Fórum | Galerie | Archív novinek | Hlavní strana               LOGIN | REGISTRACE
Prastaré Archívy: Arena PA: Daggerfall PA: Morrowind Construction Set Čas zkracovaní Cechy Skyrimu Rasy ve Skyrimu Let´s learn some lore
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Víte že..
Sdí­let

nahoru
Pro prohlen se regni.
Číst diskuzi
Právě je zde: 1 host(ů)
 Tisk diskuze
Projekt Pustina
hRDLA
http://img577.imageshack.us/img577/8931/64488240.jpg

Postapokalyptická textová hra.


(1)Povolání:

a) Technik – dokáže spravovat a vyrábět věci pomocí surovin, od kterých by to nikdo nečekal
b) Pistolník – S jednoruční palnou zbraní se zvyšuje vzdálenost účinného dostřelu o 10 metrů
c) Střelec – S útočnou puškou nebo smgčkem se zvyšuje vzdálenost účinného dostřelu o 30 metrů
d) Odstřelovač – s odstřelovacími a jednorannými puškami se zvyšuje vzdálenost účinného dostřelu o 50 metrů
e) Zdravotník – s vhodnými nástroji může vyléčit téměř jakékoliv zranění
f) Obchodník – prodává a kupuje za výhodnější kurz (o 20% lepší ceny)
g) Tichošlápek – zvýšená schopnost plížení a zbraně s tlumičem nejsou vůbec slyšet (hlasitost o 20% méně)
h) Pan hipík – díky vstřebávání přírodní energie se mu hlad, žízeň a únava zvyšuje o polovinu pomaleji
i) Hacker – dokáže se nabourat do jakéhokoliv elektrického zařízení s klávesnicí
j) Chemikář – z přírody i z čisticích prostředků dokáže získat chemikálie pro výrobu různých drog, léčiv a jedů
k) rytíř – bonus k útoku sečných zbraní (10%), luků a kuší (5%), dále si může vyrábět střelivo do luků a kuší
l) rváč – bonus k útoku všemi zbraněmi na blízko (10%) a beze zbraně (20%)
m) přeživší – unese o 20% více a může jíst a pít z nečistých zdrojů bez strachu z nakažení nějakou chorobou
n) řidič – jako jediný může řídit vozidla a sám je opravovat
o) horník – výbušniny dohodí o 10 metrů dál a sám od nich dostává poloviční poškození
p) myslivec – účinný dostřel brokovnice se zvyšuje o 10 metrů
q) chirurg – jeho končetiny mají o 10 HP víc
r) přírodopisec – pozná jakéhokoliv tvora pustiny a zná jeho chování
s) tramp – má spacák a může kdekoliv rozdělat oheň
t) kanibal – může jíst lidské maso bez rizika nakažení
u) jestřábí oko – dokáže si všimnout schovaných pastí nebo i různých hodnotných věcí, kterých by si ostatní nevšimli

http://uloz.to/x9...olani-docx

(2) Frakce:

a) Terrané – Ač mají jen jedno město, jsou naprosto soběstační. Velká vojenská výzbroj, silné a vysoké hradby a půda vhodná k obdělávání jim zajišťují silnou pozici v pustině.
Hlavní město/sídlo: Terrania
Nepřátelé: Kobry, Vyhnaní

b) Kobry – Velmi silná skupina banditů, která terorizuje téměř celou severo-západní pustinu.
Hlavní město/sídlo: Písečné doupě
Nepřátelé: Terrané, Vyhnaní, Děti pustiny, SSL

c) Vyhnaní – Náboženská sekta, která věří, že lidé byli vyhnáni z ráje. Vlastní několik prosperujících měst.
Hlavní město/sídlo: Peklo
Nepřátelé: Terrané, Kobry, Pretoriáni

d) Pretoriáni - Další velmi silná skupina nájezdníků a banditů. Působí převážně v jižním cípu pustiny.
Hlavní město/sídlo: Řím
Nepřátelé: Děti pustiny, Vyhnaní

e) Děti pustiny - Skupina lidí, která se ze všech sil snaží pomáhat všem, kteří to potřebují.
Hlavní město/sídlo: Pevnost života
Nepřátelé: Pretoriáni, Kobry

f) Písečná karavana - Společenství obchodníků, kteří sídlí poblíž Terranského města. Obchodují se všemi, a proto nemají žádné nepřátele.
Hlavní město/sídlo: Velitelství Písečné karavany
Nepřátelé: X

g) Společenství Severní Linie – Společenství osad na severu pustiny, které se vzájemně chrání a poskytují si suroviny. Kontrolují především cesty na severu.
Hlavní město/sídlo: Freesprings
Nepřátelé: Kobry

http://uloz.to/xS...rakce-docx

(3) Geografie:

Na severu panuje stejně rané postapokaliptické prostředí jako před sto lety (až na pár výjimek – SSL). Nukleární zima, zasněžená, opuštěná a polo rozpadlá města. Zdejší zvířata se přizpůsobila k životu ve věčném mrazu a nehostinných podmínkách.
Postupem na jih sníh mizí a jsou zde pláně plné mrtvé vegetace. Lesy stromů bez listí a suché louky.
Jih pustiny je pokryt vyprahlými planinami a každým rokem se rozšiřující pouští. Je zde i mnoho skal a tím pádem i jeskyň.
V celé pustině není jediná řeka. Obyvatelé získávají vodu z hlubinných studní nebo pracnou filtrací z jezer.
Na východě se nachází moře, které není jako jediné znečištěné, ale za to je slané.
Na západě tvoří neprostupný pás hory.

http://uloz.to/xo...rafie-docx

(4) Historie:

21. prosince 2012 začala 3. Světová válka, všem jak rychle tento konflikt začal, tak rychle skončil. 3. Světová válka byla experimentální válka. Bojovalo se přírodou. Experimentální elementární zbraně vytvářela umělá tornáda, zemětřesení, sněhové bouře a dokonce změna celých plání na pouště. Tyto změny vyhladili téměř celou populaci, přeživší museli prozkoumávat každou část válečné pustiny.

Po pár letech hledači začali nacházet v různých dírách a jeskyních předválečné kryty, jejichž se před nimi otevírali a to co uvnitř nalezli, naprosto změnilo tvář pustiny. V krytech byla naprosto vše, konzervy, pitná voda, oblečení, zbraně, elektronika a všechny ostatní věci důležité i nedůležité pro přežití.

Tento nález umožnil vznik nových společenství. Některé z nich se rozhodli pomáhat ostatním, jako Děti pustiny. Jiné se naopak rozhodli se svojí nově nabytou silou zacházet jinak a tak kradli a zabíjeli, kde se dá. Pod náporem nově vzniklých skupin banditů padala jedna společnost za druhou, dnes už neuslyšíte o Republice Nové Naděje nebo o Kmenu Hunů. Jiná společenství se jen a pouze snažila přežít a prosperovat, to se povedlo například Terranům.

Nyní je rok 2120 a naplno zuří boje mezi Kobrami a SSL, zatímco na jihu panuje až podezřele klidné příměří. Navíc se šíří zvěsti, že ze západu přes hory putují tajemní tvorové. Kdo ví, jak se bude historie vyvíjet dále, je to jen na vás.

http://uloz.to/xC...torie-docx

(5) Herní systém:

Každá část těla (levá noha, pravá noha, levá ruka, pravá ruka, trup a hlava) má 20 HP a dmg dostává separátně, přičemž zranění rukou a nohou nemůže hráče okamžitě zabít. Při zlomení končetiny (HP klesne na 0 nebo dostane kritický zásah) je možné je vyléčit pomocí injekce s bakterií zacelující rány.
Běžná povrchová zranění lze vyléčit pomocí obvazu a horší zranění může vyléčit pouze doktor.
Každá zbraň má účinný dostřel, při kterém má určitou šanci na zásah, podle schopnosti ovládat daný typ zbraní. Damage/útok se počítá na střelu/seknutí/bouchnutí.
Hráč má také potřeby jíst spát a pít (začíná se na hodnotě 100). Po každých 25 bodech se hráči sníží statistiky. Když klesne na nulu, hráč je mrtvý. Spánek, neznečištěné jídlo a pití léčí všechny části těla, kromě zlomených končetin.

Staty:
Síla – určuje nosnost a zranění se zbraněmi na kontaktní boj
Výdrž – určuje počet životů (HP)
Přežití – určuje rychlost ubývání ukazatele hladu, žízně a únavy
Přesnost – určuje šanci na kritický zásah
Štěstí – určuje hodnotu nalezených věcí a jejich počet
Přesvědčování – určuje hodnotu nalezených věcí a jejich počet
Hlasitost – určuje hluk, který hráč vydává

Základní hodnota je 0, přičemž každý hráč má dalších 5 bodů na libovolné rozdělení.
Základ:
Síla – nosnost je 50 kg, útok se zbraněmi na blízko +0%
Každý bod přidá 5 kg a +5%
Výdrž – každá končetina má 20 HP, hlava a trup 25 HP
Každý bod přidá 2HP ke končetinám a 1 HP hlavě a trupu
Přežití – hlad: 100, žízeň: 100, únava: 100
Každý bod přidá 10 k hladu a žízni a 5 k únavě
Přesnost – šance na kritický zásah 0%
Každý bod přidá 10%
Štěstí – šance na získání významných věcí 0%
Každý bod přidá 10%
Přesvědčování – ceny jsou na 100% a možnost někoho přesvědčit na 0%
Každý bod ubere cenám 10% a možnost někoho přesvědčit se zvýší o 10%
Hlasitost – šance na uslyšení nepřítelem je 100%
Každý bod jí sníží o 20%

Poznámka 1: Hraje se s náhodným generátorem číslic nebo s deseti stranou kostkou, kdy každé číslo značí 10% šance. Například šance na zásah se střelnou zbraní je 50%, tj. každé sudé číslo (2,4,6,8 a 10) a přesnost je na hodnotě 2, tj. 20% = 2 z oněch sudých čísel (2 a 4 – jede se od nejnižšího) budou značit kritický zásah (1,5x útok)
Poz. 2: Hlasitost se počítá, jen pokud se hráč hýbe.
Poz. 3: Platí se bankovkami starého světa. Říká se jim prostě „peníze“. Příklad ceny: konzerva fazolí stojí 10 a s přesvědčováním na 5 bude stát pouze 5. Nová zbraň M4A1 stojí 5000 a s přesvědčováním na 4 bude stát 3000. Nejmenší jednotka je 1 a tudíž něco co stojí 3, může být maximálně na 2 a to co stojí 1, už zlevněno být nemůže.
Poz.4: Nosnost je omezena obsahem batohu a kapes. Batoh je samozřejmě možno najít lepší. Pokud nesená hmotnost přesáhne 75% maximální unesitelné hmotnosti, nemůže hráč běhat.
Poz.5: Hráč si může vybrat část těla, na kterou chce útočit, jen když je 0,1x účinného dostřelu od něj. Různé optiky tuto vzdálenost prodlužují. Např. s 10x optikou je možné vybírat končetinu v celém účinném dostřelu.
Poz.6: Šance na zásah v účinném dostřelu je 30%. Se zbraní se kterou umíte zacházet (jeden z níže uvedených okruhů) je 60%


http://uloz.to/xX...ystem-docx

Toto budu samozřejmě doplňovat, jestli se vám něco nezdá nebo vám tam něco chybí, napište do diskuze.

(6) Zbraně:
http://uloz.to/xk...zbrane-pdf
http://uloz.to/xG...brane-xlsx

© hRDLA 2012 - Jakékoliv šíření této textové hry je zakázáno bez výslovného souhlasu majitele.
Upravil/a hRDLA dne 30.09.2012 09:26

https://s25.postimg.org/o42h2pf5b/ezgif_2_11ca8ddcc3.gif
 
hRDLA
!POZOR!
Ode dneška už mi můžete posílat své přihlášky.
Měli by být ve tvaru:
1)Povolání
2)Světová strana, kde chcete začínat (S,SV,SZ,Z,V,J,JV,JZ)
3)Zbraně s kterými umíte zacházet.(z určitých skupin - útočné pušky, pistole, atd...)
4)Vaše staty
5) PROČ BYCH SI ZROVNA VÁS MĚL VYBRAT?
6)Vzhled a chování
7)Nepovinný životopis + jméno
Vaše počáteční výbava bude náhodně vylosována.

Přihlášky mi zasílejte do Soukromých zpráv do pátku, 5.10.2012.
Upravil/a hRDLA dne 04.10.2012 23:33

https://s25.postimg.org/o42h2pf5b/ezgif_2_11ca8ddcc3.gif
 
hRDLA
Příklad přihlášky:

1)Pan Hipík
2)Sever
3)Výbušniny
4)Síla – 1
Výdrž – 1
Přežití – 0
Přesnost – 0
Štěstí – 2
Přesvědčování – 0
Hlasitost – 1
5)Protože jsem uber super prostě kůl a sem mástr světa. (P.S.: Kdo napíše něco takovýho, může se s účastí rovnou rozloučit.)
6)Krátké černé vlasy, jizva přes levé oko, bez vousů. 170cm vysoký, celkem vypracované tělo. Kliďas, snaží se vše řešit diplomaticky
7)John Lock se narodil uprostřed pustiny na provizorní farmě, když mu bylo 18, farmu zmasakrovali nájezdníci a on jediný přežil. Od té doby se potlouká pustinou.
Upravil/a hRDLA dne 04.10.2012 23:34

https://s25.postimg.org/o42h2pf5b/ezgif_2_11ca8ddcc3.gif
 
hRDLA
Hráči

1) BadWolf - Jeg (color=#660066)
Síla - 2
Výdrž - 0
Přežití - 2
Přesnost - 0
Štěstí - 0
Přesvědčování - 0
Hlasitost - 1
Přeživší
Zbraně na blízko

2)ScorpionCZ - Škorpión (color=#0033ff)
Síla – 0
Výdrž - 0
Přežití – 1
Přesnost – 1
Štěstí – 2
Přesvědčování – 1
Hlasitost – 0
Střelec
Útočné pušky

3)SuperHunter - Sharp (color=#00cc00)
Síla-1
Výdrž-1
Přežití-1
Přesnost-2
Štěstí – 0
Přesvědčování – 0
Hlasitost – 0
Odstřelovač
Pušky, které střílejí po jedné ráně

4) Whirt - Kecal Butch (color=#ff0033)
Síla - 2
Výdrž - 0
Přežití - 0
Přesnost - 2
Štěstí - 1
Přesvědčování - 0
Hlasitost - 0
Přeživší
Zbraně na blízko

5) Mopidu - Sara Perkins (color=#cccc00)
Síla – 1
Výdrž – 1
Přežití – 1
Přesnost – 1
Štěstí – 0
Přesvědčování – 0
Hlasitost – 1¨
Horník
Výbušniny

6) Aurelius - Tom Vicittore (color=#ff600)
Síla – 1
Výdrž – 1
Přežití – 0
Přesnost – 0
Štěstí – 1
Přesvědčování – 2
Hlasitost – 0
Zdravotník
Pistole
Upravil/a hRDLA dne 22.12.2012 22:05

https://s25.postimg.org/o42h2pf5b/ezgif_2_11ca8ddcc3.gif
 
hRDLA
Jeg: Noc jsi přečkal v jednom z velkoměst zde na Severo-východě v polorozpadlém mrakodrapu v pátém patře. Včera tě pronásledovali bandité, tak jsi se zabarikádoval v jedné z kanceláří. Když se podíváš z okna, už je nikde nevidíš. Kancelář je prázdná, až na stůl který zatarasil dveře.
Vybavení: Dlouhý zimní kabát, kanady, palestina (šátek, bílo černá) a staré ošuňtelé džíny. Pánskou kabelu uvnitř s kladivem, poloprázdnou plastovou láhví s vodou (0,5 l) a dvě čokoládové tyčinky. Dále máš ještě vojenský nůž.

Škorpion a Sharp: Po noci strávené v opuštěné pouštní jeskyni se opět vydáváš i se svým přítelem Sharpem po stopách banditů, kteří tehdy zabili tvé rodiče. Po dlouhých letech se ti podařilo vypátrat jejich bandu a už moc nechybí k jejich potrestání.
Škorpion - triko s krátkým rukávem s potiskem Lady Gaga, kraťasy s palmami a sportovní boty. Sluneční brýle. Veliký batoh s dvěma konzervami fazolí a zásobníkem nábojů 5.56 mm (30) a zbraní CZ-75 s 6 náboji.
Sharp - Dlouhé kalhoty se spoustou kapes. Mikina s kapucí a sportovní boty. Taktéž sluneční brýle. Vojenský pásek s čutorou (0,5 l) plnou vody a odsřelovací puška Walther WA2000

Kecal Butch: Stojíš před Terranií. Kam jsi si nakonec vydobil přístup, myslíš si, že by se tam mohl nacházet člověk jménem Kobra, který by mohl vědět něco o tvojí unesené dívce. Město je vystavěno na zakladech města ze staré doby. Takže většina budov je zasazena do konstrukcí výškových budov. Město je obehnáno sedmi metrovými hradbami z betonových bloků. U brány stojí dva dobře vybavení strážní.
Máš batoh, vestu, triko s dlouhým rukávem a vojenské kalhoty s kanadami. Dále máš u sebe kladivo a tabulku čokolády. Dále prázdnou skleněnou láhev od víne.

Sara Perkins: Stojíš uprostřed zasněženého lesa, ve kterém ani jeden strom však nemá listy. Nějakých sto metrů před sebou vidíš napůl rozpadlou horskou chatu. Vypadá opuštěně, ale nejsi si jistá. Okolo nic dalšího není.
Máš na sobě bundu s kožešinou, zimní kalhoty, sněžnice a šátek. Ve svém batohu máš. Dynamit a zbytek grillované krysy, kterou jsi včera chytila zabalenou v ubrousku.

https://s25.postimg.org/o42h2pf5b/ezgif_2_11ca8ddcc3.gif
 
Mopidu
Pokusím se tam podívat, opatrně a pomalu.
https://s10.postimg.org/i9098u5a1/glit.gif
 
BadWolf
Budu naslouchat u dveří, a pokud nic neuslyším, otevřu je.
XVI...............................................................[Dcery Nebes]
The Sassy Master, Melon Lord!

http://i.imgur.com/SNisYpc.gif

That's all I got. It's pretty much my whole identity. BW, the meat and sarcasm guy.

http://i.imgur.com/UAsbdCU.jpg
 
scorpioncz
Překontroluji , jestli mám nabitou zbraň .
http://i.nahraj.to/f/1bbv.jpg
 
Whirt
Vykrocim vstric straznym a obycejnym prateskym hlasem se zeptam kde bych mohl najit Kobru. Jakmile me nasmeruji bez okolku zamirim smerem kam me poradili.
 
SuperHunter
Přebiju a navrhnu ať vyrazíme
 
hRDLA
BW: Asi 5 minut nasloucháš a ani nedutáš, nic neslyšíš a tak odsunuješ stůl a vyrážíš po požárním schodišti. V nějakém 2. patře však slyšíš divné zvuky vycházet ze dveří, které vedou do kanceláří v tom patře.

Mopi: Pomalým krokem směřuješ k chatě. Nějakých 10 metrů od ní dokážeš rozeznat starou výřivku na veraňdě a velká skleňěná okna, která už žádné sklo neobsahují poslouží jako skvělí vchod.

Whirt: ,,Kobra?! Jestli v tomhle městě hodláš působit problémy, tak si dej laskavě odchod! Protože tě můžem rovnou zastřelit a ušetřit si práci."

SH a Scorp: Sharp chce přebít svojí zbraň, ale pak si uvědomí, že nemá žádné náboje. Nicméně namítá , že by měli vyrazit. Škorpion ještě před odchodem překontrolovává svojí zbraň se šesti náboji.

https://s25.postimg.org/o42h2pf5b/ezgif_2_11ca8ddcc3.gif
 
scorpioncz
tak stopujeme ty bandity ....
Upravil/a scorpioncz dne 07.10.2012 22:00
http://i.nahraj.to/f/1bbv.jpg
 
Mopidu
vlezu tam
https://s10.postimg.org/i9098u5a1/glit.gif
 
BadWolf
To není moje starost. Zkusím zjistit, jestli je to hrozba pro mě (naslouchání, špehování, etc...).
XVI...............................................................[Dcery Nebes]
The Sassy Master, Melon Lord!

http://i.imgur.com/SNisYpc.gif

That's all I got. It's pretty much my whole identity. BW, the meat and sarcasm guy.

http://i.imgur.com/UAsbdCU.jpg
 
SuperHunter
počkám na Škorpióna a pak vyrazíme
 
Whirt
"Ne vubec ne!" zasmeju se. "Jen jsem prilis zvedavy."
Pokud uz nebudou mit nejake dotazy, kdyz sem vzbudil podezreni, tak zamirim do hlubin mesta a pokusim se najit kobru podle informaci, co zatim vim.

Upravil/a Whirt dne 07.10.2012 22:07
 
hRDLA
Whirt: Zamířil jsi do města, jeho ulice jsou geometricky uspořádány (úhlopříčky a kolmice), nevíš ale kde Kobru hledat. Všiml jsi si také, že se na tebe nalepil jeden ze strážných, co se snaží být nenápadný. Přes ulici vidíš jeden pochybný bar, ve kterém by jsi mohl zjistit nějaké informace o Kobrovi.

Mopi: Vlezla jsi do chaty. Udělala jsi pořádný rámus, ale ten v těhle lesích asi nikdo neslyše. Chata má dvě patra, jenže schody do horní části jaksi zmizeli. V přízemí je kuchyň a obývák. Vše je tak napůl porostlé mechem.

BW: Posloucháš a slyšíš takové bublání a vrčení, klíčovou dirkou se podívat nejde. Jediný způsob jak zjisti, o co jde je otevřít dveře.

Škorp a SH: Vylezli jste z jeskyně, oslnilo vás slunce, ale po chvíli jste se rozkoukali. Byli jste na úpatí skalnatého srázu. Všude kolem byla uschlá zem, nějakých tři sta metrů před vámi je však prašná cesta, po které zrovna jede karavana složená ze tří lidí a jakéhosi tvora, který vypadá jako kůň se šesti nohama. Karavan jde na jiho východ, stopy banditů však vedou na sever.

https://s25.postimg.org/o42h2pf5b/ezgif_2_11ca8ddcc3.gif
 
BadWolf
Zkusím potichu něčím zatarasit dveře. Pokud tu nic není, nebo by to nešlo potichu, odejdu.
XVI...............................................................[Dcery Nebes]
The Sassy Master, Melon Lord!

http://i.imgur.com/SNisYpc.gif

That's all I got. It's pretty much my whole identity. BW, the meat and sarcasm guy.

http://i.imgur.com/UAsbdCU.jpg
 
scorpioncz
(pokud nemám nasazené sluneční brýle .. tak je nasadím ) Karavanu bych radši nechal být ... půjdeme dál za bandity , co ty na to ?
http://i.nahraj.to/f/1bbv.jpg
 
SuperHunter
Zeptám se Škorpióna kam chce
 
Přejít na fórum:
Podobná témata
Diskuze Fórum Odpovězeno Poslední příspěvek
Ztracen v Pustině » Skyrim - Váš svět 24 11.11.2014 02:21
(Brigáda) ME3: The End - Fanouškovský projekt Pokec 4 24.02.2014 18:19
Archív Novinek
Datum Kategorie Název Přečteno
24-12-2018 Články Šťastné a veselé! (2018) Přečteno 4199 krát
11-06-2018 Elder Scrolls The Elder Scrolls VI oznámeno! Přečteno 8228 krát
01-04-2018 Novinky S hrdin(k)ou po celém TAMRIELU! (Apríl) Přečteno 5696 krát
24-12-2017 Články Veselé a šťastné! (2017) Přečteno 4849 krát
06-07-2017 Rozpracovaná novinka (6.7.) Přečteno 0 krát
01-04-2017 Na cukřík s M'aiqem Lhářem Konec série "The Elder Scrolls"! Přečteno 12719 krát
11-02-2017 Elder Scrolls Příběhové rozšíření pro TESO a H... Přečteno 7504 krát
24-12-2016 Elder Scrolls Veselé Saturalie a oslavte Starý život! Přečteno 6630 krát
12-12-2016 Na cukřík s M'aiqem Lhářem 6 let se Skyrim.4fan Přečteno 6364 krát
18-11-2016 Elder Scrolls The Elder Scrolls: Online dočasně zdar... Přečteno 7556 krát
 Více...     
Archív Novinek
TOPlist