Jak jistě víte, na dnešek připravil Gameinformer speciální edici podcastu s hostem - Toddem HOWARDEM. Byli jste o tom informováni v předchozích novinkách a taky upozorněni na to, že i vy můžete Toddovi klást otázky, a že na ně bude možná dnes v podcastu odpovězeno. Podcast trvá asi bez pěti minut celou hodinu, takže je naplněn mnoha informacemi. Detailněji v pokračování zprávy. Číst více...
Jak jistě víte, na dnešek připravil Gameinformer speciální edici podcastu s hostem - Toddem HOWARDEM. Byli jste o tom informováni v předchozích novinkách a taky upozorněni na to, že i vy můžete Toddovi klást otázky, a že na ně bude možná dnes v podcastu odpovězeno. Podcast trvá asi bez pěti minut celou hodinu, takže je naplněn mnoha informacemi.
Na dnešní podcast byl, jak už je výše uvedeno, pozván T. Howard, který odpovídal na otázky redaktoru GI, ale i fanoušků, kteří nechávali své dotazy v komentářích na webu GI. Nebylo jich zrovna málo. Asi kolem 16 000 :) V podcastu samozřejmě neodpověděli na všechny, ale jen na ty nejzajímavější.
Na druhou stranu, rozebírali se spíše věci, které už o Skyrimu víme, něž aby Todd řekl něco úplně nového. Řekl snad jen, že se můžeme těšit na další várku informací ještě tento měsíc.
Podcast si můžete stáhnout na konci zprávy. (.MP3, 51MB) Zde je jen takový výtah z rozhovoru.
První část podcastu je pochopitelně věnována nejdiskutabilnější věci, a to systému bojování. Mluví se ve směs o tom, jak to bude s jedno-ručními zbraněmi, dvou-ručními, kouzlením, luky apod. a o vyšším levelu realističtějšího násili.
Dále se spekuluje to tom, jaká část byla převzata z Oblivionu a z předchozích dílů The Elder Scrolls, jaká z Falloutu 3 a jaká je zbrusu nová.
Dále, na otázku fanouška, zda budou tak, jako v Oblivionu vampíři ve Skyrimu vlkodlaci Howard nechtěl odpovědět, aby náhodou něco neprozdradil.
Bylo také uvedeno, že enchanting se stal jednou ze skillů, a že to nebude tak, jako v minulosti, že stoupnete před stojan a je to.
Na místě je také debata o detailech kouzlení, o jejich efektech a také o systému levelování, o počtu perků (vysoký počet), že se bude ve Skyrimu levelovat mnohem více a mnohem rychleji, než jak tomu bylo v Oblivionu.
Došlo také na téma, že vytváření postavy na začátku hry nebude tak, jako v Oblivionu (čili Random, Random, OK, Play,...), ale že prostředí ve Skyrimu poskytne velmi realističtější a detailnější tvoření.
Samo sebou, že přišla řeč i na "dračí jazyk".
Pak přišla na řadu jedna dosti zajímavá věc, a to - mnohem dynamičtější úkoly, aktivity a propracování dějové linie. Mluvilo se také o tom, že s vámi půjde více dobrodruhů, ale to záleží na tom, jak se k nim budete chovat apod. Dále, že se ve hře budou vyskytovat i děti.
Na další otázku fanouška - jestli budou ve hře společenství, jako např. Temné bratrstvo, Howard moc nezareagoval, ale řekl, že ve Skyrimu určitě chybět společenství nebudou.
Přišlo i na řeč o ďábelském datu - 11.11.11 a také na věc, u které se všichni smáli, a to - proč všechny hry začínají ve vězení. Odpověď si můžete poslechnout níže v podcastu.
Ke konci se mluvilo o tom, že svět Skyrimu bude skoro stejně tak velký jako v Oblivionu, že budete trávit mnoho času v horách, a že prostředí bude realističtější.
A na úplný konec se mluvilo o nárokách pro PC. Inu, i Howard řekl, že to nebude zrovna milé oznámení, a pak řekl, že sám raději hraje hry na XBOXu 360.
Poslechnout si můžete podcast zde :
Stáhnout zase zde : link.
Na úplném konci podcastu (za povídáním) uslyšíte i pokračování soundtracku :)