Název novinky: The Elder Scrolls V: Skyrim - Česká fansite :: Naprosto nezávazná a nekonečná konverzace: Dějství sedmé

Přidal Whirt dne 24.11.2014 18:54
#2204

Adrian_S napsal:
To Whirt:

Když jsem viděl pár videí z Obliviona, jak si tam hráč nacvakal své znamení, napadlo mě, proč některá znamení mají jen "+" a některá "+" i "-"??

Mohli udělat, že každé znamení mělo svou výhodu i nevýhodu, než jen "výhodu"..

No to je vcelku prosté, některá znamení jako Atronach byla natolik silná, že musela být vyvážena jejich síla nějakým záporem - v tomto případě Atronach přidával velké množství magicky, tak to udělali tak, že se ale mohla regenerovat jen absorbcí kouzel a požitím lektvarů. Zatímco znemní mága přidávalo jen trochu magicky, tak nebylo potřeba znamení znevýhodnit. Znamení Učně pak bylo něco mezitím - přidával středně magicky a proto zranitelnost vůči magii. (tady je jasný příklad zjednodušení ve Skyrimu, Atronach nebyl tak vyvážený - přidal 50 many, 50% šanci absorbce (jako v oblivionu) ale taky to, že regenerace byla poze snížena a ne naprosto omezena.

Každopádně si myslím, že zrovna znamení byla ve Skyrimu značný krok vedle. Líbilo se mi třeba v Daggerfallu, že člověk si mohl své postavě přidat výhodu, ale aby to vyvážil, musel přidat i nevýhodu, zde není v podstatě žádná nevýhoda a ještě si je může člověk změnit. Měli zůstat u systému z Oblivionu a Morrowindu s tím, že každé znamení by mělo své plus i mínus, prostě že by ta znamení vylepšila, protože některá jen znamenala použité nějakého efektu jednou za den, což mě přijde značně málo.