Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: PRVNI INGAME ZABERY!!!

Přidal J4rr1N dne 24.02.2011 20:18
#39

SkyrimAdmin napsal:
J4rr1N napsal:
SkyrimAdmin napsal:
J4rr1N napsal:
No jako takhle uplne ne.. Jenze to mas takovy ty "prvnich 15 minut hrani", "ukazka toho a toho levelu", "ukazka interakce s NPC", "ukazka souboje s drakem". Pak prijdou prvni preview na zaklade hrani a nekteri novinari sou schopni silene spoilerovat.. Na druhou stranu, TES zas nema az tak cim prekvapit, v tom smyslu ze je to proste "klasicky" RPG a o tolik se od Oblivionu lisit nebude, takze vylozena prehypovanost nejspis nehrozi :)


dovolím si nesouhlasit :) že elder scrolls je "klasicky rpg" by mě ve snu nenapadlo :D, nemluvě o tom, že nemá čím překvapit a už vůbec ne v to, že se od Oblivionu až tak lišit nebude :)
Ale s těma spoilerama máš asi pravdu. Budu se je snažit nějak separovat, nebo na ně předem upozornit ;)


Trochu sem cekal ze se toho chytnes :) Jde o uhel pohledu.. Jakto ze nejde o klasicky RPG?:) Kdyz to srovnas treba Mass Effectem.. To uz je spis strilecka s RPG prvkama, malo prvkama :) A to ze nema cim prekvapit.. Tim sem myslel spis to, ze at se Bethesda zblazni sebevic, tak to porad bude o tom, jak hrdina objevuje svet, proziva pribeh, mlati potvory, ziskava za to zkusenosti a zlepsuje se.. Tady nemaji moc kam uhnout, to uznej. Stejne tak jak se nebude moc lisit od Oblivionu. Jde o jeho evoluci, ne revoluci. Sotva v druhe pulce Skyrimu objevime portal do vesmiru a stane se z toho vesmirna strilecka :)) Vis jak to myslim? Ty hranice jsou dany, je to pokracovani neceho co uz vime jak vypada a jaky to ma pravidla, nejedna se o uplne novou znacku, proto to "prehypovani" moc nehrozi..


to je jasný, ale přesto přijde Bethesda s inovacemi.. a právě ty inovace, které ve Skyrimu přibudou (Ekonomika, nový bojový systém, atd. (viz novinka 74)) budou dělat skyrim "neklasickým" rpg.. ale o tom se teď můžeme akorát dohadovat a diskutovat .. holt, uvidíme 11.11.11


Tohle je slovickareni, ale prece "novy soubojovy system" nedela z RPG, "neklasicky RPG", ne?:) Stejne tak ekonomika, v kazdym RPG je nejakym zpusobem obsazena. Je preci jedno, jestli budu draka rezat pravym, nebo levym tlacitkem mysi, kdyz to hodne zjednodussim.. Inovace sou naprosto v poradku, jinak by delali datadisk k Oblivionu, ale tim z toho prece nedelaji neco jinyho.. To ze je to "klasicky" RPG nebylo mysleno jako hodnotici prvek.. Pripada mi, ze si to vzal tak, ze "klasicky RPG" je neco spatnyho, staryho a to prece nas vysnenej Skyrim nemuze byt. A protoze bude tak uzasnej a inovovanej a skvelej, tak to proste bude "netradicni" RPG.. :)