - Okolní nepřátelé budou po dobu X sekund zraňováni ohněm za X zdraví za sekundu. Hořící cíle utrpí další zranění
(13)
Plameny - Ohnivý zášleh, který způsobí 8 bodů poškození za sekundu. Zapáleným cílům působí dodatečné zranění
(13)
Sežehnutí - Způsobí ohnivý výbuch, který způsobí X bodů zranění.Zapálené cíle utrpí dodatečné zranění
(13)
Stěna blesků - Při seslání na zem vytvoří zeď blesků, která způsobí X bodů bleskového poškození za sekundu
(14)
Stěna mrazu - Při seslání na zem vytvoří ledovou zeď, která způsobí X bodů poškození mrazem za sekundu
(15)
Stěna plamenů - Při seslání na zem vytvoří ohnivou zeď, která způsobí X bodů ohnivého poškození za sekundu
(13)
Řetězový blesk – Blesk zraňuje za X bodů zdraví a snižuje manu o polovinu této hodnoty, pak přeskočí na další cíl
(14)
Ohnivá bouře - Způsobí ohnivý výbuch, který má epicentrum u sesílatele a způsobí X bodů poškození. Cíle nejblíže sesílateli dostanu největší poškození
(13)
OSTATNÍ Upíří vysátí - Vysaje X bodů zdraví cíle za sekundu.
Přízračný šíp můžeš zkusit v Ledohradské univerzitě dát tcl (to je cheat na procházení zdí) a tam jsou truhly pod podlahou nebo můžeš najít osobu jménem Enthir. Ten má toho hodně, ale nevím jestli to bude mít. Jestli to nebude nikde už to ve hře jinde nenajdeš.
Cs co sem koukal na videa na youtube tak některý lidi maj třeba ohnivou střelu která ale ubíra třeba 50 bodů zdraví a já mám první knížku a ta ubírá jen 25.A tady bylo napsaný že sou nějaký knihy co to zvyšujou kde je prosimvás mužu najít.Jo a to sou všechny kouzla co se daj koupit u toho čaroděje v bílim průsmyku nebo ne mě se zdá že ne pls odpovězte díky předem
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.