Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: Co by jste na Skyrimu změnili
Přidal
Gothrin dne 16.11.2011 10:58
#1
určitě mě prudí truhla inventáŕ, nemožnost vytřídit věci cena / váha, pak by se hodili brašny na koně ..
při pokřiku bouře, to odnášej všichni okolo, pomocník tvůj kůň atd, jen ty ne .. když si sedneš na koně, tak ho blesk pod tebou zabije a ty nic :D
Přidal
Andros dne 16.11.2011 12:38
#2
Pain napsal:
rozhodně bych si přál aby byla hlavní linie delší, cca. 15 hodin je málo a to hodně slibovali že by to mělo zabrat kolem 30 hodin
Říkali 300 hodin a ne 30. NAvíc to říkali o celé hře a ne jen o hlavní linii. TO by asi byla blbost, kdyby prezentovali hru tím, kolik nám zabere hlavní linie času.
Přidal
Barbar dne 16.11.2011 12:57
#3
Vraátil bych atributy ( více různorodost v rasách atd) a jejich zvedání to mě fakt sere že to už není. (ale ne jak Oblivion trochu lidštěji)
Upravil bych a vylepšil qvestové linie Magu, Cechu vrahů a znova bych založil řád čepelí:)
#4
Mě to přijde všechno nějaký moc rychly - lečení vampýrství mi přišlo moc jednoduchý - třeba u těch mágů (ještě je teda nemám hotovy) se mi líbili sice guesty, ale fakt se mi nezdá, že se nováčkovi ihned ozve nějakej vyšší řád - moc rychly ... v Oblu mi to přišlo věryhodný, když jsem si musela opatřit doporučení, aby mě vůbec na nějakou univerzitu přijali.
EDIt. : a deník mi příjde takový přehledný-nepřehledný...Mohl být lepší
Přidal
Gothrin dne 16.11.2011 13:53
#5
jj postupy jsou takový moc rychlý, dostat se v oblvionu na post arcimága byla makačka .. tady to je za chvilku, ... prostě bych si ty cesty na vrchol představoval klikatější :D
Přidal
Barbar dne 16.11.2011 13:54
#6
Inventář + oblíbené hodit na klavesy1-9
Přidal
Trhanec dne 16.11.2011 13:56
#7
Co vám všem furt vadí na tom inventáři? Vždyť je krásně přehlednej.. Já si na něj nemůžu steěžovat
#8
Měnil bych kompas a mapu, v Oblivionu mi pasovala víc.
Jinak zatím jsem zcela uchvácen, nevadí mi ani level scaling. Zdá se mi, že se Betsheda (narozdíl od mnoha jiných společností, nebo politiků) poučila z chyb a odstranila většinu zásadních nedostatků.
Skyrim se v současné době nejvíce blíží mému ideálu, vyjádřeného Lukášem Grygarem (úvod recenze hry GODS, Level 135)
Zamyslete se, co je podle vás znakem kvalitní počítačové "hry na hrdiny". Tabulky se statistikami? Záplava questů? Medovina tekoucí proudem? Ženské postavy s naddimenzovaným poprsím? Tohle všechno mnoho současných RPG nabízí, ale nic z toho nedělá dobrou hru. Pudlovo jádro ale dřímá někde jinde, ve zdánlivě banálním detailu- rozhlížení se. Pořádné erpégéčko totiž poznáte ve chvíli, kdy se vám v něm chce rozhlížet. Vylézt na kopec a rozhlédnout se. A když není kopec, tak na nejbližší věž, střechu stodoly, stožár plachetnice, nebo otevřít mapu a kochat se neprobádanými oblastmi., kde možná číhají nepřátelé o dvacet úrovní silnější, ale VY se tam jednou dostanete, to dá rozum. Ale nejde jen o technickou možnost rozhlédnutí se, ať už kamerou v pohledu první, nebo třetí osoby, izometricky, nebo z ptačí perspektivy. Důležitá je ta chuť a chuť se rozhlížet nevykřeše ani sebelepší engine, když do něj autoři nenasypou poctivý virtuální svět.
Přidal
Kresuky dne 16.11.2011 17:05
#9
to vadný sekání*pfff*
Přidal
Agrael dne 16.11.2011 17:21
#10
Inventář a mapa - vypadá pěkně ale je nepřehledná.
Přidal
Trhanec dne 16.11.2011 17:38
#11
Nevím, kam to vložit, tak se zeptám tady... Když chci něco očarovat, tak mám třeba na posílení many, což má zrychlit rege many o 20% a když na to kliknu skočí tam 13...? To je podle levelu nebo co?
#12
Mě teda štve, že ty draci vypadaj jak přerostlý neropýři. Správnej drak má mít zadní nohy, PŘEDNÍ NOHY a křídla a ne přední nohy a křídla v jednom.... :|
Přidal
Liptajs dne 17.11.2011 09:18
#13
inventar a mapa - hezky ale neprakticky
friendly fire - kouzla a shouty pusobi na spojence (jasne je to logicky ale je to pekne na pytel a neni moznost to vypnout)
level scaling - jednou dung musim vynechat, podruhe ho prolitnu
drobnosti jako treba ze nemam telo (jsem zahaleny kapi, oblicej nikde, nohy nikde..)
Jinak je to ale povedena rozsahla a nadherna hra, ackoliv me prdesle TESka nechytli, tohle je parada :)
Upravil/a
Liptajs dne 17.11.2011 09:21
Přidal
Ambushc dne 17.11.2011 11:07
#14
Já bych změnil ten sloupec když se ti otevírají oblíbené - Q bych ho rozdělil na řevy a na kouzla a na zbraně takhle v tom mam bordel :)
#15
Nejhorší je necitlivost šipek, čudlíků apod. Třeba takové tvoření postavy byla hrůza, nebo když člověk obchoduje a neklikne na písmenko ale jen o kousek vedle tak skončí obchod :/ Taky mě štve nemožnost F1-F4, 1-9 a celkově inventář...
Přidal
Sharie dne 19.11.2011 18:09
#16
mě štve že mi nikdy jabka nezůstanou v míse :D. Je to děsný člověk si chce vybavit byt, po hodině práce odejde a když se vrátí domů, všechny sýry a ovoce sou poházený po zemi!:@ ..děsný.. :D
A stačí drknout do skleničky a už jí nenarovnám :D
Upravil/a
Sharie dne 19.11.2011 18:09
#17
Sharie napsal:
mě štve že mi nikdy jabka nezůstanou v míse :D. Je to děsný člověk si chce vybavit byt, po hodině práce odejde a když se vrátí domů, všechny sýry a ovoce sou poházený po zemi!:@ ..děsný.. :D
A stačí drknout do skleničky a už jí nenarovnám :D
Tak tohle se mi přesně stávalo v Battlehornu :) Vystavoval jsem tam artefakty 2 hodiny a pak to všecko propadlo podlahou :/
#18
:D DOBRÝ :D Ono vůbec ta manipulace s předměty je horší, dřív to šlo aspoň chytit "za konkretní část"
Přidal
Sharie dne 19.11.2011 18:19
#19
jo a jak se některý věci točí i když nechci a u jiných mi trvá 5 minut nez se mi to podaří o něco otočit! :D A taky se mě jednou stalo, že sem vzala jednu přísadu z nějaké misky a najednou všechny ostatní i miska zmizely! :| Ale až na tu manipulaci s věma sem žádný chyby skoro neobjevila ;).
#20
Ale vítám možnost házet předměty po NPC, když mne jeden nejmenovaný kovář nabonzoval že kradu, hned dostal steel ingotem přes hlavu! a jak to cinklo!!!