Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: Pokračování Oblivionu?

Přidal SkyrimAdmin dne 11.02.2011 15:15
#1

když to dám do toho jejich vyhledávání najde mi to stovky výsledků :D Jestli tě můžu poprosit, tak to nahrej znova a v kroku 2/2 dej Platnost:"zítra (12.2.2011)" a pošli mi prosím ten odkaz "Adresa uloženého souboru:" díky ;)

Přidal MortuusDominus dne 11.02.2011 15:17
#2

http://www.uloz.t...category=1 .... zkus to ted...

Přidal SkyrimAdmin dne 11.02.2011 15:20
#3

už to jde :) A díky, určitě to použiju do galerie artworků ;)

Přidal MortuusDominus dne 11.02.2011 15:24
#4

Použij :) byla by škoda takový pěkný malůvky "z Besheda kanclu" nepoužít

Přidal SkyrimAdmin dne 11.02.2011 15:28
#5

http://skyrim.4fa..._art).html ;)

Upravil/a SkyrimAdmin dne 11.02.2011 15:29

Přidal MortuusDominus dne 11.02.2011 15:31
#6

Když už jsme u těch obrázků, tak tady je ještě jeden pamlsek :D http://usher7road...7&qo=2

Přidal SkyrimAdmin dne 11.02.2011 15:32
#7

tenhle ale patří k The Infernal City (ta knížka kterou překládá Whirt) ale nevadí, vytvořím novou sekci ve fotogalerii jen pro infernal city :D díky za tip! ..a obrázek

Přidal Flash dne 11.02.2011 15:36
#8

Taky jsem si s prominutím :) stahnul ty fotky a jestli se můžu zeptat, kde si je našla? Jsou fakt dobrý.

Přidal MortuusDominus dne 11.02.2011 15:37
#9

Ja vím, taky jsem si to tam přečetla :D ale jen mi to přišlo fakt hezky, a přecejen se tady objevuje všechno kolem svitků...

Přidal SkyrimAdmin dne 11.02.2011 15:40
#10

David Fleischmann napsal:
Taky jsem si s prominutím :) stahnul ty fotky a jestli se můžu zeptat, kde si je našla? Jsou fakt dobrý.


zdovolením odpovím za MortuusDominus :
jsou z tohoto videa : http://www.skyrim...eadmore=25
(doporučuju archív novinek : http://www.skyrim...rchive.php najdeš tam mnoho věcí ;) )

Přidal Flash dne 11.02.2011 15:43
#11

Já si řikal, že jsou mi nějak povědomí :D, dík.

Přidal MortuusDominus dne 11.02.2011 15:45
#12

Jo...Sorry přehlídla jsem dotaz. Jsou z o toho videa... ale odkud jsem je přeně sehnala nevím...Mám je v Pc už dlouho

Přidal Whirt dne 11.02.2011 23:51
#13

Ten obrázek na InfCity jsem už někde viděl, ale nepamatuju si kde ;) (ale je úžasnej)

Přidal Marien dne 08.03.2011 23:53
#14

Tady bych si dovolil pár postřehů. Levelscaling měl určitou nelogičnost, proto byl v OOO do určité míry opraven. Svět se přeci nevyvíjí podle vás, ale zcela náhodile. Pokud trénujete zacházení s mečem, tak se v tomto směru zlepšíte jen vy a ti, kteří s ním také trénují, nikoli všichni ostatní. Dále je logické, že i na 20 levlu potkáte goblina na úrovni 5, kterého jedním flágnutím vyexitujete, ale rovněž můžete potkat protřelého padlého rytíře na 30 levlu, který vám prožene perka. Zkrátka jako v realu.
Já osobně bych uvítal, kdyby se Bethesda vyhla chronickým chybám z minulých dílů a inspirovala se některými opravnými a skvělými plugíny:
1) všimli jste si, že už od morrowindu, když prší a stoupnete si třeba pod most, stále na vás prší i přes texturu mostu?
2) v módu plížení a v chameleonu vystřelíte na císařskou hlídku, ihned jste hledaná osoba, jak ten strážný ví, že z těch 50ti metrů po něm vystřelil právě franta obdržálek? navíc pokud je široko daleko sám a já jej zabiji, třeba kvůli zbroji, jak můžu být hledaná osoba, když nejsou svědci?
3) v linii hry se musíte vyspat aby vás navštívila nějaká osoba, spíte ve svém domě nebo Ledovém paláci, jdou otevřít pouze vaším klíčem, sami víte, že do takových míst se bez správného klíče nelze dostat ani s mistrovským zlodějstvím, přesto vás tyto osoby navštíví, kde vzali klíč?
4) v módu plížení a třeba i s chameleonem na někoho zaútočíte a už vás pořád vidí ať se schováte kde chcete, pokud ta osoba nepoužívá magické dovednosti k vašemu odhalení, tak je to pochopitelně chyba
5) obchodníci vás vždy berou na hůl i když jste mistr obchodu, směšné pokud jako mistr prodáváte zboží chlapovi s úrovní učně
6) kradené zboží obchodníci nekoupí, proč upustili od logiky věci z morrowindu, kde jste ukradené věci mohli v klidu prodat v jiném městě?

Takových postřehů je spousta, jen doufám, že chlapci se poučili z minulých chyb a Skyrim bude nejen pastva pro oči, ale i nářez blížící se skutečné realitě.

Upravil/a Marien dne 08.03.2011 23:55

Přidal Whirt dne 09.03.2011 00:13
#15

Je pravda, že některé drobné detaily (někdy větší) Bethesda prostě vynechala. Osobně jsem taky nepochopil, proč neponechaly starý dobrý způsob z Morrowindu, kdy se kradené věci daly prodat jinde. Nebo, proč neponechaly spaní v pustině, jako tomu bylo ve všech předchozích dílech (osobně mě to nevadilo, ale přišlo mi normální, že můžu stanovat). Další z maličkostí byla obchodníkova hotovost Morrowindská vs. Oblivionská. Mnohem lepší byl podle mě způsob z Morrowindu, kdy obchodníkovy peníze ubývaly, než že byl omezený na nějakou částku. Atd. Atd. Jak říká Marien, je toho spoustu (a to nejen takových drobnůstek, co jsem napsal já) :).

Přidal SkyrimAdmin dne 09.03.2011 07:26
#16

1) Opravdu? :o
2) při 100% chameleonovi můžeš vyvraždit celý Tamriel a nikdo po tobě nepůjde, ale i tak každopádně musím přiznat, že ta logika je taková divná
3) Nevím jestli by bylo ve Skyrimu lepší to, že by vám uprostřed noci někdo zaklepal na dveře o 4 patra níže a vy byste mu museli jít sami otevřít :) Každopádně, je to nelogické.
4) - 2)


a to co se týče obchodování, to je opravdu v Oblivionu nedomyšlené.. i hlavně proto jak psal whirt, že mají omezenou částku..

Přidal MortuusDominus dne 09.03.2011 08:04
#17

Mě teda fakt štvalo, když si postava nasadila robu po kotníky a ve stínu byly vidět normálně nohy... to mě fascinovalo...takže mě most nepřekvapuje...
Co se týče toho kradení, to opravdu nevymyslely. (Mám na mysly to, že se obchodníkům nedá prodat kradený zboží). Ale podle toho co už víme -Skyrim už bude hrát na logiku. Ani bych se nedivila, kdyby se hned po první (oficiálně provalený) krádeži postavy chovali nedůvěřivě a obchodníci tě chtěli při odchodu prohledávat a mělo další dopady... :D však ono je to správný. A klidně at to nechaj jak v Oblivionu. Krást se nemá :P :D

Upravil/a MortuusDominus dne 09.03.2011 08:06

Přidal Marien dne 09.03.2011 13:06
#18

Je jasné, že pokud kradu ve městě, můžou obchodníci ukradené věci poznat a odmítnout je koupit, bral bych pokud by i zburcovali stráž, ale ve městě na druhém konci světa ty věci už přeci nikdo nezná. 100% chameleon také není košer. Když v něm zaútočíte, NPC běží přímo k vám i když se pohybujete, až teprve u vás se zastaví a jako že vás nevidí. Pokud například vystřelíte šíp na NPC a bleskově se přesunete za jiný strom, dřívě než šíp zasáhne, postava stejně doběhne rovnou k vám :| Ohledně návštěv NPC v linii hry by bylo logické, kdyby vás navštivili ne veřejně dostupných místech, třeba hospody. V Morru po aktivaci prvního datadisku, kdy vás příjde zabít nájemný vrah, byly přece lokace, kde se můžete vyspat beze toho aby se vrah ojevil...

Přidal Scarcz dne 09.03.2011 13:17
#19

nebo super je když jsem v Oblivionu, všude je plno Daeder, sotva si to dávám. A když si někde ve věži najdu místečku kde si odpočinu, tak tam za mnou přiběhne nějakej maník že mě už dlouho hledá, dá mi zprávu a zase odejde.

Přidal Aringah dne 23.04.2011 15:59
#20

já se chci zeptát hrál jsem Morrovind-bloodmoon,tribunal a Oblivion-Silvershing Isles, Knights of the nine no a dájí se ty hry vůbec dohrát ? :D at jsem hrál jak jsem hrál nikdy jsem nedohrál