Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: Izolace

Přidal Adrian_S dne 28.11.2016 01:10
#1

Než začneš číst následující řádky, pusť si toto.


Každý svět, každý národ a každá bytost se už od nepaměti dělila na "dobré" a "zlé". Pravilo se mnoho příběhů, bájí a pověstí, kdy bylo zlo poraženo, nebo se naopak šířilo krajem. A jak už to bývá, v každé legendě se nachází hrdina a padouch, kteří se až na samotném konci střetnou a vyřídí si účty. Hrdina porazí darebáka či v horším případě zloun zapudí hrdinu a svět pokračuje dál...

Stejné trable zažívala říše Erythie, mocní vladaři bojovali se zlem jak nejlépe mohli. A i když se zdálo, že vyhráli nad svým nepřítelem, ukázalo se, že ve skutečnosti nepřítel nebyl ten, koho považovali. Už dávno se vědělo, že král a královna nemají mimo rasy "lidí" takřka nikoho v lásce. Když bylo poraženo zlo, zahájili masivní čistku, která měla snížit populaci o několik set tisíc duší. Byli si naprosto jistí, že se mezi jejich lidmi nacházeli zrádci, sabotéři a další, kdo jim kazil nějak plány. Nezáleželo jim na postavení onoho "cizince". Kromě nepřizpůsobivých, nemocných nebo odsouzených shromáždili i své podřízené... mezi nimiž jste i VY.

Tito odsouzení byli buď na místě popraveni nebo posláni na daleké izolované místo, ze kterého nelze utéct. Žádná infrastruktura, žádný řád a hlavně nebezpečí na každém kroku.

Avšak se tu nabízí otázka: Dá se toto považovat za cestu do vězení, nebo za cestu domů?


http://imgur.com/jI2Zb25.jpg


O hře: Izolace je fantazy hra na způsob "Dračího Doupěte", ve kterém se hráči vžijí do postav dobrodruhů a zkoumají svůj nový domov, na ostrově, kdesi daleko od civilizace. Ačkoli se jedná o ostrov, hráč se v něm může volně pohybovat, ale musí si dávat pozor na veškeré nástrahy, které se mu připletou do cesty. Jistě se leknete, že budete "uvězněni" v otevřenějším vězení, ale budete mít spoustu možností, co dělat. Kempovat, dolovat, rabovat, ochočovat zvěře, praktikovat magii, atd...

Cíl hry: Cílem této hry není zvítězit nad nepřítelem či získat co nejvíce zkušeností, atd... Hráč by měl plánovat své kroky a rozhodnout se, co by bylo pro něj nejlepší (vzhledem k jeho charakteru), zda zůstat na ostrově nebo z něj utéct. Ovšem ani jedna možnost není snadná.

Herní mechanismy: Jako každá RPG hra, i tato je založena na principu "levelování", ovšem jen v menší míře. Pro vytvořenou postavu není (zas tak) důležité, s čím zachází, nebo čím byla, ale jak je její dovednost vysoká. Bude se brát i v potaz akce, kdyby za reálných okolností nebylo nic takového možné (například, pokusit se uvařit maso ve vlažné vodě. To opravdu nepůjde.).

Hráč si bude moct vybrat ze sedmi ras, které mají své "vrozené výhody" (ty jsou určené vypravěčem). Poté si budete moct vybrat dovednosti a určit level (pakliže si vyberete magickou dovednost, tak ještě zvolíte kouzla). Jakmile si vyberete dovednosti, musíte si ještě vybrat svou "výhodu" a "nevýhodu". Naposledy si hráč ještě určí, kde chce začít. Níže je uvedená mapka s podrobnějším popisem.

Styl hry je následující, pokud se hráč ocitne v nebezpečí, nebo vykonává složité činnosti, zahájí se "tahový režim" a podle ní se bude odvíjet pokračování. Hráč bude mít omezené možnosti, co ve svém tahu bude moct udělat. Až skončí tahový režim (nebezpečí je zažehnáno, činnost je dokončena), hra se rozjede plynulým způsobem, kdy postava řekne, co chce udělat.

Ať už budete chtít učinit cokoli, ve většině případů rozhodne hod kostkou (procentuální pravděpodobnost) - týká se hlavně statů (přesvědčit někoho, uběhnout danou vzdálenost, posunout těžký předmět, ...).

- - - - - - - - - - - -

Nyní ve SPOILERECH naleznete všechny informace, pro založení své postavy.

RASY


Člověk


Elf


Trpaslík


Ork


Ještěrák


Kočičák


Harleot


- - - - - - - - - - - -

VÝHODY A NEVÝHODY


http://imgur.com/SfPnymQ.jpg

Nyní si zvolte jednu výhodu a nevýhodu (Nelze mít stejné písmeno!)

a) Silák = +1 k síle, dokážeš nosit i těžší břemena
b) Tuhý kořínek = +1 k odolnosti, počasí není tvou překážkou
c) Akrobat = +1 k obratnosti, překážky překonáváš snadněji
d) Mudrc = +1 k inteligenci, učení nových dovedností ti jde rychleji
e) Svůdník = +1 ke charismě, dokážeš lépe přimět opačné pohlaví
f) Nezlomný = +1 k síle vůle, dovolíš si čelit proti desetičlenné skupince
g) Šťastný = +1 ke štěstí, štěstí se tě bude držet po celé tvé dobrodružství
h) Asketa = Vydržíš 24 hodin bez jídla a vody
i) Mutant = Tvé tělo má ještě jednu končetinu (nohu x ruku x oko x ucho)
j) Tichošlápek = Jsi takřka neslyšitelný (80% šance na skrytí)

a) Slaboch = -1 k síle, dokážeš nosit pouze lehčí věci
b) Bábovka = -1 k odolnosti, i slabý vánek tě dokáže rozhodit
c) Lenoch = -1 k obratnosti, pohybuješ se o 25% pomaleji
d) Idiot = -1 k inteligenci, těžko se učíš nové dovednosti
e) Šereda = -1 ke charismě, odpuzuješ druhé pohlaví
f) Zbabělec = -1 k síle vůle, bojíš se i jednotlivce
g) Smolař = -1 ke štěstí, smůla se tě bude držet po celé tvé dobrodružství
h) Žrout = Jíš či piješ každou chvíli (1/2 času dle dovednosti "Vaření")
i) Kripl = Nemáš jednu končetinu (nohu x ruku x oko x ucho)
j) Hromotluk = Jsi příliš hlučný (20% šance na skrytí)

- - - - - - - - - - - -

ZKUŠENOSTI & DOVEDNOSTI


Všechny dovednosti se budete moct během dobrodružství naučit postupem na novou úroveň. Aby potřebná zkušenost nebyla tak složitá, zvolíme jednoduché levelování.

1. úroveň - 0 zk
2. úroveň - 10 zk
3. úroveň - 20 zk
4. úroveň - 30 zk
atd...

Zkušenost získáte mnoha způsoby, ať už poražením nepřítele, vyřešením hádanky, častým používáním dovednosti nebo třeba nalezením Easter eggu.

Zde je seznam dovedností, které jsou k dispozici a je jen na vás, které a jakou úroveň si zvolíte. MÁTE CELKEM 10 BODŮ NA ROZDĚLENÍ, pečlivě vybírejte! Co bod, to úroveň dovednosti!!

http://imgur.com/aOXVliL.jpg


Pokud se rozhodnete pro magické dovednosti, ve SPOILERU najdete "všechna" dostupná kouzla, z nichž si vyberete pouze 3. Není jich sice moc, ale postupem času se budou rozšiřovat.... možná.
Kouzla


- - - - - - - - - - - -

BOŽSTVO & REPUTACE


V Erythijské říši se uznávaly jen dvě bohyně, "Dobrá" a "Zlá". A jak už z názvu tušíte, každá se zaměřuje na jinou stranu. Ti, kteří vyznávají jednu z bohyň, mohou během dobrodružství obětovat dary svými činy. Za to je bohyně odmění, buď zkušeností, dočasně vylepšením statu nebo dovedností.

Zároveň toto vyznání pomáhá vaší reputaci. Čím horší reputace, tím více se vás budou lidé bát nebo ve velkém útočit, naopak čím lepší reputace, tím více vás budou lidé uctívat, ale mohou toho využít.

Nemusíte také vyznávat žádnou z bohyň, nebudete ani světec, ani psanec.

- - - - - - - - - - - -

BONUSY A POSTIHY


Během dobrodružství se naskytnout situace, kdy se vám dočasně zvýší nebo naopak sníží staty, dovednosti či zdraví s manou.

Hlavním zdrojem postihů jsou hlavně nemoci, které ovlivňují hlavně staty. Čím dřív se vyléčíte, tím menší budete mít postih. Každý den s nevyléčenou nemocí se zvyšuje postih o 1.

Pokud stat "Odolnost" padne na 0, jste MRTVÍ! (vypravěč bude hlídat)

Postihy


Bonusy

- - - - - - - - - - - -

OSTATNÍ INFORMACE


a) Měna

Ocitáte se v trestanecké kolonii, kde nejsou žádné peníze. Jak platit za služby a nákupy? Výměnným obchodem! Každé zboží má svého kupce...

b) Regenerace života a many

Život a mana si zregenerujete dostatečným spánkem, vypitím lektvaru, bylinkářstvím nebo kouzlem. Regenerace pomocí spánku neúčinkuje, pokud jste otráveni, nemocni nebo prokleti.

c) Cechy a organizace

Je na vás, zda se do nějakého uskupení dáte, pokud se vám to ale povede. Jak již bylo výše psáno, jste v trestanecké kolonii.

d) Čas, herní doba

Čas se určuje podle reálné doby. Den má 24 hodin, hodina 60 minut. Dobrodružství se odehrává v létě.

- - - - - - - - - - - -

PŘIHLÁŠKA


V přihlášce musí být uvedeno:

1) Jméno
2) Rasa
3) Věk
4) Barva textu (pro rozlišení hráčů)
5) Krátká historie postavy + charakter
6) Dovednost a level
7) (Ne)výhody
8) Místo začátku
9) Obrázek postavy (není nutné, ale bylo by to lepší)

Startovací pozice


Jak taková přihláška má vypadat...


- - - - - - - - - - - -

Než začneme...


Kvůli přehlednosti bude mít každý hráč JINOU BARVU (bílá je vypravěče)!! Časem doplním seznam věcí a předmětů, které můžete získat. Pokud na sebe hráči narazí, mohou spolu komunikovat.
Zdržte se prosím veškerých emotikonů! A pokud pošlu hráči něco ve SPOILERU, ostatní NEČTOU!

Toť asi celé. Případné dotazy směřujte sem, do této diskuze.

- - - - - - - - - - - -

Start hry: 5. prosince 2016, od 20:00

Upravil/a Adrian_S dne 13.01.2017 19:36