Za Norda průzkumníka, luk, jednoruční meč pro kontaktní boj k tomu dojde asi často a štít, blokování mě hodně bavilo. Cvičit výpady a bloky. Na magii kašlu. Alchimie se bude hodit. Asi lehké brnění.
Nemám moc rád Orky, Altmery, Dunmery, Redguardy.
Imperiálové, pokroková civilizace sympatizuju.
Khajti, Argoniani, jsou milí, ale považuju je za méněcenné.
Prvně si udělám orka s těžkym brněnim, štítem - buďto - s palcátem nebo nějakou sekerou.
Dovahkiin Dovahkiin.Naal ok zin los vahriin. Wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal. Ahrk fin norok paal graan. Fod nust hon zindro zaan. Dovahkiin Fah hin kogaan mu draal
"Dovakhiin? Ty?! HAHAHAHA!!!!" - "Fus-Ro-Dah!" - "ÁÁÁÁÁáááááááááá...."
Chtěla sem bejt Nordka jako vždycky, ale to by bylo asi moc jednoduchý. Asi zkusim hrát za někoho jinýho, ale určitě budu mít dlouhý jednoruční měč a štít a těžký brnění. Ale magii si chci taky určitě vyzkoušet
V Aréně jsem hrál za spellsworda, to byla postava prakticky nejvíc bojová, která už ale uměla kouzlit. Pamatuju si, jak jsem si jako první kouzlo vždycky vyrobil průchod 1 zdí (ke koupi bylo kouzlo na 3 zdi, což bylo až moc)... Daggerfall jsem nehrál, a Morrowind & Oblivion jsem zkoušel Imperiála s Bretoncem. Teď jsem rozjel Oblivion s Dunmerem a taky dobrý...
Jo Arena byla u mě taky první postava "Spellsword", ale když jsem přišel na to, že se z něj nemůže vyklubat až tak silná postava (jako se mohla vyklubat například z Čaroděje), tak jsem začal hrát právě za tahleta ze začátku riskovní povolání...
Copyright
PHP-Fusion 2002-2012 Nick Jones. Released as free software without warranties GNU Affero GPL v3.
Grafika: Zarath, Kod:
SkyrimAdmin, Puvodni
theme: Stryker &
WhoCare, nahled puvodniho designu zde. Bez souhlasu autora je prisne zakazano z webu kopirovat text a obrazky.