Lockpicking, neboli páčení zámků, je ve Skyrimu skill, který celkem obsahuje 11 perků.
Následující rasy začínají s bonusem:
+10: Argonian
+5: Bosmer, Khajiit
Abyste mohli zamčené dveře či truhlu vypáčit, je třeba mít u sebe alespoň jeden paklíč (lockpick). Celý systém minihry otevírání zámků je jiný než v Oblivionu, kde už nevidíme "do vnitř" zámku, ale páčíme ho z reálného pohledu.
Otevírání zámků vyžaduje opatrnost, preciznost a také štěstí.
Princip je v tom, že musíte v klíčové paklíč vyrovnat tak, aby ste mohli zámkem otočit a odemčít ho. Hledejte nejslabější místo zámku, musíte to vycítit. Orientujte se i hlavně podle zvuku.
Pamatujte, že pokud vás někdo uvidí při páčení cizího zámku, jde o zločin - stejně jako v Oblivionu (Bounty (pokuta) >5; 3 možnosti - zaplatit (a odevzdat kradené předměty), jít do vězení nebo klást odpor).
Perky pro skill Lockpicking (páčení zámků):
Perk - Název
Požadavky
Popis
Novice Locks (Velmi jednoduché zámky)
0 Lockpicking
Velmi jednoduché zámky jsou snadnější k vypáčení.
Apprentice Locks (Jednoduché zámky)
25 Lockpicking, Novice Locks
Jednoduché zámky jsou snadnější k vypáčení.
Quick Hands (Hbité ruce)
40 Lockpicking, Apprentice Locks
Je možno vypáčit zámek bez povšimnutí.
Wax Key (Klíč z vosku)
50 Lockpicking, Quick Hands
Můžete si vytvořit odlitek klíče daného zámku pro pozdější otevření.
Adept Locks (Střední zámky)
50 Lockpicking, Apprentice Locks
Střední zámky jsou snadnější k vypáčení.
Golden Touch (Dotek zlata)
60 Lockpicking, Adept Locks
Více zlata v truhlách.
Treasure Hunter (Poklad)
70 Lockpicking, Golden Touch
O 50% větší šance k nalezení speciálního pokladu.
Expert Locks (Těžké zámky)
75 Lockpicking, Adept Locks
Těžké zámky jsou snadnější k vypáčení.
Locksmith (Locksmith)
80 Lockpicking, Expert Locks
Začínáte blíže ke správnému místu paklíče.
Unbreakable (Nezlomitelný)
100 Lockpicking, Locksmith
Paklíče se vám už nikdy nezlomí.
Master Locks (Velmi těžké zámky)
100 Lockpicking, Expert Locks
Velmi těžké zámky jsou snadnější k vypáčení.
* Překlady se perků se mohou lišit od originální české PC verze.
Mna lokcpicking v skyrime uplne sklamal, nie ze by to samotne pacenie bolo zle urobene, ale lockpickov ma clovek po chvili vyse 100, su lacne, nezaberaju miesto a kazdy bandita ma minimalne 1 u seba. Samotne pacenie je potom uplne o nicom, vypacit sa da vzdy vsetko - staci to len skusat do blba aj na master zamkoch, posuvat sa po milimetroch a nakoniec sa to otvori. Perky k skillu su tiez uplne zbytocne, mozno u zacinajucich hracov co s tym maju obrovske problemy alebo v tom paceni hladaju vedu tie perky maju zmysel.
Lahsie pacenie zamkov danej urovne - zbytocne, lockpickov je milion, ked sa zlomi je to fuk
Viac zlata v truhlach/viac najdenych pokladov - najlepsie veci si aj tak clovek spravi sam, alebo su z questov a penazi je v skyrime tiez dost
Odliatok kluca ktory vypacim - toto je logicky najvacsia debilina, ked clovek nehra zlodeja tak nezoberie ani jeden perk. Ked hra zlodeja a uz aj zoberie nejake perky aby sa k tomuto dostal, tak kde je logika toho perku? Ked uz hram zlodeja a vlamem sa do nejakeho domu, tak rovno okradnem aj spiacich majitelov a mam rovno aj kluce...
Moja rada: nedotknut sa perkov ani za nic a stale si drzat 100+ lockpickov u seba
je furt lepší než b oblivionu tam mi to moc páčit nešlo ale když sem pak dostal v oblivionu nezničitelnej paklíč tak to bylo dobrý ale škoda že ve skyrimu neni
na ps se ti trepe jojstik tak poznas ze je to spatna strana uz sem 3 vypacil mistra na prvni pokus a vyhackovani me bavi a nemusim se bad ze mi dojdou protoze jich mam pres 200 a nekecam
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.