Těm, kterým proudí vlkodlačí krev v těle, spánek nikdy odpočinek nepřinese.
Něco z historie
- Původ vlkodlaků je celkem neznámý, existují však dohady, že pocházejí z hor Solsteimu.
- Daedrický princ Hircine (Pán lovu) bere vlkodlaky jako své služebníky, dává jim úkoly a po smrti je posílá do svých věčných lovišť. Hircine má nad vlkodlaky určitou moc skrze jejich vnitřní bestii.
- Poprvé můžete hrát za vlkodlaka v datadisku Bloodmoon v Morrowindu.
Schopnosti
- V lidské formě nemáte žádné speciální vlastnosti, jenom 100% odolnost vůči nemocem (Kostilamná horečka je v tomhle směru buglá protože ji můžete mít), ale můžete se jedenkrát denně (pokud nemáte Hircinův prsten) proměnit ve vlkodlaka. Ve formě vlkodlaka jste velice zranitelní, proto se doporučuje na sebe před proměnou použít kouzlo kamenná kůže, které vám zaručuje na 60 sekund bonus k brnění.
- Ve vlkodlačí formě máte odolnost vůči normálním zbraním, ale proti stříbrným či daedrickým nikoliv.
- Také jste velice silní a při použití mocného útoku odhodíte témeř jakéhokoliv nepřítele krom mamutů a draků.
- Disponujete 3 zvláštními schopnostmi, které si v průběhu hraní můžete odemknout pomocí totemu v podsvětní kovárně:
1. Zobrazuje nepřátele na velkou vzdálenost (po dobu 1 minuty)
2. Můžete vyčarovat 2 vlky, kteří budou bojovat na vaší straně
3. Každý nepřítel do 25lvl se dá na útěk
- Proměna trvá 2,5 minuty, tento čas lze prodloužit pomocí krmení o 30 sekund. Krmit se můžete pouze na hratelných rasách, každé krmení obnoví trochu zdraví.
Slabiny
- Spánek vám nikdy nepřidá odpočinkový bonus.
- Ve vlkodlačí formě nelze kouzlit
- Ve vlkodlačí formě nelze vybírat věci z mrtvol
- Ve vlkodlačí formě nelze zlepšovat jakoukoliv dovednost (což je celkem smutné, když celý dung projdete jako vlkodlak a nemáte z toho ani lvl).
Každopádně hrát za vlkodlaka je příjemné zpestření hry, které by žádný hrač neměl nechat ležet.
@SeveruS #119: To souhvězdí pro upíry a vlkodlaky bude až v Dawnguardu (dlc) a zkoušel si na ty totemy kliknout? Tam můžeš mít vždy aktivní jenom jednu schopnost.
Klikal jsem na ně (modlil se) na všechny........ No a kde tu dovednost pak mám? taky na Zetku???? a nebo kde je pak v inventu, v magii jsem nic nenašel............... ani vrozené ani stávající......... a určitě stačí jen dotáhnout ty totemy, nemusím ještě udělat nějakej extra (jakoby finální quest)??? Přijde mi divné, že mne Aela poslala už dvanáckrát zabíjet zvířata (7x zabíjení + 5x zabiják), no a Vilkas mne 5x poslal na záchrannou výpravu a 4x pro rodinné dědictví.......... přijde mi to divné, protože lokace se téměř nemění a navíc od Farkase žádnou práci nedostávám, přestože mu nad palicí jako jednomu z vedení Družiníku září bílá šipečka................. Není možné, že mám celej ten Vlčí cech nějak buglej?????? Přijde mi jako kdybych uvízl v nějaké smyčce, nebo co............. No načal jsem si teda Cech Zlodějů, protože Družiníci mi tímhle tak trochu sklouzli do nudné rutiny............ Pokud někdo víte v čem by mohl být problém a jak je možné jej pořešit budu za vysvobozující radu neskonale vděčen........... :-DDDDDDDDDDDD
Já myslím, že vlkodlaci ještě souhvězdíčko nemají. Ale podle toho ke kterému totemu se modlíš, tak po stisknutí "Z" buď vyčaruješ dva vlky, kteří bojují s tebou, neb se nepřátelé rozsvítí červeně, ale to nevím k čemu je a ten třetí totem jsem ještě nezkoušel.
Pomodlim se, vezmu na sebe Vlčí podobu a pak opět použiju Z.. tím vyvolám dovednost, jež přináší použitý totem...... už to chápu správně???? :-DDDDDD Ježiš to jsem trumpeta, to mě nenapadlo. je mi stydno......... :-DDDDDD
Tak jsem na t přišel.
Totem honu - všichni nepřátelé jsou červení a jsou slabší
Totem bratrstva - vyvoláš dva přízračné vlky
Totem strachu - všichni nepřátelé prchají.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.