Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: Naprosto nezávazná a nekonečná konverzace: Dějství šesté

Přidal EldeR dne 12.06.2014 13:32
#5556

@Naga: Jo, vím o čem mluvíš a možná sem použil trochu nešťastně to "intergalaktický spiknutí". Ale...

Musíš taky vzít v potaz, že během hry máš nespočet možností se nějak zachovat a vzhledem k tomu, že to je trilogie, není prostě možný, aby ti na konci všecko pasovalo přesně tak, jak si myslíš, že by podle tvých voleb během hraní mělo.

Oni museli zvolit cestu kompromisu, páč sice můžeš přenášet postavu mezi díly, ale pravděpodobně se přenáší pouze rozhodnutí zásadní pro hlavní linii, protože jinak by to bylo neskutečně složitý, neřku li nemožný naprogramovat dokonalou kontinualitu u úplně všeho.

Další aspekt bude, že to evidentně neprogramoval jen jeden člověk, který by se držel svojí myšlenky tak, aby všecko pasovalo, ale lidí víc, s různými pohledy na věc a různými styly práce, což je naprosto jednoduchý vysvětlení nějakých drobností. Další věc je, že ten kdo hru vyvíjí má naprosto jasné povědomí o tom, proč se stalo tohle a proč se stalo támhleto a už si třeba neuvědomí, že hráč to prostě neví a bez patřičnýho vysvětlení se k tomu nedopídí. Navíc... naprostá většina lidí, co něco vytváří svoje vlastní opomenutí prostě nevidí, pokud nejsou do očí bijící. Prostě sám po sobě svoje dílo dokonale nikdy nezkontroluješ, takže tohle všecko padá na hlavu testerů :D :D A to neberu v potaz případné termíny a podobně, díky čemuž se klidně může stát, že místo odladění detailů radši hru rychle dodělali a vydali.

Ale to je v podstatě všecko fuk, páč Shepard/ová je prostě po smrti, hrozba Reaperů je odvrácena, Mass Effect je sice perfektní hra, ale není "dokonalá" a každej, kdo se v tom moc pitvá a dělá z toho kovbojku je prostě indoktrinovanej :D :D :D

Upravil/a EldeR dne 12.06.2014 13:34