Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: Zapomenuté proroctví: Diskuze, Statistiky, Inventáře, ...

Přidal Sarako dne 23.06.2015 09:57
#1

Kvalita zámku je hráčům patrná od pohledu po prozkoumání.
Navíc kvalita zámku je závislá na movitosti majitele (běžný sedlák si "těžký" a lepší zámek jen tak nepořídí).

Přidal Adrian_S dne 25.06.2015 21:13
#2

Jen jsem chtěl požádat, mohl bys mě kdyžtak Sarako na chvilku "spojit" s Mightriderem (myslím ve hře)?

Zítra tu totiž nebudu CELÝ den (jedu do Prahy na koncert Judas Priest ^_^ , ou jééé) a tudíž nebudu moct hrát. Tak, kdybys můj další počin nějak "spojil" s MightRiderovým tahem, bylo by to docela fajn. V sobotu budu opět hrát, ale jde mi hlavně o zítřek..

Malá ochutnávka




Díky..

Přidal Sarako dne 25.06.2015 23:56
#3

Ještě jsem nedořešil Mightův útok. Na 80% to budu asi řešit, jako útok z obrany.
(Snažím se to trochu propočítat . . . )
Pouze Adrian_S

Upravil/a Sarako dne 25.06.2015 23:58

Přidal MightRider dne 25.06.2015 23:59
#4

@Sarako: Je to na tobě. Můžeš tam dát klidně způsob kostka + dovednosti, nebo to můžeš úplně vyškrtnout...

Já to jen rozepsal, protože tato taktika se docela dost používala. Kostkou by jsi tedy mohl zvážit šance na to, jestli mušketýr třeba udělá to bodnutí. Nebo, jestli bude štít ze správného úhlu, anebo jestli Godfrey stihne odtáhnout od sebe sklouzávající meč... Je to na tobě ;).

Přidal Adrian_S dne 26.06.2015 00:08
#5

To Sarako: Poslána SZ.

Přidal Sarako dne 26.06.2015 00:18
#6

Might:
Celá tvoje akce bude záviset na tvé obraně: Pokud tvá celková obrana bude o 5 větší, než útok nepřítele, zasadíš kritický zásah (nepřítel musí hodit 1-4). V opačném případě propadne tvůj příští útok (K úspěšnému provedení doporučuji zvednout perky Štítonoš a Šermíř) a je šance, že si při neúspěchu naběhneš nepříteli na meč (nepřítel získá +5 k šanci na kritický zásah). Chceš to tak udělat, nebo to mám brát jako běžný útok?

Upravil/a Sarako dne 26.06.2015 00:18

Přidal MightRider dne 26.06.2015 13:25
#7

Zruš to. Udělej to běžně. Nemůžu si dovolit kritický zásah, jelikož už nemám ani půlku HPéček..

Ale díky za promyšlení, rozhodně to využiješ, až budu mít více HPéček ;).

Přidal Adrian_S dne 27.06.2015 22:34
#8

Ještě jsem se chtěl zeptat Sarako, jak je to s léčením postav? Když dojde na zranění, jak se dá vyléčit zranění či mana?

Kouzlem nebo u ranhojiče to chápu, ale dá se to třeba i spánkem? (neberu v potaz třeba uťatou končetinu nebo zlomeninu, mám na mysli třeba krvácení, modřiny, nedostatek many pro kouzla a tak..)

Přidal MightRider dne 27.06.2015 23:32
#9

Adrian_S napsal:
Ještě jsem se chtěl zeptat Sarako, jak je to s léčením postav? Když dojde na zranění, jak se dá vyléčit zranění či mana?

Kouzlem nebo u ranhojiče to chápu, ale dá se to třeba i spánkem? (neberu v potaz třeba uťatou končetinu nebo zlomeninu, mám na mysli třeba krvácení, modřiny, nedostatek many pro kouzla a tak..)


Taky by mě to zajímalo. Řekl bych, že v tom bude hrát určitou roli i jídlo, jelikož posiluje.

Přidal Sarako dne 28.06.2015 00:48
#10

Postava se při odpočinku průběžně léčí 1 život za 2 hodiny.
Pokud postava spí, nebo odpočívá pod dohledem ranhojiče, léčí se průběžně 1 život za 1 hodinu.
Podmínkou pro průběžné léčení je dostatečný přísun potravin.
Některé kusy potravin vystačí postavě déle (Bochník chleba), jiné jsou zkonzumovány během 1 jídla (Sušená ryba).
Pokud postava použije lektvar, nebo je na ní sesláno kouzlo, může být vyléčena okamžitě.

Jelikož vaše postavy budou moci v budoucnu vybudovat vlastní armády, je tento systém dimenzován tak, aby nebylo možné stáhnout jednotky z bojiště a pak je za hodinu poslat zpět s plným zdravím.

Upravil/a Sarako dne 28.06.2015 00:49

Přidal Adrian_S dne 28.06.2015 00:55
#11

Takže... jestli to chápu:

Ztratil jsem 10 bodů života a abych se "zregeneroval", musím spát min. 20 hodin, abych byl fit. (10 bodů x 2 hodiny).

Možná mě tak napadá, jestli by nestálo za to udělat menší seznam jídla / přísad / věcí, které léčí a k nim nějaké vlastnosti...

Možná by to postačilo jako např. (BŽ = bod života)

Pečivo - 1 BŽ na 4 hodiny (možno použít 3x)
Maso - 1 BŽ na 4 hodiny (možno použít 1x)
Bylinky - 3 BŽ na 2 hodiny (možno použít 1x)
Očarovaný prsten - 5 BŽ za 1 hodinu (trvale, pokud je nasazen)

atd...

Nebudu ti do toho mluvit, ale jen mě tohle napadlo...

Upravil/a Adrian_S dne 28.06.2015 00:56

Přidal KinimodLP dne 28.06.2015 11:27
#12

Pokud se vám do toho můžu vetřít tak by byl zajímavý i seznam kouzel :) Vím, že tady moc mágů není a kouzel bude asi hodně... Ale aspoň bych věděl jestli má cenu do daného perku investovat :P

Upravil/a KinimodLP dne 28.06.2015 11:28

Přidal Sarako dne 28.06.2015 12:11
#13

Adrian_S:
Spánek průběžně léčí 1 život za 1 hodinu.
Odpočinkem se myslí posedávání, polehávání, hodování, čtení, psaní, nebo jakákoliv nenáročná činnost.

Jídlo pouze zajišťuje, že k průběžnému léčení vůbec dojde.
To že někdo spořádá opravdu velké množství jídla, nemá na rychlost léčení vliv.
(v nemocnici nedají potlučenému pacientovi 5 kilo masa se slovy:,,Až to sníte, tak budete zdravý.")

Každá postava musí sníst 3 jednotky jídla za den, aby k průběžnému léčení vůbec došlo.
Menší seznam počtu jednotek jídla

Bochník Chleba: 3
Bábovka: 2
Sušená ryba: 1
1 kus Sušeného masa: 1
2 koláče, housky, nebo rohlíky: 1
3 kusy ovoce, nebo zeleniny: 1

Maso, nebo rybu lze usušit, nebo uvařit. Usušení vyžaduje sůl.
Příklad vaření: Rybí polévka vyžaduje 1 rybu, 3 kusy zeleniny a sůl, to jsou celkem 2 jednotky jídla. Samotná rybí polévka obsahuje 3 jednotky jídla. Co se množství týče, je to na množství jednotek jídla rozhodně lepší (než chroupat syrovou mrkvičku). Nastává zde problém, jak bojovat s hrncem, nebo kotlíkem polívky? Proto se polévky doporučuje zkonzumovat na místě.

KinimodLP:
Poslední kouzla jsou velmi mocná, ta nejmocnější požadují i určitý stupeň Vůle.

Uvedu zde jen několik příkladů:

Mistr ledové magie dokáže seslat arktickou bouři a zmrazit celou nepřátelskou armádu.
Nekromancie se dá velmi dobře kombinovat a alchymií a kovářstvím, postava pak může stvořit polomechanické Nekrostvůry, mocnější, než základní nemrtví.
Temná magie umožní za pomoci Morového mraku způsobit nepřátelské armádě otravu jedem, nebo Mocným prokletím dlouhodobě snížit vlastnosti cíle. Také umožní seslat na bojiště nestvůry z temného světa Dhorlagu.
Bílá magie dokáže vytvářet kromě obraných kouzel i magická zrcadla, která dokáží odrážet útočná kouzla zpět na sesilatele. Také umožní seslat na bojiště Serafa, nebo Archanděla.

Na vyšších stupních magických perků se postavám zpřístupní Magické spirály, Magické spirály jsou podobné Aurám (např.: Aura smrtícího chladu, Ohnivá aura, Temná aura), jen mají větší dosah - Zraňují všechny nepřátele v krátkém dosahu.

Upravil/a Sarako dne 28.06.2015 12:13

Přidal MightRider dne 28.06.2015 12:39
#14

Sarako napsal:
KinimodLP:
Poslední kouzla jsou velmi mocná, ta nejmocnější požadují i určitý stupeň Vůle.

Uvedu zde jen několik příkladů:

Mistr ledové magie dokáže seslat arktickou bouři a zmrazit celou nepřátelskou armádu.
Nekromancie se dá velmi dobře kombinovat a alchymií a kovářstvím, postava pak může stvořit polomechanické Nekrostvůry, mocnější, než základní nemrtví.
Temná magie umožní za pomoci Morového mraku způsobit nepřátelské armádě otravu jedem, nebo Mocným prokletím dlouhodobě snížit vlastnosti cíle. Také umožní seslat na bojiště nestvůry z temného světa Dhorlagu.
Bílá magie dokáže vytvářet kromě obraných kouzel i magická zrcadla, která dokáží odrážet útočná kouzla zpět na sesilatele. Také umožní seslat na bojiště Serafa, nebo Archanděla.

Na vyšších stupních magických perků se postavám zpřístupní Magické spirály, Magické spirály jsou podobné Aurám (např.: Aura smrtícího chladu, Ohnivá aura, Temná aura), jen mají větší dosah - Zraňují všechny nepřátele v krátkém dosahu.


Do hajzlu, já měl být mág... :D

Přidal Adrian_S dne 28.06.2015 12:53
#15

Sarako napsal:
Spánek průběžně léčí 1 život za 1 hodinu.
Odpočinkem se myslí posedávání, polehávání, hodování, čtení, psaní, nebo jakákoliv nenáročná činnost.

Jídlo pouze zajišťuje, že k průběžnému léčení vůbec dojde.
To že někdo spořádá opravdu velké množství jídla, nemá na rychlost léčení vliv.
(v nemocnici nedají potlučenému pacientovi 5 kilo masa se slovy:,,Až to sníte, tak budete zdravý.")

Každá postava musí sníst 3 jednotky jídla za den, aby k průběžnému léčení vůbec došlo.


To zní dobře... takže "automatická regenerace", až po snězení určitého počtu jednotek.. Chytře vymyšlené.. ;)

Menší seznam počtu jednotek jídla

Bábovka: 2


:D Tak... snad nějakou ukradnu

Maso, nebo rybu lze usušit, nebo uvařit. Usušení vyžaduje sůl.
Příklad vaření: Rybí polévka vyžaduje 1 rybu, 3 kusy zeleniny a sůl, to jsou celkem 2 jednotky jídla. Samotná rybí polévka obsahuje 3 jednotky jídla. Co se množství týče, je to na množství jednotek jídla rozhodně lepší (než chroupat syrovou mrkvičku). Nastává zde problém, jak bojovat s hrncem, nebo kotlíkem polívky? Proto se polévky doporučuje zkonzumovat na místě.


No, Sam Křepelka taky bojoval s pánvičkou proti skřetům... a dařilo se mu.. Možná, kdybych během boje hodil po někom kotlík, byl by možná překvapený... (představa obléhání města: místo kamení a zápálených váz s olejem, budeme střílet kotlíky :D )

Ok, díky za odpověď... :)

EDIT: Mimochodem... chlast taky léčí?

Upravil/a Adrian_S dne 28.06.2015 13:03

Přidal Sarako dne 28.06.2015 12:54
#16

Might:
Jednou z dobrých postav je Člověk, muž, Paladin.
Odolnost mu zajistí možnost používat zbroje a štíty, které mu zajistí obranu proti běžným útokům. Nedokáže se sice naučit všechna kouzla, ale bílá magie mu zajistí obranu proti kouzlům a léčení v průběhu boje.

Upravil/a Sarako dne 28.06.2015 12:55

Přidal KinimodLP dne 28.06.2015 19:18
#17

A ještě jednu otázku bych měl :D Kdybych se chtěl naučit perky jako Alchymie nebo Cryomant, tak co proto musím udělat? (tedy pokud to vůbec jde) Protože pokud se chci naučit nový perk tak musím alespoň 4-krát použít danou činnost. Ale u Cryomanta to tak nejde, protože nemůžu umět žádná ledová kouzla dokud nebudu mít ten daný perk :| Tak se chci zeptat jak toho docílit? Napadlo mě čtení knih nebo trénink...

Přidal Sarako dne 28.06.2015 19:35
#18

Ano, je to možné. Každá postava se může naučit jakémukoliv perku.

Ano, ty můžeš perk získat přečtení knihy (můžeš jí koupit, nebo si zjistit její název, pak se vloupat na magickou školu a knihu ukradnout), nebo tréninkem u mágů na škole, nebo u hradních čarodějů.
(Krádež je nejlevnější a zároveň nejriskantnější metodou.)

Upravil/a Sarako dne 28.06.2015 19:39

Přidal KinimodLP dne 28.06.2015 19:52
#19

Hmm... :D Díky moc :)

Přidal MightRider dne 28.06.2015 20:38
#20

Taky bych měl otázku. Kobka funguje na reálnějším základu, což chválím (není to jako Skyrim, kde máte "neviditelný" inventář, do kterého si nahážete 6 obouručních seker, nebi sežerete tunu masa a jste vyléčeni).

Proto by mě zajímalo, jak je to se zbraněmi. Jak je moje postava nosí? Nemá žádný "neviditelný inventář, do kterého si dává věci, že ne?

Ptám se proto, abych věděl, jak je to s tou sekerou. Pochybuju, že měla pochvu (sekery pochvu nemají, aspoň co já vím), takže nevím, jak si ji na sebe Godfrey asi dal. Obouruční sekera patří na záda. Jak ji tam ale přidělal?

Chci to vědět jen proto, kdyby ji náhodou nosil v ruce, tak abych šel třeba zpět na bojiště strhat z nepřátel kožené pásky a vyrobit s z nich "úchytky" na sekeru.

A když už se ptám, ten krátký meč, co jsem našel, předpokládám, že k němu nemám pochvu..