Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: Zapomenuté proroctví
#1
"Nejspíš bych měl jít pomoci s obranou pevnosti, dokážeš se do Queywoodu dostat sama?"
#2
„Šlo? Spíše se plazilo po zemi.“ odpovím a zasměju se. „Ne, byla to hračka. Našeho důstojníka jsem našel úplně namol v nějaké přístavní krčmě, takže přesvědčit ho, že na lodi došle ke vzpouře, dovést ho do nejbližší temné uličky a zapíchnout jako podsvinče nebyl vůbec žádný problém“. „Vlastně právě teď jsem tady... ehm...“ řeknu a chvíli počkám jestli se elf představí sám nebo mě Eriandra doplní.
#3
"ÁÁÁÁÁh!"
Hodím po jednom z mušketýrů sekeru a rozběhnu se se štítem na před. Až do něj narazím, začnu ho mlátit rukami, popřípadně mu silně bouchnu do paže, čímž se ho pokusím odzbrojit a pak ho dodělám mečem. Když se mi nepovede získat jeho meč, budu ho mlátit až do smrti.
Jestliže sekera mine cíl a nezabije střelce, naseru si do nohavice a rychle uteču k nejbližší zbrani, ať už je to cokoliv, ale musí to být jednoruční.
Přidal
Sarako dne 25.06.2015 12:09
#4
Adrian_S + MightRider
Adrian_S:
Po několika útocích kropáčem mušketýr umírá
(padlo 10 / 12 / 17, celkem -33hp, +16 zkušeností). Od nepřátel jsi utržil pár drobných ran
(padlo 6, 2 / 14, 2 / 11, celkem -2hp za tři kola). Proti tobě už stojí jen jeden protivník.
MightRider:
Hodíš sekeru, ale mineš
(padlo 7). Najednou ucítíš v gatích něco teplého. Rychle sebereš ze země krátký meč
(podívej se na sílu zbraně v inventáři). Mušketýři útočí a tobě se povede na poslední chvíli oba útoky vykrýt
(padlo 5 a 8). Po několika zásazích mečem se tvůj protivník skácí s uťatou hlavou k zemi
(padlo 15 / 11 / 17 / 20, celkem -27hp, +16 zkušeností). Od mušketýrů jsi utržil pár drobných ran
(padlo 3, 14 / 2, 13 / 9, 5 / 8, celkem -2hp za čtyři kola). Proti tobě už stojí jen jeden protivník.
Vojsko Jarla Olafa:
Hrdinové: 2 / 2
Pěchota: 30 / 70
Střelci: 9 / 30
Ralvánské vojsko:
Pěchota: 20 / 80
Střelci: 25 / 60
Tondulin
Glisa se na tebe zděšeně podívá:
,,Prosím, neopouštěj mě! Všude kolem číhá smrt a ty se jí chceš vrhnout rovnou do náruče? Vždyť ani nemáš brnění."
KinimodLP
,,Urvos." představí se zjizvený elf.
Eriandra nasadí jeden ze svých sladkých úsměvů zvedne nůž z malého stolku u mučícího křesla a ladným pohybem podřízne muži bez prstů hrdlo.
Potom se otočí k Urvosovi:
,,Tohle už dodělám sama. Dojdi pro Delonovu odměnu."
,,Ano paní." pronese Urvos a opustí mučírnu.
kissko384
Provedl jsi kotoul do nejbližší houštiny. Křik je slyšet zpoza husté lesní vegetace asi sto metrů před tebou.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
#5
* to s tou nohavicí bylo čistě ze srandy..... :D Kdybych se posral, tak bych ani neutekl, protože by se s tím nedalo hýbat. :D
"Řekni ahoj smrti!"
Zaútočím na zbývajícího mušketýra a budu stále dávat pozor na přicházející rány. Jestliže mušketýr v některém ze svých chvatů použije ** bodnutí, použiji taktiku *** "ze šikma a do krku".
Jestliže se na níže uvedené taktiky nehraje, neplatí ani 1,5 řádku (od jestliže) výše a budu pouze útočit a krýt se.
** bodnutí = jednochué bodnutí, prostě nepřítel se svým mečem bodne vodorovně do předu, nedělá žádný výpad zleva či zprava...
*** ze šikma a do krku = taktika používaná už ve středověku. Když se štít dá šikmo, vodorovně bodající kopí či meč po něm většinou částečně sklouznou. To pak dělá výhodu pro obránce držícího štít. Útočník totiž se svým útokem pravděpodobně dělá krok dopředu a když mu takhle ujede meč / kopí, obránce mu tu zbraň může štítem jště odstrčit, útočník jakoby "zaklopýtne" a předkloní se, čímž ukáže záda a krk. Obránci pak stačí pužít meč či sekeru a seknout do krku.
#6
"Pokud si to opravdu tak přeješ tak já s tebou půjdu." Usměju se na Glisu a půjdeme tedy směrem do Queywoodu."Teď mě tak napadá, nechtěla by ses naučit zacházet se zbraní, aby jsi se mohla bránit sama?" nabídnu jí cestou.
#7
Otočím se směrem, kterým šel Urvos. „Krásně provedená práce“ řeknu a počkám, až přijde elf s odměnou.
@Sarako: Ahoj! Ten meč, co mám v inventáři jsem už měl nebo jsi mi ho zapomněl smazat po prodání u toho obchodníka? :)
#8
Level 1, zkušenost 75/100, počet zabitých: 6
Dorazím i toho posledního a přesunu se po útoku ke Godfreyovi.
"Tak, jak sis vedl? Jsi v pohodě?" zeptám se ho, POKUD na něj nikdo nebude útočit. Pokud ano, pomůžu mu v obraně (popř. útoku).
#9
Potichu prechádzam smerom k tomuto miestu, pripravím si luk.
Přidal
Sarako dne 26.06.2015 19:20
#10
Adrian_S + MightRider
Adrian_S:
Po několika útocích kropáčem nepřítel umírá
(padlo 17 / 15 / 18, celkem -33hp, +16 zkušeností). Mušketýrovi se tě nepovedlo zasáhnout ani jednou
(padlo 4 / 1).
MightRider:
(Ok, s tou nohavicí to teda neplatí :D)
Po několika zásazích mečem mušketýr umírá
(padlo 12 / 19 / 6 / 18 / 11 celkem -25hp, +16 zkušeností). Od mušketýrů jsi utržil pouze jeden zásah
(padlo 7 / 2 / 11 / 5, -1hp).
Oba:
Jarl Olaf se probojoval k Ralvánskému veliteli. Netrvalo dlouho a po sérii útoků jarl vyrazil veliteli meč z ruky a jednou ranou mu usekl hlavu. Ralvánci zděšeně sledovali, jak se hlava jejich velitele kutálí dolů z travnatého kopce a pak se dali s na útěk.
,,Žeňte ty prašivý psi!" zařve jarl a seveřané
(i Ragnar) se pustí do pronásledování prchajících nepřátel.
(Oba získáváte +14 zkušeností za bitvu. Oba postupujete na novou úroveň, viz. sekce: Levelování, zkušenosti a úroveň.)
Vojsko Jarla Olafa:
Hrdinové: 2 / 2
Pěchota: 26 / 70
Střelci: 9 / 30
Ralvánské vojsko:
Pěchota: 11 / 80
Střelci: 18 / 60
Tondulin
Vydáš se s Glisou a ostatními elfy do Qeywoodu. Cesta je dlouhá a namáhavá.
,,To zní zajímavě, otec by mi to sice nikdy nedovolil, ale v téhle situaci mi to přijde jako dobrý nápad."
(Glisa má perky: Alchymie I. a Obchodník II. úroveň: 0 obyvatel, může se naučit perky o celkovém součtu 6. Max. stupeň perku, který jí můžeš naučit je 1/2 stupně tvého perku.)
KinimodLP
(ten meč jsem jenom zapomněl smazat)
Za chvíli se Urvos vrátí.
,,Tady máš, symbol našeho bratrstva." pronese Urvos a podá ti dýku s karmínově rudou čepelí:
,,Její čepel je ze samotného srdce Gadar-Narf-Sanuru (Nejvyšší sopky na Ohnivém ostrově). Úspěšně jsi vykonal svůj první kontrakt, je po právu tvá. Vždy bude tvým dobrým společníkem."
(úkol dokončen, odměna: Karmínová čepel (dýka), +40 zkušeností, porovnej si jí v inventáři)
kissko384
Spatřil jsi mladou kouzelnici, jak se z posledních sil snaží ubránit loupežníkům. Jeden z nich se válí na zemi, jeho bledou kůži pokrývá tenká vrstva ledu. Zbylých pět loupežníků se zatím rozestoupilo kolem ní. Z dlaní mladé kouzelnice vyjde ledový úlomek a zasáhne loupežníka před ní do ramene.
,,Ty děvko!" zařve loupežník, kterého úlomek zasáhl.
Kouzelnice sepne ruce, něco zašeptá a kolem ní se objeví chladný mlhavý závoj.
Nikdo z nich
(ani ta kouzelnice) o tobě zatím neví
(padlo 15, 12, 12, 3, 5 a 2, +6 zkušeností).
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Upravil/a
Sarako dne 27.06.2015 10:54
#11
"ÁÁÁÁhhhh, Ralvánské krysy zasrané! Za nima. Žeňte ty hajzly. Za mrtvé Seveřany, za Olafáá! Sviněěě!
Rozběhnu se za nimi a začnu probodávat ze zadu. Pokud bych se k některému dobře dostal, podkopnu ho a dupnu mu na obličej (snad padne dobrá šance na omráčení).
#12
Pomôžem jej. Pokiaľ niektorý z nich vyzerá ako vodca, trafím ho prvého. Ak vyzerajú všetci rovnako, strelím po tom, pri ktorom je najväčšia šanca na kritický zásah (je chrbtom alebo nemá pevnú zbroj). Ihneď po výstrele sa pokúsim nenápadne presunúť na novú pozíciu aby ma nik nevidel. I keď budú vedieť, že tam niekto je, nebudú vedieť kde presne.
#13
Chvilku si budu čepel prohlížet. Pak ji zaměním za jednu ze svých dýk, kterou budu následovně držet v pravé ruce (pokud ji nikdo z přítomných nebude chtít tak dýku nechám někde v pobočce bratrstva). „Je moc pěkná. Krásně by se s ní dělala další zakázka. Nenašla by se tam nějaká?“ zeptám se Eriandry.
#14
Dám tedy Glise šavli a když se elfí skupina zastaví a bude chvilka času.(např. na odpočinek nebo kvůli doplnění vody) , budu ji trénovat v šermu.
#15
Level 2, zkušenost 105/300, počet zabitých: 7
Poženu se za nima a budu se jich snažit zabít co nejvíce. Až se ozve jarl Olaf, že to "pro dnešek stačí", zajásám radostně, poplácám si s pár bojovníky po rameni a najdu si nějaké klidné vyšší místo, kde bych měl pěkný výhled do okolí a otevřu si lahev medoviny (za předpokladu, že už po nás jarl nebude nic chtít... prozatím)
Level 2 - vylepšení perku
Přidal
Sarako dne 27.06.2015 21:44
#16
Adrian_S + MightRider
Adrian_S:
Pronásleduješ prchající nepřátele. Podaří se ti kropáčem zabít jednoho mušketýra
(padlo 16, kritický zásah za útok zezadu -24hp, +16 zkušeností). Ostatní prchající nepřátele se ti mezitím příliš vzdálili.
MightRider:
Pronásleduješ prchající nepřátele. Podaří se ti mečem zasáhnout jednoho ze zraněných nepřítel.
(padlo 12, kritický zásah za útok zezadu -12hp). Zraněný mušketýr upadne
(padlo 3) a pokouší se vstát. V tu chvíli k němu přistoupíš a pokusíš se mu dupnout do obličeje jenže mineš a dupneš vedle
(padlo 1).
Mušketýr se dostane do sedu, dá pravou ruku před sebe a zoufale ze sebe dostane:
,,Prosím nezabíjej mě! Mám ženu a děti!" (přemožený protivník, +16 zkušeností, MÁŠ NOVOU ÚROVEŇ, dej mi vědět, až si vybereš perk, který chceš zvýšit, nebo jestli počkáš a u trenéra se naučíš nějaký nový)
Oba:
Seveřané přestali s pronásledováním prchajících Ralvánců.
,,Tak ti už se jen tak nevrátí." poznamená jeden z válečníků a začne s prohledáváním mrtvých nepřátel.
Vojsko Jarla Olafa:
Hrdinové: 2 / 2
Pěchota: 26 / 70
Střelci: 9 / 30
Tondulin
Při první zastávce se snažíš naučit Glisu zacházet se šavlí. Najdete si vhodný prostor a začnete s tréninkem
(+2 zkušenosti). Podle toho jak Glisa máchá se šavlí jak s polenem usoudíš, že její výcvik zabere asi celý den. Když si dáte na chvíli s tréninkem pauzu, spatříš mezi stromy několik kamenných stěn porostlých mechem. Připadají ti jako zříceniny nějakého prastarého chrámu.
KinimodLP
,,Sotva ses vrátil a sháníš další zakázku. Tvůj přístup se mi začíná líbit." usměje se Eriandra a pokračuje:
,,Máme tu jeden kontrakt na poustevník z horského hřebenu za Kalorskou tvrzí. Druhý na Olega, seveřanského statkáře z Gerid-Somaru, a třetí na Varise Balotha horníka z Nirikova dolu." potom i podá malou mapku:
,,Tady máš vyznačená místa, kde se tvé cíle nachází. Je tem i uvedena odměna za jejich odstranění."
(vypadá to hrozně, protože je to focevý přes mobil. Snad se v tom vyznáš)
Poustevník, odměna: 300 stříbrných
Statkář Oleg, odměna: 150 stříbrných
Horník Varis Baloth, odměna: 100 stříbrných
kissko384
Za nejzranitelnějšího považuješ loupežníka zasaženého ledovým hrotem. Zamíříš na něj a vystřelíš. Loupežník se skácí s šípem v hlavě
(padlo 11, -10hp, +8 zkušeností).
,,Co to kur*a bylo." vykřikne jeden z loupežníků.
Přesouváš se a loupežníci se kolem zmateně rozhlíží
(5, 9, 4, a 1, úspěch, +4 zkušenosti), přitom se snaží mladé kouzelnici zamezit v útěku.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Upravil/a
Sarako dne 27.06.2015 21:52
#17
Pokračujem v tejto taktike. Strelím a presúvam sa.
#18
* zlepši mi prosím Štítonoš na II.
** chtěl bych se zeptat, jak je to se sílami armád? To jako budou všechny armády jen po stovkách, nebo je tahle stovka jen kousek armády, kterou si Olaf vzal s sebou? Láká mě totiž vyhlídka na několika tisícovou bitvu Seveřanů proti Faldskům.
"To teda ne. A my budeme potřebovat posily.. Řekl bych, že tohle byl nejspíš jen kousek armády nějakého Ralvánského lorda. Doufám, že dorazí další drakkary." Odvětím Seveřanovi.
Otočím se na mušketýra. "Co s tebou? Nechat tě jít? Ne ne. Nejspíš už svou ženu a děti nikdy neuvidíš. O tvém osudu rozhodne jarl Olaf. Buď tě popravíme, nebo budeš odvezen jako pracovní síla na Carygu. Nebo tě využijeme jinak."
"Máte někdo provaz?"
Jestliže ano, svážu mu ruky a provaz si dám k sobě a budu ho vodit na vodítku jako psa za sebou. Pokud řeknou, že ne, řeknu mu, ať si sundá přilbici (jestli nějakou má), namířím na spánkovou kost a silně ho tam udeřím. To by ho mělo slušně omráčit. Když to nepomůže, zkusím to znovu. Potřetí mu proženu meč srdcem, abych ho tam nemusel zmlátit jak psa.
Poté, co budu s mušketýrem hotový, se pustím do prohledávání těl. Budu téže hledat sekeru, nejlépe svou. Pokud ale uvidím jinou, kvalitnější a z lepší oceli či jiného materiálu, vezmu si ji.
#19
Level 2, zkušenost 121/300, počet zabitých: 8
Dal jsem se na prohledávání mrtvol v mém okolí, poté se vrátím zpět do vesnice a prohledám zbytek (teda, pokud už tam nejsou ostatní spolubojovníci). Stále si však hlídám záda, kdyby se nějaký Faldský objevil v mých zádech (třeba přeživší masakru, hodně zraněný mušketýr či někdo, kdo "hrál smrt" ).
Pak, pokud jarl Olaf rozhodne se vrátit do vesnice a "obsadit jí", tak si najdu vyvýšené místo a s lahví medoviny budu sledovat okolí. (... jak jinak ;) )
#20
Zanechám Glisu na místě a půjdu tu zříceninu obhlédnout zblízka.