Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: Jonathan Wagoro

Přidal Hurty dne 17.05.2012 19:59
#6

POKRAČOVÁNÍ TŘETÍ - ZAČÁTEK TEMNOTY

Hned ráno jsem se vydal na svou cestu za zdrojem který měl být někde v Riftenu. Kvůli opatrnosti tajných informací, jsem byl obeznámen tím že ke mě přijde jakýsi poslíček z dopisem, kde bude určeno kde se bude schůze odehrávat.

K večeru jsem přišel do Riftenu, šel sem do hospody si pronajmout pokoj, a vyspal jsem se. Další den ráno jsem se vydal do ulic, podívat se na nějaké památky, a hlavně do chrámu Mary. V odpoledních hodinách ke mě přiběhl poslíček, který mi předal dopis, a řekl : jen do vašich rukou, pane Obálku jsem otevřel, a přečetl si kde se má schlůze uskutečnit. bylo to v nějaké skále, nedaleko od Riftenu. Vydal jsem se na cestu

Během cesty jsem měl pocit že mě někdo sleduje, a nakonec se ukázala že to byla i pravda, jakmile jsem přišel k danné skále, oběvily se 2 assasíni, kteří patřily k informátorům.

Vešel sem do jeskyně, a uprostřed místnosti byl jakýsi sněm, který už čekal jen na mě.

Kapitán Legie z Cyrodillu, prohlásil že Stormcloakové chtějí získat 8 různých masek, se kterými mohou ovládat prakticky všechno, dodal že pokud se jich zmocní, válku prohrajeme. řekl že jednu znich vždy má na sobě jeden dračí lich, který chrání dračí slovo, Masky jsou prí schované někde ve skyrimských katakombách.

Skyrim je v ohrožení řekl, že hned mám vyazit do Samoty zdělit tuto novinu Legátce Rikke, vydal jsem se zpátky do Samoty, a doufal v to, že mě Sotrmcloakové nesledují. Když sem dorazil do Samoty, bylo brzo ráno, rozhodl jsem se tedy, že půjdu rovnou za Legátkou Rikke do kasáren, a že jí novinu předám.

Přišel jsem do stanu Generála Tulliuse, ale nikdo tam nebyl. musel sem počkat v hlavní hale. O pár hodin později se konečně oběvila Legátka Rikke, která po mě chtěla informace, řekl jsem jí vše o těch maskách.

Odpověděla mi to, že to bude hodně těžké lokalizovat všechny masky, ale nic jiného nám nezbývá pokud se máme udržet ve válce, a vyhrát jí.

Následně jsem dostal jeden den volno, rozhodl jsem se že navštívím Markarth, jehož vzhled se mi líbil vždy, ale nikdy jsem ho neviděl naživo, buď jen na obrazech, a nebo z vyprávění. sedl jsem si na potah, a řekl že bych rád jel do Markarthu, cena byla docela dost drahá protože jsem zaplatil 50goldů za cestu tam.

Markarth bylo vážně tak krásné město, plné vodopádů... nedávno jsem se dočetl ve skyrimských novinách že tu byla skupina banditů, která utekla z vězení a skoro půlka města vymřela, na to že se tu stala taková pohroma, tu bylo docela živo. zavolal na mě jeden mladý kluk, a zeptal se mě jestli pracuji pro Imperialskou Legii, odpověděl sem že ano, předal mi dopis, a zdělil mi že ho mám předat Legátce Rikke.

Bohužel jsem v Markarthu moc dlouho nepobyl, ale i malá chvilinka mi stačila, abych si našel město, ve kterém bych se chtěl jednou usadit. Musel jsem utratit dalších 50 goldů na cestu zpět. V Samotě jsem vyhledal okamžitě Legátku Rikke, které jsem předal dopis, a šel do svích kasáren spát.

PS: omlouvám se za trochu nudnější díleček... přehupuje se to a nevím co sem tam měl dát ;) :D