Skyrim se nám blíží, ale stále je to ještě dvacet dní, takže si je pojďme zkrátit dalším dílem tohoto seriálu. Je o společenství čarodějů, o kterém skoro nic nevíme, takže jako vatu použijeme historii cechu mágů.
Cech mágů vznikl během začátku druhé éry na Summerset Isle. Zakladatelem byl Vanus Galerion z řádu Psijiců. Ten, navzdory zákonu a zvyklostem, propůjčoval očarované předměty a kouzla lidem, kteří nebyli magicky nadáni, ale byli schopni zaplatit. Byl předveden před soud a měl být popraven. Není známo, jak si zachránil život, ale nebyl odsouzen a založil cech mágů, který se postupně rozšířil po celém Tamrielu.
Fungování cechu se v každé hře měnilo. V Morrowindu jste se mohli připojit, jakmile jste prokázali základní talent. V Oblivionu jste museli splnit úkoly, abyste získali doporučení. V Morrowindu si byla všechna cechovní sídla v podstatě rovná, v Oblivionu se podřizovaly Univerzitě v Imperial City. Mezi Oblivionem a Skyrimem je ale dvě stě let a za tu dobu se nám cech mágu rozpadl na dvě části - Koncil (Synod) a Školu Šepotů (College of Whispers), což se stalo padesát let po Oblivionu, takže se během sto padesáti let mezi tímto schizmatem a Skyrimem mohlo stát mnoho. Jediné, co víme, je, že Škola má sídlo ve Winterholdu, městě čelícím dunmerským uprchlíkům, a že se setkáme s obrovskou knihovnou Ysmir a že tam najdeme učence z celého Tamrielu.
Otázka na závěr: Jaká kouzle budete nejvíc používat?
Jelikož budu hrát za bojovníka na blízko s mečem a platovaným brnění tak kouzla na obnovu zdraví jsou samozřejmostí spolu s tím lehká destruktivní magie. Vyvolávání, proměny, misticismus apod. používat nebudu to až za další postavu která bude mág.
magii jsem vzdycky spis vyuzival jako podporu mece/sekery a skyrim nebude vyjimkou. takze ja si vezmu destruction, restoration a neco malo z alteration (hlavne feather, waterbreathing, odemykani zamku, proste to prakticke). zbytek se hodi tak akorat na navyseni magicky (v oblu) a tady na levelovani. uz se tesim.
Pravděpodobnš budu mít dvě polomagické postavy. První Warrior-Mage bude mít alteration, mysticism a restoration kvůli štítům a léčení. Druhá bude zase takový čaroděj-zloděj (dobroděj nebude ) a ten bude mít iluzi, destruction- neviditelnost, fírebally ze zálohy + možná ještě něco navíc
Iluze. A obnovování. A mysticismus. A samozřejmě i další. Sice ocel je ocel (další alternativy jako deadric, silver, glass atd.), ale bez kouzel se prostě nejspíš nedá (skoro) obejít.
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.