Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: Co by jste na Skyrimu změnili

Přidal StriderCZ dne 16.11.2011 16:56
#28

Měnil bych kompas a mapu, v Oblivionu mi pasovala víc.
Jinak zatím jsem zcela uchvácen, nevadí mi ani level scaling. Zdá se mi, že se Betsheda (narozdíl od mnoha jiných společností, nebo politiků) poučila z chyb a odstranila většinu zásadních nedostatků.
Skyrim se v současné době nejvíce blíží mému ideálu, vyjádřeného Lukášem Grygarem (úvod recenze hry GODS, Level 135)

Zamyslete se, co je podle vás znakem kvalitní počítačové "hry na hrdiny". Tabulky se statistikami? Záplava questů? Medovina tekoucí proudem? Ženské postavy s naddimenzovaným poprsím? Tohle všechno mnoho současných RPG nabízí, ale nic z toho nedělá dobrou hru. Pudlovo jádro ale dřímá někde jinde, ve zdánlivě banálním detailu- rozhlížení se. Pořádné erpégéčko totiž poznáte ve chvíli, kdy se vám v něm chce rozhlížet. Vylézt na kopec a rozhlédnout se. A když není kopec, tak na nejbližší věž, střechu stodoly, stožár plachetnice, nebo otevřít mapu a kochat se neprobádanými oblastmi., kde možná číhají nepřátelé o dvacet úrovní silnější, ale VY se tam jednou dostanete, to dá rozum. Ale nejde jen o technickou možnost rozhlédnutí se, ať už kamerou v pohledu první, nebo třetí osoby, izometricky, nebo z ptačí perspektivy. Důležitá je ta chuť a chuť se rozhlížet nevykřeše ani sebelepší engine, když do něj autoři nenasypou poctivý virtuální svět.