Dvě stě let uplynulo od zavření bran v Oblivionu. Píše se rok 201 4E vysoký
král Skyrimu byl zabit Ulfrikem Bouřným Hávem a hned na to vypukla občanská
válka.
Rebelové (Bouřné hávy) se oddělují od Říše, ale jejich vzestup není podporován
všemi lidmi a vůdci ve Skyrimu. Díky bojům se k nám vrátí drak Alduin, který
chce vstřebat všechny duše.
Varování: Následující text obsahuje přesný postup v hlavní úkolové linii i s rozuzlením děje a odhalením všech zápletek!
Akt 1 Svoboda (Unbound)
Začínáte tím, že vás vezou na popravu do Helgenu. Říše si totiž myslí, že
spolupracujete s Bouřnými Hávy. Poté zastavíte a po chvilce si budete moc
vytvořit postavu. Po vytvoření voják Říše čte listinu na které jsou
jména k popravě, vy tam ale nejste, a přesto vás pošlou na popravčí špalek. Těsně
před useknutím vaší hlavy přiletí Alduin a naruší popravu. V celém Helgenu
zavládne chaos a vy máte příležitost utéct. Poté si můžete vybrat s kým budete
utíkat, jestli s Císařským vojákem nebo s vojákem od Bouřných Hávů. Poté utečete
do věže kterou musíte vyjít po schodech. Alduin udělal díru ve věži a vy musíte
vyskočit na protilehlou půdu hostince. Po krátké chvíli zjistíte že je Helgen
poškozen a zmítá se v plamenech, jakmile se dostanete na ulici tak vám váš
společník řekne aby ho následovali do bezpečí do tvrze Helgenu. Poté půjdete do
podzemí pod Helgen do jeskyní. Dříve než se tam dostanete svedete bitvu s pár
nepřáteli. V jeskyni uvidíte mědvěda, kterého máte potichu obejít. Až se
dostanete z jeskyně, tak máte na výběr následovat společníka po zbytek cesty.
Vaše volba zda utečete s Hadvarem (Císařský voják) nebo s Ralofem (Bouřný Háv)
vytvoří drobné změny v linii questů v Nekonečné válce.
Předzvěst bouře (Before the Storm)
Severně od vás stále doutnají trosky Helgenu. Vy a váš společník budete sledovat
jak Alduin odlétá na sever. Pak půjdete s Hadvarem nebo Ralofem do Vorařova. Na
cestě budete napadeni smečkou vlků, ale není to nic co byste nezvládli spolu s
vaším společníkem. Najdete také tři kameny se znamením (Válečník, Mág a Zloděj)
vyberete si mezi jedním z nich a pokračujte v cestě. Po příchodu do obce Vovařov
půjdete se společníkem Ralofem k sestře na pilu a nebo s Hadvarem ke strýci do
kovárny podle toho koho jste se rozhodli následovat v Helgenu. Ti vám nabídnou
dárek můžete si vzít všechny nabízené položky a nikdo vás nebude stíhat za
krádež. Váš společník vám také řekne, abyste doručili zprávu Jarlovi v Bílém
průsmyku, což je váš nový quest. Opustíte tedy Vorařov na sever po cestě s
peřejemi vodopádu na pravé straně půjdete do hor na křižovatce se dáte do
leva (na západ). Jakmile dorazíte k Jarlovi v Bílém průsmyku tak mu předáte zprávu
že se Vovařov chystá napadnout drak.
Vzestup draka (Dragon Rising)
Promluvte si s Jarlem Bílého průsmyku o vaší odměně za úkol, ale v tom budete
přerušeni stráží, která říká, že viděla draka. Poté ho půjdete s Irileth zabít. Jakmile
se dostanete na místo zjistíte že je polovina strážní věže zničena drakem. Irileth pak rozdá rozkazy. Jakmile přijdete ke vchodu strážní věže stráže vám
řeknou ať utečete, avšak vy musíte zůstat a bojovat s drakem. Drak přiletí zpět a
poté ho zabijete jdete k jeho mrtvole a vstřebejte dračí duši. Stráž si toho
všimne a začne volat „Dragonborn!
Drakozrozený!“. Zeptáte-li se co to znamená, tak vám to vysvětlí, poté budou chtít
předvést ukázku řevu. Irileth vám řekne ať se vrátíte zpět k Jarlovi do Bílého
průsmyku.
Cesta Hlasu (The Way of the Voice)
Po dokončení questu Vzestup draka uslyšíte volání (křik) z Vyšného Hrotgaru.
Pokud si promluvíte z Jarlem z Bílého průsmyku, tak vám řekne, že vás volali
Šedovousí, kteří žijí na Jícnu světa. Jarl vám taky řekne, že máte jít do jejich
kláštera, který nese jméno Vyšný Hrotgar, aby ste si s nimi promluvili. Jak
někteří říkají, než se dostanete do Vyšného Hrotgaru musíte překonat 7000 kroků.
V horách potkáte nepřátele, všechny snadno zabijete až na jednoho, objeví se někde
v půlce cesty a tím je ledový trol (před trolem doporučuji utéct, protože není
moc rychlý takže vás nedostihne). Až se dostanete před brány Vyšného Hrotgaru,
vejděte dovnitř.
Ve vnitř uvidíte 4 členy Šedovousích. Ale můžete mluvit pouze s jedním a tím
je Arngeir. Poté vás pošle prokázat vaše schopnosti. Použijte svůj dračí řev na Arngeira, nebojte se, váš křik mu neublíží. Poté co provedete dračí řev vás
přivítá jako Drakozrozeného. Pak započne vaše učení dračích řevů u Šedovousích.
Roh Jurgena Vládce větru (The Horn of Jurgen Windcaller)
Musíte jít do Ustengravu, který se nachází v močálech Hjaalmarch.
Narazíte na místnost se 3 kameny, kterými se aktivují časované dveře, musíte
použít normální běh + bleskový úprk a rychle proběhnete časované dveře.
Poté narazíte na místnost, které mají na podlaze požární pasti, které se
aktivují když na ně stoupnete. Když prostudujete ty pasti na podlaze tak uvidíte, že mají ve prostřed drahokamy, které mají jednotlivé odstíny (šedý
odstín - past se nespustí, tmavý odstín - spustíte past). Nebo můžete použít
bleskový úprk, aby jste se dostali k řetězu na druhé straně pastí, až se dostanete
k řetězu tak za něj zatáhněte a pasti se vypnout. Poté půjdete dál a potkáte
ledové pavouky - ty zabijete a po nich následuje obří pavouk. Pak najdete místnost,
kde by měl být roh avšak roh byl ukraden. Místo rohu je tam poznámka od přítele,
že se máte zastavit ve Vorařově a promluvit si s Delfínou.
Akt 2 Čepel v temnotě (A Blade In The Dark)
Po skončení questu Roh Jurgena Vládce větru vám Delfína řekne, ať jdete s ní do
Kynina Hájku. Jak se tam dostanete, uvidíte Alduina jak se
vznáší na hrobem mrtvého draka a provádí rituál k oživení draka. Až Alduin draka
oživí musíte ho zabít. Když ho zabijete promluvte si zase s Delfínou a jděte s ní
zpátky do Vorařova. Tím se quest dokončí.
Diplomatická imunita (Diplomatic Immunity) Pozn.: Jestli budete hrát za vysokého elfa tak se v tomto questu vyhnete
boji.
Delfína si myslí, že Thalmorské velvyslanectví ví něco o návratu draků. Máte za
úkol najít Malborna v hospodě v Samotě a on vám propašuje na slavnost nějaké
věci co mu dáte. Ostatní věci si vezme delfína po skončení questu budou u ní v
truhlici ve sklepě. Od Malborna jděte za Delfínou do stájí u Samoty. Ta vám dá
oblečení (které si hned musíte obléct - pozor, nesmí na vás zbýt nic jiného jako
třeba rukavice apod.) a pozvánku na slavnost. Poté co přijedete po vás stráže budou chtít
pozvánku aby vás mohli pustit dovnitř, až vejdete zastaví vás Elewen a
začne si s vámi povídat. Malborn přeruší rozhovor, a velvyslankyně odchází. Pak
se musíte zeptat Malborna na drink on vám odpoví že musí být Elewen a hosté
rozptýleni. Promluvte si s Razelanem bude po vás chtít drink, když mu ho donesete
tak se vás zeptá jestli pro vás nemůže něco udělat a v tom vy odpovíte jestli by
nemohl rozptýlit hosty. Po úspěšném rozptýlení můžete konečně jít zpátky za Malbornem a on vás pustí dovnitř do kuchyně. Malborn vás doprovodí ke skladu a
řekne ať si vše vezmete z truhly a poté za vámi zamkne dveře. Projdete dveřmi a
po levé a straně uslyšíte dva agenty Thalmoru, zabijte je a tím se dostanete do
sklepení. Ve sklepě projdete dveřmi a jste venku. Venku však ale hlídají stráže,
které budete muset zabít abyste mohli jít do dalšího domu. Až zabijete stráže na
nádvoří vejdete do domu kde na vás vyběhnout další stráže a opět je
zabijte. Prohledejte dům a získejte důkazy. Poté běžte do sklepení (žaláře) kde
zabijte zbývající Thalmorské vojáky. Odemkněte celu v ní je vězeň promluvte si s
ním. Ten vám řekne kudy se dá dostat ven, ale potřebujete
klíč v tom přiběhnout další vojáci, které zabijete a od nich získáte klíč k
poklopu (stráže mají Malborna jako rukojmího, můžete ho zachránit, než ho
zabijí). Jakmile projdete, v jeskyni bude Ledový trol. Po opuštění jeskyně se
vraťte zpátky do Vorařova. (Pokud zajatec přežil později ho najdete v Riftenu v
Cechu zlodějů).
Krysa zahnaná do kouta (A Cornered Rat) Během questu Diplomatická Imunita se dozvíte o Esbernovi. Quest je mnohem
jednodušší, když máte hotové questy za Cech zlodějů.
Promluvte si s Delfínou ona vás pošle do Riftenu, do Krysí díry abyste našli
Esberna dřív než Thalmor.
Než budete moct mluvit s Esbernem musíte ho najít. Delfína vás pošle za jejím
dávným přítelem jménem Brynjolf, kterého naleznete na trhu v Riftenu (nebo v
podzemní hospodě, máte-li již splněné questy za Zloděje). Když s ním
promluvíte tak vás požádá, abyste pro něj vykonali jednoduchý úkol krádež
prstenu. Poté můžete jít do krysí díry pod Riftenem.
V krysí díře potkáte vojáky Thalmoru které musíte zabít.
Jakmile jste vevnitř v Krysí díře musíte se probojovat přes několik pobudů než
se dostanete do sídla cechu zlodějů. Když tam budete promluvte si s barmanem o Esbernovi. Nebude mluvit (zkuste ho přesvědčit pokud máte vysoké přesvědčování a
jinak uplatit 140 zlatých). Pak vám řekne, že máte jít do Sklepení Krysí díry.
Chcete-li se vyznat ve sklepení, musíte projít tunely. Jednoduše
odbočte vpravo a pokračujte chodbou a zahněte do leva. Možná budete bojovat
proti několika Thalmoských vojáků před skočením dolů do díry v zemi. Když jste
seskočili, odbočte doleva a jděte dolů, až se vám otevřou dveře do krysí díry.
Hned po vstupu uvidíte velké dveře u levého rohu místnosti. Jděte k nim a zkuste
je otevřít po chvilce začne mluvit Esbern. Řekněte mu, že jste Drakozrozený a
pustí vás dovnitř. Po rozhovoru ho musíte vyvést z krysí díry zpět do Vorařova.
Poté co opustil svůj pokoj bude napaden Thalmorskými vojáky zabijte je a
postupujte podle značky zpět do krysí díry a ven do Vorařova.
Tajemství Alduinovi zdi (Alduin´s Wall)
Poté co doprovodíte Esberna do Vorařova si s ním promluvte a ten vám řekne, že musíte
jít k Alduinově zdi. Můžete tam s nimi cestovat nebo tam na ně počkat. Po
příchodu budete napadeni nepřáteli. Vstupte do jeskyně kde potkáte další ledové
přízraky taky je zabijte. Delfína a Esbern běží dopředu, takže můžete prohledat
mrtvoly. Zastaví se u první hádanky. Kde musíte spustit most k postupu nahoru
Esbern vám vše řekne musíte je sladit tak aby všechny tři ukazovali obraz
Drakozrozeného. Mosty se spustí a vy pokračujte do hor. Opět další
hádanka (tlakové desky) se symboly na nich. Pokud máte následovníka řekněte mu,
aby na vás počkal. Esbern poukazuje na symbol Drakozrozeného po těchto deskách
se dostanete na bezpečné místo kde zatáhnete za řetěz a vypnete tlakové desky.
Esbern a Delfína okamžitě běží kupředu. Pokud máte následovníka, který na vás
čeká na tom místě, řekněte mu aby šel za vámi.
Tunel se otevře do velké místnosti těsně před chrámem. Ve stěně před vámi, je
velmi velká kamenná tvář a pár metrů před ní je kruhový půdorys. Esbern si
myslí, že vstup se otevře pokud prolijete pár kapek krve na kruh. Stoupněte si
doprostřed kruhu poklekněte a zmáčkněte "E". Tím jste prolili krev, kterou
potřebujete k otevření dveří.
Esbern a Delfína řeknou, že máte tu čest vstoupit jako první. Jak jste přišli do
velké místnosti s velkým stolem a kamennou zdí, Esbern k ní přistoupí a
vypráví příběh od počátku. Na chvíli prozkoumejte chrám jeden z pokojů má
kompletní sadu těžkého brnění.
Jícen Světa (The Throat of the World)
Jděte do Vyšného Hrotgaru a promluvte si s Arngeirem naučí vás slovo které vám
pomůže dostat se na Jícen světa - až na samotný vrchol. Jakmile tam dojdete čeká
vás rozhovor s Paarthunaxem. Dozvíte se, že žádný drak neví jak se používá drakobijný řev tudíž ho nemůže naučit. Bylo to první
Thu´um vytvořeno
smrtelníky.
Také vám nabídne hlubší pochopení slov -
Fus (síla), Feim (čas), Yol (oheň).
Paarthurnax vám řekne, že byl Alduin poražen pomocí drakobijného řevu.
Řekne vám, že vás ho nemůže naučit protože ho nezná ale zmíní se o svitku předků
který ukazuje minulost. Díky svitku předků byl Alduin zapuzen do toku času. Tok
času se tříští na Jícnu světa.
Znalosti předků (Elder Knowledge)
Promluvte si s Paarturnaxem a on vám řekne, že musíte získat svitek předků
abyste mohli Alduina porazit.
Chcete-li se dozvědět více o svitku předků, běžte buď za Arngeirem nebo Esbernem.
Poté musíte jít do Ledohradské univerzity pro knížku abyste věděli kde se
nachází svitek. A poté vám dá poslední známé místo Septimuse Signuse. Septimus Signus
Musíte jít na sever na ledovec kde Septimus založil svůj domov, vejděte dovnitř
a slezte po žebříku. Najdete Septimuse, který pracuje na zamčené Dwemerské
krychli.
Zeptejte se ho na svitek starších a on vám řekne, že máte jít pod zříceninu Alftand.
Alftand se nachází u ledovcové hory jihozápadně od Ledohradu.
Jakmile ho objevíte, budete muset projít velkými ledovcovými tunely než se dostanete ke
svitku.
Postupujte do tunelu až se dostanete do Dwemerských ruin. V Dwemerských ruinách
už potkáte trpasličí pavouky a koule.
Po Dwemerských ruinách narazíte na točivé schody dolů zde narazíte na pár
Falmerů.
Ve spodni části najdete vstup do další místnosti, jsou tam trysky ze kterých jde
oheň. Vstupte do dveří jenž vás zavedou do hnízda Falmerů. Když projdete hnízdem Falmerů, tak za ním potkáte
pár nepřátel.
Nyní vstupujete do Katedrály Alftand. Jděte po schodech a aktivujte spínač. Pak
projděte branou, která byla zavřená a pomocí spínače jste jí otevřeli. Najdete
trpasličího centuriona, kterého musíte zabít, protože má klíč k dalším dveřím.
Poté vezměte klíč a projděte přes zamčené dveře. Jděte k bráně na jihozápadě a
uslyšíte rozhovor dvou dobrodruhů Sulla a Umana. Oni spolu budou bojovat, Pokud
budete čekat v úkrytu pak zabijete posledního. Nyní stiskněte trpasličí
mechanismus a spustí se vám schody dolů. Pak projděte dveřmi do Černoty. Černota
V Černotě pokračujte pořád po cestě neodbočujte z ní (ledaže byste chtěli sbírat
červené nirnrooty - úkol, pro který jich potřebujete 30 dostanete v prvních
dveřích prakticky před vámi. Tam najdete první zvláštní nirnroot) až dojdete k mostu ten
přejdete a pak přijdete k výtahu aktivujte ho a vyjedete do místnosti se svitkem
předků. Cestu se vám pokusí zkřížit pár Falmerů. Mzark
Jakmile jste uvnitř věže Mzarku, dostanete se do místnosti s dalším mrtvým mužem.
Projděte přes dveře a budete v místnosti se spirálovým schodištěm po nich
dojdete až do místnosti kde se nachází svitek předků. V místnosti se dejte
doprava a po schodech nahoru. Přijdete k ovládacímu panelu. Do ovládacího panelu
vložte lexikon poté začněte nastavovat parpsky tak aby směřovaly na lupy. Když
to budete mít ve správné poloze tlačítko se zamkne a rozsvítí se další. Po
úspěšném otevření vezměte svitek předků. Poté si lexikon opět vezměte aby jste ho
mohli použít pro další vedlejší quest - Rozpoznání transmutace.Pak sejdete zpátky
dolů, dejte se doleva a běžte za kouli, tam jsou dveře otevřete je a vyjeďte
výtahem ven. Alduinova zhouba (Alduin´s Bane) Po dokončení questu Znalosti předků máte již u sebe Svitek předků.
Musíte jít k Paarthurnaxovi a poslechnout si ho. Poté jděte dále až na místo kde
uvidíte takové vlnění - tam se štěpí čas a tam použijte svitek předků. Poté
nastává filmová scéna, kdy vaši předci vedli boj s Alduinem. Poté se naučíte
drakobijný řev.
Jakmile vyjdete z vize Alduin na vás zaútočí. Co musíte udělat je použít
drakobijný řev na Alduina. Až slétne k zemi začněte ho zabíjet. Jste podporovaný
Paarthurnaxem. Poté co porazíte Alduina tak odletí a bude po všem, avšak jste ho nezabili.
Akt 3 Spadlý z oblohy (The Fallen) Pro tento quest musíte buď mít splněný úkol Nekonečná válka nebo mít za Bouřné
hávy (dobytou Samotu) a nebo za Císařské (Větrný Žleb).
Obdržíte dračí řev na přivolání draka - Odahviinga (Přivolat draka).
Dračí řevy se můžete naučit od Paarthurnaxe na Jícnu Světa. Vy ho ale musíte
nalákat do pasti, prosto si musíte promluvit z Jarlem z Bílého průsmyku. Jakmile
vám to dovolí, běžte do Dračí síně (Dragonsreach), na balkón a použijte řev Přivolat Draka po chvíli přiletí Odahviing. Poté na něj použijte drakobijný řev on přistane na
balkóně. Nalákejte ho do pasti. Pak si s ním promluvte a vypusťte ho z pasti. Poté vám řekne že na vás čeká a že mu máte říct
až budete chtít odletět do Savngardu.
Hnízdo požírače světů (The World-Eater´s Eyrie) Během tohoto questu doporučuji ukládat hru několikrát za sebou.
Poté co odletíte na Odahviingovi před brány Skuldafnu (přes Skuldafn se
dostanete do Sovngardu) na vás zaútočí draugiři a drak. Skuldafn
Jakmile se dostanete do Skuldafnu budete pravděpodobně napadeni draugíry,
probojujte se chrámem plných draugírů a pak narazíte na pokoj s točivými
kameny (hádanka). První pokoj s točivými kameny: od pohledu od páky vidíte orla, hada a orla.
Znaky na zdi ukazují jak má být kámen natočen. Udělejte to tak aby znaky kamenu
odpovídali na protilehlé zdi se znaky. V prostředním potom zadejte orla. Druhý pokoj s kameny
zadejte takto: vlevo - velrybu, vpravo - orla a doprostřed hada. Třetí pokoj s kameny.
Až se tam dostanete budete muset bojovat s draugiry. Poražte je a pak si vezměte
Diamantový spár z jeho mrtvoly. Od shora dolů je pořadí liška,můra a drak. Sovngard Jakmile se dostanete na střechu chrámu Skuldafn na vás zaútočí drak a
draugirové. Pokračujte dál do leva a pak po schodech nahoru a uvidíte dračího
kněze (Nahriin - má mimochodem unikátní masku, vemte si ji, budete ji časem
potřebovat. Není pak zde jiný způsob, jak se pro masku vrátit!). Musíte ho zabít a vrátit
jeho hůl zpátky do kruhu a pak jít na svítící plochu
doprostřed a vstoupit do ní - právě vcházíte do Sovngardu.
Sovngard (Sovngarde)
Jděte po cestě, nic na vás nezaútočí akorát potkáte lidi, kteří zabloudili v Alduinově mlze. Běžte až k mostu, tam vás vyzve Tsun na souboj, poražte ho abyste
mohli projít přes most.(Pokud jste za Bouřné hávy zabili Rikke tak jí tam
potkáte, Za Císařské tam potkáte Ulfrika a pokud jste dokončili i questy u
družiníků potkáte tam i Kodlaka)
Po přechodu mostu narazíte na velké dveře projděte jimi a jste v Hale hrdinů.
Tam si poslechněte od tří hrdinů, které jste viděli, když jste použili svitek
předků jak porazili Alduina. Počkejte až domluví pak si s nimi
promluvte. Všichni tři vám půjdou na pomoc zabít Alduina.
Drakobijec (Dragonslayer)
Přejděte s hrdiny most a začíná bitva s Alduinem musíte jim pomoct rozptýlit
jeho mlhu a tím ho taká oslabit. Po úspěšném rozptýlení mlhy jí ještě několikrát
(2-3) obnoví a pak se ukáže. Použijte drakobijný řev abyste ho dostali k zemi a bitva může
začít. Po porážce Alduina vám poděkují členové za účast u bitvy můžete se
porozhlídnout, avšak do haly hrdinů se už nedostanete. Pokud budete chtít zpátky
do říše živých tak řekněte Tsunovi s kterým jste bojovali u mostu a on vás pošle
zpátky.
Domluva (Epilogue)
Jakmile opustíte Sovngard objevíte se na Jícnu světa a o kolo vás budou draci,
ale k žádnému boji nedojde. Akorát budou mluvit dračí řečí. Po rozhovoru s
Paarthurnaxem draci odletí a přiletí Odahviing který vám řekne že kdybyste ho
potřebovali můžete ho přivolat. Tímto končí hlavní dějová linie The Elder Scrolls V: Skyrim.
*Season Unending- tento quest dostanete tehdy, kdy jste ještě
nedělali úkoly za císařské nebo bouřné hávy.
Postup je následující:
- Promluvte si s Paarthurnaxem, nebo Arngeirem, nebo Esbernem.
- Promluvte si s Jarlem Balgruufem.
- Promluvte si s Šedovousými.
- Promluvte si s Generálem Tulius a Ulfric Stormcloakem, aby se dostavili na jednání o míru v době odchycení draka.
- Promluvte si s Šedovousými.
- Sedněte si na své místo.
- Poslouchejte a sem tam něco řekněte.
Dobrý den... mam problém... Jsem v Sovngardu a musím porazit Tsuna, ale nejde mi to... je to nemožné... zemřu na druhou, nejpozději třetí ránu... moje údery mu takřka neubližují začínám bejt poprvé za celou hru zoufalej, protože až sem jsem se dostal tak nějak bez většího zdržení... Mohu se třeba nějak vrátit do normálního světa? Nebo jsem v háji? Protože to mam uložené už po vypuknutí souboje a autosave jsem přemázl
už nepotřebuju pomoc dokázal jsem to... ale bylo to hrozně potupný nejdřív jsem na něj vždy použil Clear Skies a následně jej praštil... pak jsem vždycky utikal, dokud jsem nemohl akci opakovat
Ahoj mám problém...v diplomatické imunitě prohledám tu truhlu ale neni tam nic (a se svými kouzly toho Atronache, kouzelníka a dva thalmorce nezabiju)......nevíte co s tím?
nazdar jsem tu upe new.mám fightera orka v heavy v orském setu lvl 18..mám jen tky problém...jak je ukol jménem krysa zahnaná do kouta..tak jak se dostanu k tomu esbernovi(předtím zabiju pír thalmoráků) tak on semnou začne mluvit..ale on mluví upě rychle..nejde to stíhat..to bude asi bug..ale na konci rozhovoru mi řekne že mám jít dovnitř..jen je problém že to nejde,je tam napsané otevřít dveře ale at mačkám E tk to stejne nejde..prý mám zabít ostatní thalmoráky že jk nezabiju všecky tk to nepofacha..ale já nwm kde jsou..tk jak to je pls?
Qasar:
je to popsany vyše, kde jsou popsany ukoly hlavni linie.. http://www.skyrim...n.cz/Hlavní_linie_21#Diplomatická imunita(Diplomatic Immunity)
..v podstate kdyz poprve potkas Malborna v ty knajpě, tak mu das veci co chces aby ti tam propasoval a ty pak budes mit v ty truhle.. ja mu dal vsechno ..kdyz mu nedas nic, nic tam nenajdes
for horus
cau jak už jsem před tím říkal tak když zabiješ paraulfaxe (nebo jak se jmenuje) budou na tebe naštvaní šedovousí ale nic ti dělat nebudou. Samozřejmě ho nemusíš zabíjet ale přijdeš o expi,peníze atd. poněvadž hned jak ho zabiješ tak se vrátíš za esbernem a budou po tobě chtít aby jsi jim naverboval pár lidí tak někoho sežeň a pak ti bude pořadf esbern dávat úkoly aby jsi zabíjel draky atd.
pro všechny co měli problém jako já že jim neskončilo video v kapitole Alduinova zhouba tak použijte cheat (enableplayercontrols) pro pohyb ve videu a přesuntě se rychle po mapě někam jinam (kamkoliv) a tím se ukončí video a hra bude pokračovat...
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.