Přidal
Whirt dne 30.01.2011 00:42
#1
Určitě všichni znáte tu slovní RPG hru, které se u nás většinou říká "Dračí doupě". Ve hře (stejně jako v Elder Scrolls) si vytvoříte vlastní postavu a pak prozkoumáváte svět, který vám popisuje vypravěč, plníte úkoly, apod.
Napadlo mě, že by jsme tady na fóru mohly udělat něco podobného na způsob TES. Tuhle neděli si ti, kdo budou chtít hrát, vytvoří postavu podle vlastní představy.
Hra se bude odehrávat na planetě Nirn, první éry.
První éra je doba, kdy se moc přesunuje od Elfů k lidem a zrodu nových náboženství. V severovýchodní části Tamrielu vzniká legenda Lorkhanova srdce, která způsobí zhoubu Dwemerů. V srdci kontinentu vzdorují lidé svým vládcům Altmerům. Důležité události: Stavba a zničení Věže z bílého zlata; založení Daggerfallu; zanikají Ayleydi; vzestup Clanu Direnni; svržení tradičních císařů; sjednocení Chimerů a Dwemerů; Nordi vyhnáni z Morrowindu; zmizení Dwemerů; napsání Knihy kruhu; osídlení Hammerfellu redguardy; atd... (toto je jen výtažek, pokud se chcete dozvědět víc, jděte na http://www.uesp.n...:First_Era )
Ve hře se možná dostaneme na kontinent Akavir (který později záhadně zmizí), Yokudu či Pyandoneu.
Protože levlovací systém by byl na textovku moc náročný zjednoduším znamení, schopnosti a umožním tvoření povolání. Možná se vrátím k zárodkům a nechám lvl. systém Areny či Daggerfallu.
Upravil/a
Whirt dne 30.01.2011 01:38
Přidal
Whirt dne 30.01.2011 00:51
#2
Začneme výběrem rasy:
Argonianec
Bonus: Žábry (dýchání pod vodou)
Bretonec
75% odolnost vůči destruktivním a mysl ovládajícím silám
Císařský
Bonus: Hlas císaře (+50 náklonosti, 1x za 25 příspěvků)
Khajiit
Bonus: Kočičí zrak (vidění ve tmě)
Lesní Elf
Bonus: Zvířecí řeč (ovládnutí jakéhokoliv zvířete, 1x za 50 příspěvků)
Redguard
Bonus: Nával adrenalinu (+75 bodů každé schopnosti na 10 příspěvků, 1x za 50 příspěvků)
Seveřan
+75% odolnost vůči mrau
Temný Elf
Bonus: Duch předků (přivolání ducha)
Vysoký Elf
-50% odolnost proti magii
Ayleid (Divoký Elf)
-50% obrany proti onhi; -75% mráz; -25 šok
Dwemer
Bonus: Steam Centurion (Parní centurion - dwemerský stroj)
SÍ - Síla
IN - Inteligence
SV - Síla vůle
H - Hbitost
R - Rychlost
OD - Odolnost
OS - Osobnost
Š - Štěstí
Vyberte rasu
____________________________________________________________________
Znamení
Učedník - +100 mana; -100% ochrana proti magii
Atronach - 50% pohlcení kouzel; 150 mana; nedoplňování many
Dáma - 10b Síla vůle; 10b Výdrž
Pán - 25% ochrana proti ohni
Milenka - "Milenčin polibek" - paralizace 5 příspěvků za 120b únavy
Mág - +50 mana
Rituál - nemrtví od vás většinou utíkají (pokud se hodí 1,2,5,6)
Had - "Had" - otrávení nepřítele, přidává zdraví vám, za 100b únavy
Stín - Neviditelnost na 3 příspěvků, 1x za 20 příspěvků
Oř - 20b rychlost
Zloděj - 10b hbitost
Věž - o 25% menší zranění
Válečník - 10b síla
Vyberte znamení
____________________________________________________________________
Povolání
Vytvořte prosím svoje povolání podle tohoto vzoru:
Název: Mág
Specializace: Magie (dostanete +10 k umům patřícím do této škatulky)
Základní vlastnosti: Inteligence, Síla vůle (dostanete bonus +5)
Základní umy: Magie obnovy, Magie destrukce, Pomocná magie, Alchymie (od začátku 25 úroveň)
Vytvořte povolání
____________________________________________________________________
Systém soubojů a jiných
Napadlo mě že to bude podobné, jako v Dračím doupěti. Budou pouze 2 kostky a v určitých situacích se s nimi bude házet, př.: máte znamení rituálu - potkáte nemrtvého - hodí se kostkami - padne šestka - kostlivec utíká... To bude nejlepší způsob, navíc já jako vypravěč nebudu fixlovat :D.
Ještě jeden příklad: Dovednost lehké zbraně 53(pokročilý, což znamená hod kostkami buď: 12, 10, 8, 6, 4, 2; na to aby jste se trefily) -> potkáte kostlivce (12 zdraví; težké zbraně 56) -> hodíte 11(netrefa) on hodí 12(trefa) -> hodíte 12(trefa) -> uberete mu 12 -> kostlivec umírá.
____________________________________________________________________
Levelovací systém:
- Máte základní schopnosti: Sí, Int, SV, Od, Os, Šť, Rych, Hbit.
- Máte 13 umů:
Bojové: Střelné zbraně (Rych), Težké zbraně (Sí), Lehké zbraně (Rych), Zbroj těžká (Sí), lehká (Od)
Kouzelné: Magie obnovy (SV), Magie destrukce (Int), Pomocná magie (SV), Alchymie (Int)
Zlodějské: Kradení (Hbit), Odemykání zámků (Hbit), Pružnost těla (Hbit)(plížení, skákání) , Výřečnost (Os)
- Z umů máte 4 základní, 9 vedlejších
- Získáváte za potvory zkušenosti, za zlepšení základních umů
- Dle toho jaký základní (i vedlejší) um zlepšíte, tak se budou moci přičíst body (jako v norm. TES)
- Za zabité příšery si vyberete zlepšení Many, Výdrže, Zdraví. (Pokud zabijete kouzelnou, hbitou (vlci a jiné) nebo silnou (troll a jiné) příšeru)
Takže při LVL. UP by to vypadalo asi takto:
____________________________________________________________________
Upravil/a
Whirt dne 30.01.2011 18:43