Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: 50 vylepšení Skyrimu proti předchozímu Oblivionu

Přidal Michcal dne 12.08.2013 21:42
#1

Tak já jsem v RPG rozený drakobijec, takže ve mě ta hra probudila zájem velice rychle. Jedíná věc, co mě mrzí, že se válka s draky neodehrává v hamerfallu, to bych si vychutnal asi ještě víc.

Upravil/a Michcal dne 12.08.2013 21:48

Přidal Mike dne 12.08.2013 21:52
#2

Michcal napsal:


edit: Gothic3 jsem moc lásce neměl dohrál jsem ho asi jednou a to z komunitním patchem, atmosféra sice proti oblu byla pro mě lepší (severní atmosféra a pouště především), ovšem to bylo tak jediný :D Tady je důkaz jak se může kvalitní start prvních dvou dílů, tak hezky podělat jedním dost odfláknutým rpg. Snad tuto serii nepodělá TESO.

Tak myslím, že zrovna Gothic 3 je bezvadná hra, totiž, kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde... pokud, tak právě tato hra oproti svým předchůdcům (G 1,2,dat. Noc Havrana) nabídla tak neskutečně obrovský svět, že už jen kvůli tomu (+ jak je nabitý životem) se jedná o naprosto ultimátní zážitek bez jakéhokoli načítání, plus ano, poušť je naprosto dokonalá, atd. ... nicméně, hl. úk. linie je daleko slabší jak G 1,2...
No, to jen tak na okraj. ;)

Přidal Michcal dne 12.08.2013 21:57
#3

Ano, hra byla (kromě absence žen a bojového nevyváženého systému) po vydání patche komunitou dobrá. Oficiální patche ovšem moc toho nenapravili.

Přesto je divný, že vybít vesnici skřetů je snazší než dva divočáci. Otevřený svět ovšem byl úžasný, i když už postrádal to typické od Gothicu, že všude něco je, i když je mi jasné, že u otevřeného světa velké velikosti to není možné.

Přidal Mike dne 12.08.2013 22:03
#4

Michcal napsal:
Ano, hra byla (kromě absence žen a bojového nevyváženého systému) po vydání patche komunitou dobrá. Oficiální patche ovšem moc toho nenapravili.

Přesto je divný, že vybít vesnici skřetů je snazší než dva divočáci. Otevřený svět ovšem byl úžasný, i když už postrádal to typické od Gothicu, že všude něco je, i když je mi jasné, že u otevřeného světa velké velikosti to není možné.

No, nějaké ty ženy tam byly, nicméně, rozumím... tak, tady nelze klást vinu hernímu studiu Piranha Bytes, nýbrž dnes již neexistujícímu Jowoodu, který právě na PB tlačil s brzkým vydáním hry, proto tolik chyb, ale dost už o tom, zpět k TES. ;)

Přidal METTALIC dne 12.08.2013 22:06
#5

Mě taky 3 bavila ale potom jak přišel Forsaken Gods (datadisk ke 3ce) tak se to upe pokazilo. Navíc hned u začátku jsem našel v 1ný truhle jedno z nejlepších brnek ve FG :(
1,2 mám nainstalovaný ale moc jsem se k tomu ještě nedostal.

EDIT: OK z5 k TES je pravda že mám nahráno víc u Skyrimu než u Oblu ale baví mě to tak něják stejně (obl jsem koupil později nýbrž byl chvíli stažen z prodeje). Mě u Oblu štvalo otevírání zámků.

Upravil/a METTALIC dne 12.08.2013 22:11

Přidal Michcal dne 12.08.2013 22:50
#6

Tak mě se tes VI dostala až finální verze, takže moc nemám představu co bylo v základní neopatchované verzi a ani toho moc nelituji, jelikož nevím zda by mě nalákala

Přidal DynastyMan dne 12.08.2013 23:07
#7

Mike napsal:
Michcal napsal:
Ano, hra byla (kromě absence žen a bojového nevyváženého systému) po vydání patche komunitou dobrá. Oficiální patche ovšem moc toho nenapravili.

Přesto je divný, že vybít vesnici skřetů je snazší než dva divočáci. Otevřený svět ovšem byl úžasný, i když už postrádal to typické od Gothicu, že všude něco je, i když je mi jasné, že u otevřeného světa velké velikosti to není možné.

No, nějaké ty ženy tam byly, nicméně, rozumím... tak, tady nelze klást vinu hernímu studiu Piranha Bytes, nýbrž dnes již neexistujícímu Jowoodu, který právě na PB tlačil s brzkým vydáním hry, proto tolik chyb, ale dost už o tom, zpět k TES. ;)


Mě u oblu otvírání zámků přišlo lepší :) každopádně pro ty, co je to nebavilo, tam na to byly kouzla

Přidal Michcal dne 13.08.2013 22:11
#8

Mě vyhovuje víc páčení zákmů ve Skyrimu. Nejlepší systém byl v Gothic II, kde si tím trénuje hráč pamět, asi nejhorší minihra byla v Risen II, kde měl hráč jeden nerozbitný paklíč. Skyrimská metoda je spíš o ten cit, oblivionské páčení mi připadalo o postřehu a odhadu správně kliknout.

Vím, že u Got3 byly problémy, přesto mohli vydávat nějakou dobu aktualizace, mimochodem ani arkánie nebo Risen se nějak nepředvedli, zvlášť dvojka, která mohla nabídnout tak pirátské prostředí (pro mě úžasný svět) ovšem mizerný příběh, mizerné questy, mizerný otevřený svět, žádné herní činnosti atd.

Je to zvláštní, kdysi jsem preferoval hry od Piraní před Bethe, teď je situace opačná.

Upravil/a Michcal dne 13.08.2013 22:12

Přidal Mike dne 13.08.2013 22:15
#9

Michcal napsal:
Mě vyhovuje víc páčení zákmů ve Skyrimu. Nejlepší systém byl v Gothic II, kde si tím trénuje hráč pamět, asi nejhorší minihra byla v Risen II, kde měl hráč jeden nerozbitný paklíč. Skyrimská metoda je spíš o ten cit, oblivionské páčení mi připadalo o postřehu a odhadu správně kliknout.

Vím, že u Got3 byly problémy, přesto mohli vydávat nějakou dobu aktualizace, mimochodem ani arkánie nebo Risen se nějak nepředvedli, zvlášť dvojka, která mohla nabídnout tak pirátské prostředí (pro mě úžasný svět) ovšem mizerný příběh, mizerné questy, mizerný otevřený svět, žádné herní činnosti atd.

Je to zvláštní, kdysi jsem preferoval hry od Piraní před Bethe, teď je situace opačná.

Souhlasím. V R2:DW je situac trapná a v tomto směru i v G3, kde je nejtrapnější, nejlepší je bezkonkurenčně (!!!) v G1,2 (totožné).

Piraně jsou pro mě nej, ale to je subjektivní.

Přidal Diego dne 13.08.2013 22:16
#10

Michcal: S Risen 1 s tebou nemůžu souhlasit. Byla a je to výborná hra, kterou jsem dohrál snad a možná i vícekrát, jak Skyrim a věř mi, že Risen 1 znám moc dobře, dvojku jsem nehrál, tudíž nemohu soudit.

Přidal Michcal dne 13.08.2013 22:27
#11

Nenapsal, jsem že risen 1 je špatná, napsal, jsem, že Risen se hratelností Gothicu nevyrovná, ovšem hrůza je až Risen 2. V risen 1 byl zajímavý bestiář, líbil se mi tam systém psaní svitků, kování, gnomové. Přesto měla své mínusy. Malý respawn monster, pozdější fáze hry nudila (samé jeskyně skoro stejné) a co mi vadilo, že zase komunita musela hru výrazněji opravovat. (Piraně neopravili ani problém s levelováním, když ti chyběl od levelu 10 zkušeností a získal si 5000 tak se ti přičetlo pouze 10 a zbytek šel víte kam)

Fajn byly i kouzla a řešení pastí

Edit, a plavání ve vodě nešlo, i když to tam bylo ještě dobře vyřešeno s tím hadem (asi titán)

Upravil/a Michcal dne 13.08.2013 22:28

Přidal Michcal dne 13.08.2013 22:32
#12

Mike napsal:

Piraně jsou pro mě nej, ale to je subjektivní.


Piraně jsou určitě jedno z nejlepších studií, detaili světa zpracují lépe než kdokoliv jiný, ovšem i oni mohou někdy hry podělat

Přidal Mike dne 13.08.2013 22:33
#13

Diego napsal:
Michcal: S Risen 1 s tebou nemůžu souhlasit. Byla a je to výborná hra, kterou jsem dohrál snad a možná i vícekrát, jak Skyrim a věř mi, že Risen 1 znám moc dobře, dvojku jsem nehrál, tudíž nemohu soudit.

R2: DW měla sice dost nedodělků, nicméně, není to špatná hra. Mě osobně přijde mnohem lepší, jak jednička, která mě moc nechytla, ale tohle je děsně subjektivní.. :)

Michcal: To souhlasím.

Upravil/a Mike dne 13.08.2013 22:33

Přidal Michcal dne 13.08.2013 22:37
#14

Subjektivní souhlasím, já se přes dodělky nemohu přenést, aby mě hra bavila musí být zpracovaná celistvě, ne v částech. Proto mě nebavil ani Oblivion, patřím mezi hodně nároční hráče, vím o to, ovšem hry, které mi sednou vydržím u nich roky, jiné jednou dohraji možná dvakrát a konec. Třeba Piraně udělají třetí díl, který bude opravdu skvělý.

P.S. pirátskou atmosféru mám rád, ani střelným zbraní se nebráním, mohli by se pomalu objevit i v TES, přeci už je čtvrtý věk, takže by technicky mohli zase vyspět