Perky
Přidal/a SkyrimAdmin dne 04. October 2011 22:30:31
Jako v předchozích hrách, tak i ve Skyrimu, každá rasa získává svůj rasový bonus.
Konkrétně:
- Ork: Beserker
- Redguard: A drenaline Rush (opět nával adrenalinu)
- Wood elf: odolnost vůči jedu a onemocnění, ovládnutí zvířat
- Nord: Battlecry (bojový řev)
- Khajiit: Noční vidění, útok drápy
- Imperial: Hlas císaře, při rabování nalezení více mincí
- High elf: Magicka se regeneruje rychleji
- Dark Elf: Ancestor's Wrath ( hněv předka ), odolnost vůči ohni
- Breton: Dragonskin - absorbuje kouzla, odolnost vůči šoku
- Argonian: Histskin - (rychle regenerují se zdraví), odolnost vůči o 50%, dýchání pod vodou
Rasy mají do začátků rozdílné statistiky – příklad:
- Argonian začíná s 25 body odemykání, 20 kapesní krádeže, plížení se, Lehká zbroj, obnova a proměny
- Orkové začíná s 25 body na těžkém brnění, 20 očarování, kovářství
- Bosmer začíná s 20 body ve většině zlodějských dovedností - plížení, alchymie, kapsářství, odemykaní zámků a 25 v lukostřelbě
Perky:
Každé perky lze vylepšovat po dosažení nového levelu.
Zde jsou vypsané perky postavy které si můžete zvolit.
U některých jsou závorky, např. (0/3), to znamená že můžete daný perk 3 krát vylepšit.
Přejít k:
» Alchymie
» Přesvědčování
» Kapsářství
» Vyháčkování zámků
» Plížení
» Lehké brnění
» Lukostřelba
» Jednoruční boj
» Obouruční boj
» Krytí
» Těžká zbroj
» Kovářství
» Mistr očarování
» Proměny
» Obnova
» Ničení
» Vyvolávání
» Iluze
» Vlkodlak (Dawnguard)
» Pán upírů (Dawnguard)
• Vhodné pro zloděje
• Vhodné pro bojovníky
• Vhodné pro kouzelníky
Achievementy týkající se perků a zkušeností:
Artificer - Řemeslník 10B
Vykovej předmět, očaruj předmět a vytvoř lektvar
Reader - Knihomol 20B
Přečti 50 dovednostních knih
Thief - Zloděj 30B
Vypáč 50 zámku a vykraď 50 kapes
Skill Master - Mistr dovedností 40
Dosáhni levelu 100 aspoň u jedné dovednosti
Snake Tongue - Hadí jazyk 10
Úspěšně přesvědči, podplať a zastraš
Kapsářství
- Obratné prsty (0/5) - Základní kapsářství pro odemknutí
Získáváš 20% bonus ke kapsářství. Čím je předmět těžší a cennější, tím menší je šance, že se krádež povede
- Noční zloděj
Pokud oběť spí, zvyšuje se šance na úspěšné okradení o 25%
Vyžaduje 30 lvl kapsářství
- Kapsářství
Vybírání zlaťáků z kapes je o 50% jednodušší.
Vyžaduje 40 lvl kapsářství
- Otrava
Můžeš nenápadně zraňovat nepřátele tak, že jim do kapsy dáš jed.
Vyžaduje 40 lvl kapsářství
- Kapsy navíc
Nosnost se zvýší o 100 bodů.
Vyžaduje 50 lvl kapsářství
- Klíčník
Krádež klíču z kapes se skoro vždy povede.
Vyžaduje 60 lvl kapsářství
- Odvedení pozornosti
Při vybírání kapes můžeš oběti ukrást zbraň z ruky.
Vyžaduje 70 lvl kapsářství
- Dokonalá zručnost
Můžeš krást i předměty, kterými je nepřítel vybaven.
Vyžaduje 100 lvl kapsářství
Vyháčkování zámků
- Novicovské zámky
Vyháčkování novicovských zámků je mnohem jednoduššší.
Vyžaduje 0
- Učednické zámky
Vyháčkování učednických zámků je mnohem jednodušší.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 25
- Hbité ruce
Dokážeš páčit zámky, aniž by si tě někdo všiml.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na40
- Voskový klíč
Po úspěšném vyháčkování zámku od něj automaticky dostaneš kopii klíče, pokud k němu nějaký klíč existuje.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Zámky pro znalce
Vyháčkování zámků pro znalce je mnohem jednodušší.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Zlatý dotek
V truhlách najdeš více zlata.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 60
- Lovec pokladů
O 50% větší šance na nalezení zvláštního pokladu.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Mistrovské zámky
Vyháčkování mistrovských zámků je mnohem jednodušší.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 75
- Zámečník
Šperhák je automaticky vložen poblíž správné polohy k otevření zámků.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 80
- Nezlomnost
Šperháky se nikdy nezlomí.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
- Velmistrovské zámky
Vyháčkování velmistrovských zámků je mnohem jednodušší.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Plížení
- Skrývání (0/5)
Při plížení jsi o 20% méně nápadný.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 20
- Bodnutí do zad
Kradmé útoky s jednoruční zbraní nyní působí šestkrát větší zranění.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Tichý pohyb
Hlučnost zbroje se sníží o 50%
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Lehký krok
Nespustíš nášlapné pasti.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 40
- Smrtící muška
Kradmé útoky s lukem nyní působí trojnásobné zranění.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 40
- Čepel úkladného vraha
Kradmé útoky s dýkami působí patnáctinasobné zranění.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Tichý kotrmelec
Když při plížení zasprintuješ, uděláš tichý kotrmelec vpřed.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Ticho
Dokážeš chodit a běhat zcela neslyšně.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Neviditelný válečník
Přikrčení na chvíli přeruší souboj, vzdálení nepřátelé budou muset svůj cíl hledat
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Lukostřelba
- Přepínání (0/5)
Luky působí o 20% větší poškození.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 0
- Kritický zásah (0/3)
Získáváš 10% šanci na kritický zásah, který způsobí více zranění.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Orlí zrak
Když při míření stiskneš tlačitko pro krytí, cíl si přiblížíš.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Pevná ruka (0/2)
Přiblížení zpomalí čas o 25%
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 40
- Mocná střela
Získáváš 50% šanci, že nepřítel po zásahu šípem zavrávorá. Neplatí pro největší protivníky.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Lovecká úspornost
Z mrtvých těl dokážeš získat dvojnásobek šípů.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Hraničář
S nataženým lukem se pohybuješ rychleji.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 60
- Rychlá střela
Tětivu luku natahuješ o 30% rychleji.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Do černého
Získáváš 15% šanci, že cíl bude na několik sekun ochromen.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Jednoruční boj
- Šermíř (0/5)
Jednoruční zbraně působí o 20% vetší zranění.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 20
- Postoj válečníka
Mocné útoky jednoručních zbraní ti budou ubírat o 25% méně výdrže.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 20
- Dvojitý sek (0/2)
Útoky se dvěma zbraněmi jsou o 20% rychlejší.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Kritický výpad
Umožňuje při sprintu provést mocný jednoruční útok, který způsobí dvojnásobné kritické zranění.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Zběsilý úder
Mocné útoky z místa působí o 25% větší zranění. Máš také šanci, že nepříteli usekneš hlavu.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Řezné rány (0/3)
Útoky válečnou sekerou působí navíc krvácení.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 60
- Kostilam (0/3)
Zásahy palcátem ignorují 25% zbroje nepřítele.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 60
- Dvojitá Zběsilost
Mocné útoky získávají při používání dvou zbraní 50% bonus ke zranění.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Mistr meče (0/3)
Při útoku s mečem je o 20% vyšší šance na způsobení kritického zranění.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 90
- Ochromující úder
Při mocném útoku při pohybu dozadu je 25% šance, že cíl bude ocromen.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Obouruční boj
- Barbar (0/5)
Obouruční zbraně působí o 20% větší zranění.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 0
- Postoj šampiona
Mocné útoky obouruční zbraní ti uberou o 25% méně výdrže.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 20
- Drtič lebek (0/3)
Útoky válečným kladivem ignorují 25% zbroje nepřítele.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Těžká zranění (0/3)
Při útoku s dlouhým mečem je o 10% vyšší šance na způsobení kritického zranění.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Otevřené rány (0/3)
Zásahy bojovou sekerou přivodí oběti krvácení.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Velký kritický výpad
Umožňuje při sprintu provést mocný obouruční útok, který způsobí dvojnásobné kritické zranění.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Ničivý úder
Mocné útoky z místa působí o 25% vetší zranění a máš šanci, že nepříteli usekneš hlavu.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Rozmáchnutí
Mocné útoky ze strany, jež jsou vedeny obouručními zbraněmi, zasáhnou všechny cíle před tebou.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Rozený válečník
Při mocném útoku při pohybu dozadu je 25% šance, že cíl bude ochromen.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Krytí
- Mistr štítu (0/5)
Krytí je o 20% účinnější.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 20
- Úder štítem
Dokážeš provést mocný úder štítem.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Kočičí reflexy
Při krytí během mocného nepřátelského útoku se zpomalí čas.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Odražení šípů
Šípy,které zasáhnout štít, nezpůsobí žádné zranění.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Ochromující úder štítem
Údery štítem působí pětkrát vetší zranění.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Odzbrojující úder štítem
Šance na odzbrojení protivníka při mocném úderu štítem.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Obratný obránce
S pozvednutým štítem se pohybuješ rychleji.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Lavina
Když sprintuješ s pozvednutým štítem, vetšinu nepřátel srazíš k zemi.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Těžká zbroj
- Druhá kůže (0/5)
Zvyšuje kvalitu zbroje pro těžkou zbroj o 20 %.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 0
- Dobře padnoucí souprava
Máš-li na sobě kompletní těžkou zbroj (přilbu, kyris, boty a rukavice), získáš 25% bonus ke kvalitě zbroje.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Ocelové pěsti
Ke kontaktním útokům rukavicemi těžké zbroje se jako bonus ke zranění přičítá jejich kvalita zbroje.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Neochvějnost
Pokud budeš mít oblečenu těžkou zbroj, budeš po nepřátelských mocných úderech vrávorat o 50% méně.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Čalounění
Máš-li kompletní těžkou zbroj (přilbu, kyris, boty a rukavice), utrpíš jen poloviční zranění z pádu z velké výšky.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Kondice
Těžká zbroj nic neváží a při pohybu tě nezpomaluje.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Ze stejného materiálu
Získáváš 25% bonus ke kvalitě zbroje, pokud na sobě máš těžkou zbroj z jednoho materiálu.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Odrážení úderů
Máš-li na sobě kompletní těžkou zbroj (přilbu, kyris, boty a rukavice), získáváš 10% šanci na odražení zranění z kontaktního boje zpět na nepřítele.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Lehká zbroj
- Hbitý obránce (0/5)
Zvyšuje kvalitu zbroje pro lehkou zbroj o 20%.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 0
- Ušitá na zakázku
Získáváš 25% bonus ke zbroji, pokud na sobě máš kompletní lehkou zbroj: přilbu,kyris,rukavice,boty.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Neomezený pohyb
Lehká zbroj nic neváží a při pohybu tě nezpomaluje.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Rychlý jako vítr
Výdrž se obnovuje o 50% rychleji, pokud máš na sobě kompletní lehkou zbroj: přilbu, kyris, rukavice, boty.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 60
- Ze stejného materiálu
Další 25% bonus ke zbroji, pokud máš na sobě lehkou zbroj z jednoho materiálu.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Akrobat
V kontaktním boji získáváš 10% šanci, že neutrpíš žádné zranění, pokud na sobě máš kompletní lehkou zbroj: přilbu, kyris, rukavice, boty.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Kovářství
- Kování oceli
Umožňuje v kovárnách vyrábět ocelové zbraně a zbroje a dvakrát je vylepšit.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 0
- Trpasličí kování
Umožňuje v kovárnách vyrábět trpasličí zbraně a zbroje a dvakrát je vylepšit.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Elfské kování
Umožňuje v kovárnách vyrábět elfské zbraně a zbroje a dvakrát je vylepšit.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Orkské kovářství
Umožňuje v kovárnách vyrábět orkské zbraně a zbroje a dvakrát je vylepšit.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Vyspělé zbroje
Umožňuje v kovárnách vyrábět plátové a šupinové ocelové zbroje a dvakrát je vylepšit.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Magický kovář
Umožňuje vylepšovat očarované zbraně a zbroje.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 60
- Kování skla
Umožňuje v kovárnách vyrábět skleněné zbraně a zbroje a dvakrát je vylepšit
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Kování ebenitu
Umožňuje v kovárnách vyrábět ebenitové zbraně a zbroje a dvekrát je vylepšit.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 80
- Daedrické kovářství
Umožňuje v kovárnách vyrábět daedrické zbraně a zbroje a dvakrát je vylepšit.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 90
- Dračí zbroje
Umožňuje v kovárnách vyrábět dračí zbroje a dvakrát je vylepšit.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Mistr očarování
- Čaroděj (0/5)
Nová očarování jsou o 20 % silnější.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 20
- Vyždímání duše
Kameny ti poskytnou více many k dobíjení očarování.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 20
- Mistr ohnivých očarování
Ohnivá očarování zbraní a zbrojí jsou o 25 % silnější.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Vysátí duše
Smrtící údery zasazené nestvůrám, nikoli však lidem, uvězní 5% duše z oběti, čímž se očarovaná zbraň dobije.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 40
- Mistr mrazivých očarování
Mrazivá očarování zbraní a zbrojí jsou o 25% silnější.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 40
- Zasvěcené očarování
Dovednostní očarování zbrojí jsou o 25% silnější.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Mistr bleskových očarování
Blesková očarování zbraní a zbrojí jsou o 25% silnější.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Tělesné očarování
Očarování zbrojí ovlivňující zdraví, výdrž a manu jsou o 25% silnější.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Dvojité očarování
Umožňuje na jeden předmět vložit dvě očarování.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Proměny
- Novicovské proměny
Umožňuje sesílat novicovská kouzla proměn za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 0
- Obouruční sesílání proměn
Kouzla proměn seslaná oběma rukama najednou mají silnější účinky.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 20
- Kouzla pro znalce proměn
Umožňuje sesílat kouzla pro znalce proměn za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 25
- Odolnost vůči magii (0/3)
Sníží účinky nepřátelských kouzel o 10%
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Magická zbroj (0/3)
Ochranná kouzla, jako je třeba kamenná kůže, jsou dvakrát silnější, pokud na sobě nemáš zbroj.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Kouzla pro znalce Proměn
Umožňuje sesílat kouzla pro znalce proměn za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Stabilita
Kouzla proměn mají delší účinek.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Mistrovské proměny
Umožňuje sesílat mistrovská kouzla proměn za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 75
- Velmistrovské proměny
Umožňuje sesílat velmistrovská kouzla proměn za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
- Atronach
Absorbuje 30% many ze všech kouzel, která tě zasáhnou.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Obnova
- Novicovská obnova
Umožňuje sesílat novicovská kouzla obnovy za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 0
- Obouruční sesílání léčení
Kouzla obnovy seslaná oběma rukama najednou mají silnější účinky.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 20
- Regenerace
Léčivá kouzla jsou o 50% účinnější.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 20
- Učednická kouzla obnovy
Umožňuje sesílat učednická kouzla obnovy za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 25
- Zotavení (0/2)
Regenerace many je o 25% rychlejší.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Magický odpočinek
Léčivá kouzla obnovují i výdrž.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 40
- Kouzla pro znalce obnovy
Umožňuje sesílat kouzla pro znalce obnovy za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Magická absorpce
Zásahy magií do tvých magických štítů ti dobíjejí manu.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 60
- Nekromág
Proti nemrtvým jsou všechna kouzla účinnější.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Mistrovská obnova
Umožňuje sesílat mistrovská kouzla obnovy za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 75
- Výhra nad smrtí
Jednou za den, klesne-li tvé zdraví pod 10%, automaticky se ti obnoví 250 bodů zdraví.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 90
- Velmistrovská obnova
Umožňuje sesílat velmistrvská kouzla obnovy za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Ničení
- Novicovské ničení
Umožňuje sesílat kouzla ničení za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 0
- Obouruční sesílání ničení
Kouzla ničení oběma rukama najednou mají silnější účinky.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 20
- Učednické ničení
Umožňuje sesílat kouzla ničení za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 25
- Žhnoucí plameny (0/2)
Ohnivá kouzla působí o 25% vetší poškození.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Štiplavý mráz (0/2)
Marzivá kouzla působí o 25% vetší poškození.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Silný výboj (0/2)
Blesková kouzla působí o 25% větší poškození.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Nápor
Většina kouzel ničení seslaných oběma rukama najednou způsobí, že oběť zavrávorá.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 40
- Mistr run
Umožňuje pokládat runy na pětkrát větší vzdálenost.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 40
- Kouzla pro znalce ničení
Umožňuje sesílat kouzla pro znalce ničení za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Spalující žár
Cíl, jehož zdraví příliš klesne kvůli zranění ohněm, se pokusí utéct z boje.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Zmrazení na kost
Cíl, jehož zdraví příliš klesne kvůli zranění mrazem, bude ochromen.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 60
- Rozprášení
Cíl, jehož zdraví příliš klesne kvůli zranění blesky, bude zcela rozprášen.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Mistrovské ničení
Umožňuje sesílat mistrovská kouzla ničení za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 75
- Velmistrovské ničení
Umožňuje sesílat velmistrovská kouzla ničení za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Vyvolávání
- Novicovské vyvolávání
Umožňuje sesílat novicovská kouzla vyvolání za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 0
- Obouruční vyvolávání
Kouzla vyvolávání seslaná oběma rukama najednou mají silnější učinky.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 20
- Čarovné svazování
Vázané zbraně působí větší zranění.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 20
- Učednická kouzla vyvolávání
Umožňuje sesílat učednická kuzla vyvolávání za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 25
- Zloděj duší
Vázané zbraně na svou obět sešlou uvěznění duše.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Vyvoláváč (0/2)
Umožňuje vyvolávat astronachy a oživovat mtvé z dvakrát větší vzdálenosti.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Atromancie
Atronachové vydrží v našem světě dvakrát delší dobu
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 40
- Nekromancie
Oživení nemrtví v našem světě vydrží o něco déle.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 40
- Kouzla pro znalce vyvolávání
Umožňuje sesílat kouzla pro znalce vyvolávání za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Svázání zapomění
Vázané zbraně zatratí vyvolané nestvůry a odvrátí oživené mrtvoly.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Prokleté duše
Oživení nemrtví mají o 100 bodů zdraví více.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Mistrovské vyvolávání
Umožňuje sesílat mistrovská kouzla vyvolávání za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 75
- Ovládání živlů
Vyvolaní atronachové jsou o 50% silnější.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 80
- Zdvojení duše
Umožňuje mít dva vyvolané atronachy nebo oživené mrtvoly najednou.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
- Velmistrovské vyvolávání
Umožňuje sesílat velmistrovská kouzla vyvolávání za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Iluze
- Novicovské iluze
Umožňuje sesílat novicovská kouzla iluzí za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 0
- Obouruční sesílání iluzí
Kouzla iluzí seslaná oběma rukama najednou mají silnější učinky.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 20
- Animág
Kouzla ze školy iluzí účinkují i na odolnější zvířata.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 20
- Učednická kouzla iluzí
Umožňuje sesílat učednická kouzla iluzí za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 25
- Hypnotizující pohled
Uklidňující kouzla nyní účinkují i na silnější protivníky. Sčítá se se schopnosti antropomág a animág.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Antropomág
Všechna kouzla ze školy iluzí účinkují i na odolnější postavy.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 40
- Kouzla pro znalce iluzí
Umožňuje sesílat kouzla pro znalce iluzí za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Hlas hrůzy
Kouzla strachu účinkují i na silnější protivníky. Sčítá se se schopnostmi antropomág a animág.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Tiché sesílání
Sesílání kouzel všech škol je naprosto nehlučné.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Hněv
Kouzla zuřivostí účinkují i na silnější protivníky. Sčítá se se schopnostmi antropomág a animág.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Mistrovská iluze
Umožňuje sesílat mistrovské iluze za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 75
- Pán myšlenek
Kouzla ze školy iluzí účinkují i na nemrtvé, daedry a golemy.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 90
- Velmistrovské iluze
Umožňuje sesílat velmistrovská kouzla iluzí za polovinu many.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Alchymie
- Alchymista (0/5)
Vlastnoručně namíchané lektvary a jedy jsou o 20% silnější.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 0
- Felčar
Namíchané lektvary, které obnovují zdraví, manu či výdrž, jsou o 25 % silnější.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 20
- Travič
Vlastnoručně namíchané jedy jsou o 25% účinnější.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Samaritán
Vlastnoručně namíchané lektvary s pozitivními účinky mají o dalších 25% větší účinek
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Experimentátor (0/3)
Umožňuje při konzumaci přísady odhalit první dva z jejich účinků.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Koncentrovaný jed
Jedy, kterými potřeš zbraně, vydrží na dvojnásobný počet úderů.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 60
- Zahrádkář
Z rostlin dokážeš získat dvě suroviny.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Hadí krev
Získáváš 50% odolnost vůči všem jedům.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 80
- Čistota
Z vytvořených lektvarů jsou odebrány všechny záporné účinky a z vytvořených jedů jsou odebrány všechny kladné účinky.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Přesvědčování
- Smlouvání (0/5)
Nákupní a prodejní ceny jsou o 10% lepší.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 0
- Podplácení
Umožňuje podplácet stráže, aby přehlíželi zločiny.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Flirtování
O 10% Výhodnější ceny při obchodování s osobami opačného pohlaví.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 30
- Přesvědčování
Přesvědčování je o 30% snadnější.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Obchodník
Každému obchodníkovi lze prodat jakýkoliv předmět.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 50
- Investor
Můžeš u obchodníka utratit 500 zlátých a trvale tak zvýšit sumu zlata, jež má dotyčný kupec k dispozici.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Zastrašení
Zastrašování je dvakrát úspěšnější.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 70
- Překupník
Umožňuje prodávat ukradené zboží jakémukoliv obchodníkovi, u něhož už byl proveden nějaký nákup.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 90
- Velkoobchodník
Každý obchodník na světě získá díky výměnnému obchodu 1000 zlaťáků.
Pro aktivaci musíte mít dovednost této vlastnosti na 100
Vlkodlak
- Zvířecí síla (0/4)
V podobě vlkodlaka napáchaš o 25 % větší zranění.
- Zvířecí energie
Ve vlkodlačí podobě bonus 100 bodů ke zdraví a výdrži.
- Totem ledových bratří
Vlkodlačí totem bratrského zavytí přivolá sněžné vlky.
- Hltání
Krmení vyléčí až dvakrát více zdraví.
- Měsíční totem
Vlkodlačí totem bratrského zavytí přivolá vlkodlaky.
- Divoké nasycení
Schopnosť krmit se na většině mrtvých stvoření. Krmení stvořeními místo lidí poskytuje pouze polovinu prodloužení doby proměny.
- Totem hrůzy
Hrůzné vlkodlačí zavytí ovlivňuje i bytosti na vyšších úrovních.
- Totem predátora
Vlkodlačí totem loveckého zavytí má delší dosah a ukazuje, zda cíle aktivně bojují, hledají či nebojují.
Vlkodlačie perky sa vám otvoria až keď sa stanete vlkodlakom to jest, splniť niekoľko questov v dejovej línii u Družiníkov. Potom už len stačí vo vlkodlačej podobe stlačiť TAB. Talenty si vylepšujete kŕmením sa na ľuďoch.
Pán Upírů
- Síla hrobu
Bonus 50 bodů zdraví, many a výdrže ve formě pána upířů.
- Upíři sevření
Krevní mágie: Přitáhne k tobě z dálky stvoření. Jakmile se dostane blíž, utrpí zranění škrcením.
- Rozpoznať všechny bytosti
Síla noci: Odhalí veškerá stvoření, dokonce i trpasličí automatony.
- Vyvolaní chrliče
Krevní mágie: Umožní vyvolat chrliče, který bude bojovat po tvém boku.
- Mlžná forma
Síla noci: Prěměna do nezranitelné mlhy, během které se regeneruje zdraví, mana a výdrž.
- Nadpozemská vůle
Síly noci a krevní mágie vyžadují o 33 % méně zdrojů.
- Léčení krve
Zabití osoby mocným kousnutím ti vyléčí veškeré zdraví.
- Prokletí mrtvoly
Krevní mágie: Cíl je paralyzován.
- Nadpřirozené reflexy
Síla noci: Zatímco vše ostatní sa zpomalí, ty se pohybuješ rychleji.
- Otrávené pařáty
Útoky na blízko způsobí zranění jedem za 20 bodů.
- Noční plášť
V boji tě obklopí hejno netopýřů, kteří se budou živiť krví nepřátel v kontaktní vzdálenosti.
Perky pána upírov sa vám otvoria až keď sa v hlavnej dejovej línii Dawnguardu pridáte k upírom, to jest priviesť Serenu do hradu Volkhinar a potom prijať odmenu od Harkona. Potom už len stačí v podobe pána upírov stlačiť TAB. K získavaniu talentov zabíjajte nepriateľov schopnosťou vysatie života alebo mocným kusnutim.
Autor: Ambushc,Sanued