Tamriel je kontinent nacházející se na planetě Nirn (což
znamená aréna nebo bojiště v Ald Ehlnofex, jakási stará Aldmerská řeč), také je
možné jej nazývat Mundus.
Slovo Tamriel znamená „Hvězdné srdce“, nebo to také může být Elfsky „Krása
rozbřesku“
Historie
Dějiny Tamrielu se dělí na několik ér (neboli věků); jsou to:
Éra úsvitu
Merethic Era
První éra Toto dlouhé období je většinou značeno posunutím moci od Elfů k lidem a zrozením
nekolika z nejsilnějších náboženství v zemi. V srdci Tamrielu se dozvídáme o
vzdorující lidské rase, která se snažila vymanit se z otroctví svých Altmerských
vládců a jejich následné vyhnání ze země. V severovýchodní části kontinenu se
objevuje legenda o Lorkhanově srdci, které lákalo mnoho smrtelníků (od Dwemerů
až po Chimer a Lidi) neboť to je to srdce bohů. Honba za tímto artefaktem
způsobila strašnou válku vymření rasy Dwemerů.
Druhá éra Druhá éra začíná poté, co Akivarský potentát zavraždí posledního nástupce z rod
Cyrodiilů. V této době se také zrodily dvě z nejmocnějších Tamrielských
uskupení: Cech mágů (Mages guild) a Temné bratrstvo (Dark Brotherhood). Tyto
cechy zaznamenaly v této době svůj nevětší rozkvět. Tato éra končí společně s
Tiberem Septimem, který nesl Dwemerský artefakt zvaný Numidium, s jehož pomocí
konečně sjednotil národy Tamrielu.
Třetí éra Třetí éru někteří popisují jako období dlouhé dynastie Septimů. Ve skutečnosti
se během vlády dlouhého rodu Septimů císařství málem rozpadlo. Mezi
nejvýznamnější události tohoto věku patří "Válka červeného diamantu", občanská
válka kvůli nástupnictví a následné dlouhé dekádě vlády proradného Jagara Tharna.
Dále se toto období vyznačuje znovuzrozením Nerevara Indorila, jednoho z
největších Chimerských generálů, stejně jako znovuobjevení Numidia a následným
druhým "Dračím zlomem" (Dragon Break).
Čtvrtá éra Na konci Třetí éry je císař Uriel Septim VII. zavražděn spolu se všemi jeho
nástupci, kromě jeho nemanželského syna Martina, který žije jako kněz ve městě
jménem Kvatch. Ještě před tím, než byl Uriel Septim VII zavražděn, jakýsi
neznámý vězeň pomohl jeho strážím v posledním zoufalém souboji se zabijáky. Ten
samý vězeň pak zachránil Martina z trosek města Kvatch. Tento vězeň mnohokrát po
sobě zachránil Tamriel před vpádem Daeder tím že zavřel brány Oblivionu. Je to
ten vezeň, jenž je znám jako Kvatchský hrdina (Hero of Kvatch), Zachránce Brumy
(Savior of Bruma) a Cyrodiilský ochránce (Champion of Cyrodiil). Ten samý vězeň
byl také svědkem Martinova "konečného sebeobětování" (ultimate self-sacrifice) a
konce Oblivionské krize. Tím začíná čtvrtá éra.
Cyrodiil - Provincie ve středu Tamrielu obývána Imperiály Hammerfell - Provincie obývána Redgurady High Rock - Provincie obývána Bretony Skyrim - Provincie obývána Nordy Morrowind - Provincie obývána Dunmery (Temnými Elfy) Summerset - Provincie obývána Altmery (Vysokými Elfy) Valenwood - Provincie obývána Bosmery (Lesními Elfy) společně s rasou Imga Elsweyr - Provincie obývána Khajiity Black Marsh - Provincie obývána Argoniany
Orkové, nebo také nazýváni Orsimerové, "Zkažení elfové", též "Národ vyvrhelů" jsou ve starověku důmyslné barbarské šelmy Wrothgarianských hor, Dragontailského pohoří , a Orsinium, také známé jako "město Vyvrhelů". Jsou známí pro svou neochvějnou odvahu ve válce a neoblomnou vytrvalost v nesnázích. V minulosti byli Orkové velice obávaní a nenávidění jinými národy a rasami Tamrielu, ale postupně byli přijati říší, a to zejména díky své významné službě Císařské legii. Zbroj Orků je ceněná pro její zpracování a Orčí válečníci v těžké zbroji jsou mezi přední linií vojsk v Říši. Při použití své "Zběsilé zuřivosti" vypadají nadmíru hrůzostrašně. Většina Říšských občanů se dívá na Orky jako na hrubé a kruté, ale jsou velmi obdivováni v kmenové loajalitě a velké rovnoprávnosti mezi muži a ženami.
Jejich náboženství se točí kolem uctívání daedrického prince, který vládne vyvrženci Malacathovi. Orkové byli pravděpodobně stvořeni, když deadrický Princ Boethiah zničil Aldemrského boha Trinimaca, přeměnil jej v Malacatha a jeho věrné, Orismery, na skřety. Příběhy líčí, že Boethiah "pozřel" Trinimaca.
To by mě zajímalo jaký by to bylo kdyby byl jeden díl elder scrolls v Black Marsh. Ale dobrý by bylo kdyby jako DLC ve Skyrimu odcestování do Black Marsh stejně jako v Shivering Isles nebo Bloodmoon (Morrowind).
To pochybuju - Black Marsh je daleko od Skyrimu a navíc datadisky minulých dílů byly jen malé ostrůvky... Podle mě buďto vyřeší tak, že budeš například moct navštívit pozemskou část Morrowindu, Bloodmoon, High rock, nebo část Cyrodiilu, ale Black Marsh pochybuji...
Možná se ale pletu
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.