Přidal
Diego dne 07.06.2012 21:33
#7
Hledej: Vedlejší questy:
» Arniel's Endeavor
(Arnielina snaha)
Zadavatel: Arniel Gane | Lokace: různé | Odměna: zlato, meč, kouzlo | ID: MGRArniel01/2/3/4
Fáze questu:
Část 1
» Promluvte si s Arnielem Ganem
» Získejte 10 Dwemerských čepů (cogs)
» Vraťte se za Arnielem Část 3
» Promluvte si s Arnielem
» Umístěte kámen duší do Dwemerského konvektoru (3x)
» Použijte Arnielovo kouzlo na konvektor (3x)
» Vraťte se za Arnielem
Část 2
» Znova si promluvte s Arnielem
» Získejte tu hůl, co Enthir prodal
» Vraťte se za Arnielem Část 4
» Promluvte si s Arnielem v hale na Univerzitě
» Promluvte si s Enthirem
» Získejte "předmět"
» Sledujte Arnielův experiment
Návod:
Část 1
Promluvte si s Arnielem Ganem a zeptejte se ho, jestli není na Univerzitě nějaká věc, se kterou byste mu mohli pomoct. Řekne vám, že to není nic oficiálního, ale že pracuje na jednom projektu. Nic bližšího vám k tomu neřekne, ale požádá vás, abyste mu přinesli 10 Dwemerských čepů (Cogs). Tyto skoro bezcenné předměty je možno nalézt v každé Dwemerské zřícenině.
Pozn.: Pokud chcete jít jen jednou, udělejte si v inventáři místo alespoň 100.
Budete-li mít všech 10 čepů, vraťte se za Arnielem a ten vás odmění nějakým zlatem (podle vašeho levelu).
Část 2
Arniel potřebuje ke svému projektu jednu specifickou věc, ale má problém ji získat od někoho jménem Enthir. Požádá vás, abyste za ním šli, promluvili si s ním a vrátili se zpět i s tím předmětem. Když za ním dojdete, zjistíte, že ta věc kterou chce mu nikdy nepatřila a že je to vlastnictví Enthira, ovšem že prý se té věci vzdá, když pro něj získáte zpět hůl (Staff of Tandil), kterou prodal jedné bezohledné osobě. Tou osobou je náhodný boss v náhodném dungeonu, kam vás Enthir pošle (1 z 19 náhodných dungeonů různé velikosti a obtížnosti). Hůl se nachází buď přímo na těle nepřítele, nebo někde poblíž, anebo v nepřátelově truhle. Když hůl vrátíte zpět Enthirovi, dá vám na oplátku speciální kámen duší (Warped Soul Gem), který pak vraťte Arnielovi.
Část 3
Tuto část začnete, když se Arniela zeptáte na pokroky v jeho projektu. Řekne, že to jde strašně. Prozradí vám, že se snaží nasimulovat zmizení Dwemerů, ale že k tomu potřebuje ten speciální kámen duší, co jste mu dali nabitý. Naneštěstí, přístroj který k nabití používal je zničen a on nemá čas na to, aby postavil nový, a tak je velice šťastný, když přijme vaší nabídku, že pokusíte kámen nabít sami.
Řekne vám, že Dwemerové sami používali své konvektory pro nabití kamenů duší, a že je možné, že tyto přístroje stále existrují někde mezi Dwemerskými ruinami. Potřebuje dvě další nabití kamene po tom prvním, které provedl sám. Tento speciální kámen duší (Warped Soul Gem) při nabíjení pokaždé konvektor zničí, a tak se dá použít jen jednou. Proto potřebujete najít pár konvektorů (ve Skyrimu je jich 6) a kámen nabít tak, že ho do zařízení vložíte. Arniel vás naučí nové kouzlo (Arniel's Convection), které musí být směřované na konvektor, dokud se kámen nenabije (kámen je nabitý, když se aktualizuje postup v questu). Je zcela náhodné, zda budete muset nabít kámen celkem dvakrát nebo třikrát a zesílání kouzla oběma rukama to může komplikovat.
6 Dwemerských konvektorů:
» Druadach Redoubt
» Deep Folk Crossing
» Dwarven Storeroom
» Mzulft
» Ruins of Bthalft
» Shor's Stone
* konvektory jsou většinou venku
Část 4
Počkejte několik dnů a vraťte se zpět za Arnielem (často je k nalezení ve vyšším patře Hall of Countenance). Opět budete muset jít pro něco za Enthirem.
Promluvte si sním. Je dost naštvaný, protože nemá ani tušení kde ten předmět je a neví ani to, co to vlastně je. Pouze měl pro to zařídit přepravu z Morrowindu, ale zkrátka to nepřišlo. Enthir vás pošle někam na východ, abyste se šli podívat po tom kurýrovi a označí vám to místo na mapě.
Trochu se ale liší s tím, kde kurýr opravdu je, a tak po tom, co ho konečně najdete vám bude hned jasné, proč dodávku nedokončil. Zabte ho, vezměte z jeho těla meč Keening a navraťteho Arnielovi. Ten je rozhořčen nad tím, že meč nebyl vhodně připraven k dodávce a zároveň překvapen, že vás to nezabilo, když jste se meče dotknuli. K vysvětlení vypráví něco o Keeningu a Sunderu, legendárních nástrojích Dwemerského architekta Lorda Kagrenace.
Arniel se nyní pokouší provést experiment a konečně zjistit proč Dwemerové zmizeli. Dvakrát udeří do speciálního kámenu duší Keeningem, nacož se nic nestane, a proto ztratí nervy a udeří potřetí, nacož zmizí v záblesku světla.
Tímto je quest ukončen a Arniel už pravděpodobně ví, jak to bylo. Ze země si můžete meč vzít, pokud chcete. Automaticky vám bude přidáno kouzlo Vyvolat Arnielova ducha.