Poslední dobou se tak všechno točí kolem gameinformeru (GI), a to proto, že Bethseda pávě prostřednictvím GI vydává nové novinky a zajímavosti ke Skyrimu.
Už jsme tu měli "Dešifrování dračího textu" a nyní tu máme dešifrování té Skyrim stěny, která se objevila v teaseru i na stránkách Elder Scrolls (elderscroll.com) jako interaktivní pozadí. Pochopitelně měli s ní autoři nějaké záměry a GameInformeru se je všechny podařilo objevit. Jejich detailní popis najdete v pokračování článku ("Celé").
Poslední dobou se tak všechno točí kolem gameinformeru (GI), a to proto, že Bethseda pávě prostřednictvím GI vydává nové novinky a zajímavosti ke Skyrimu.
Už jsme tu měli "Dešifrování dračího textu" a nyní tu máme dešifrování té Skyrim stěny, která se objevila v teaseru i na stránkách Elder Scrolls (elderscroll.com) jako interaktivní pozadí. Pochopitelně měli s ní autoři nějaké záměry a GameInformeru se je všechny podařilo objevit.
Pohled na celou mapu, žluté kroužky označují zajímavosti, které jsou níže detailně popsány. Pokud si chcete celou zeď prohlédnout ve velikosti 6000 × 1500 (5MB) klikněte ZDE. (Mapa je bez značek)
Značka #1 (pod každou značkou najdete i český překlad)
Překlad :
Před tisíci lety, ztraceno v letopočtech, ještě před započítávanou historií draci zpustošili krajinu, když vedli válku s lidstvem, které bylo mnohem slabší. Lidé nemohli se postavit tolika proti drakům. Někteří lidé draky uctívali, ale většina se jich bála. V prvním věku spatřili jsme Alduina, Požírače Země. Tohle úžasné a děsivé stvoření se jednou vrátí do Tamrielu. Ty dny jsou již tady.
Značka #2
Překlad :
Tajemný odkaz na této stěně ukazuje, že Alduin prohrál boj s lidskou statečností a vynalézavostí, ale více než tohle nevíme. Tento kousek puzzle by mohl být neuvěřitelně důležitý pro někoho nového, kdo může doufat, že poradí draky znova. Kdo jsou ti záhadní lidé stojící vedle Alduina? Jak vyhnali obávanou bestii ze světa? Možná Dragonborn zodpoví na tyto otázky.
Značka # 3
Překlad :
Proroctví Alduinovi stěny líčí více událostí, které by mohli uvést návrat Alduina po jeho vyhoštění ze světa. První z nich je rozbití Hole Chaosu, tak jak bylo líčeno v The Elder Scrolls : Arena. Hůl byla neuvěřitelně mocná relikvie, která mohla otevřít brány do jiných světů a vyhladit tak celé lidstvo. Imperialní bojový mág Jagar Tharn použil tuto Hůl Chaosu, aby osvobodil císaře Uriela Septima VII z pustin Oblivionu. Po osvobození tuto hůl rozlámal, aby zajistil že tento artefakt nebude nikdy použit proti ním samotným. Hrdina z Areny seskupil tyto kousky a porazil Jagara Tharna.
Značka #4
Překlad :
Návrat Numidia je další část z proroctví předzvěstí návratu Alduina. Masivní mosazný golem nazývaný Numidium byl seskupen v průběhu událostí, které se děly v The Elder Scrolls II: Dagerfall. Větvení volby kdo mohl ovládat Numidium se určuje v Warp in the West, zvláštní případ, který paradoxně povolil všechny možnosti, aby se stali součastně, dramaticky pozměnil svět.
Značka #5
Překlad :
Hora kdysi známá jako Vvaardenfell hrála hlavní roli v událostech TES V: Morrowindu. Zde padouch Dagoth Ur se udržoval v jeho pevnosti, než hrdina Morrowindu infiltroval Červenou horu a následně ho porazil.
Značka #6
Překlad:
Se začátkem čtvrté éry synové Skyrimu "rozlili svou vlastní krev", jak je popsáno na meči jménem Esbern v nedávném traileru (teaseru). Tyto strašné události ohlašují Alduinův konečný návrat. Když The Elder Scrolls V : Skyrim začne, tak nejvyšší král Skyrimu bude zavražděn. To proto, že mnozí ze severní země si přejí vystoupit z rozpadající se říše, která upadla po 200 letech od pádu dynastie Septimů (tedy konec TES IV: Oblivion). Ostatní obyvatelé Skyrimu trvají na tom, že pořád stojí za říši bojovat. Konflikt mezi těmito dvěma strany se zdá být nevyhnutelný (občanská válka)
Značka #7
Překlad :
Smrt císaře Uriela Septima VII na začátku TES IV: Oblivion potvrdil Alduinův návrat. Dříve neznámý dědic trůnu jménem Martin Septim s pomocí hrdiny Oblivionu byl schopen zavřít chřtán bran opět znova, ovšem Martin byl ztracen (stala se z něho socha Akatoshe v Temple of the One v Imperial City)... Konec dynastie Septimů taktéž přineslo konec třetí říše.
Značka #8
Překlad :
Mohutná hora tyčící se nad tundrami a lesy Skyrimu. Krk světa (High Hrothgar), domov Greybeards, kteří budou hrát velkou klíčovou roli v příběhu o Dragonbornu. 7000 kroků musí být zdoláno pro dosažení odvrácení porážky. Zde na Alduinově zdi vidíme horu rozštěpenou na dva díly, což symbolizuje, že Skyrim na začátku bude doprovázet trhlina.
Značka #9
Překlad :
Proroctví na Alduinově zdi je katastrofální, ale není beznadějné. Jediný zachránce, kterému bylo dáno stejné síly jako samotným drakům se může postavit do boje proti Alduinovi a zajistit přežití celého světa. Akavirské brnění, které nosí jednotky Čepelí (Blades), pochází na obrázku z jiného kontinentu mimo Tamriel. Čepele ukazují na obrázku luk před Dragonbornem. Oni chránili linii Dragonbornu generace v očekávání do momentu, kdy Dragonborn bude čelit Alduinovu návratu. 200 let po uzavření bran Oblivionu se linie Dragonbornových dědiců ztratila s posledním dědicem císařského trůnu (Martin Septim). Na začátku Skyrimu se začne osamělý vězeň (?!) učit, že může získat stejnou sílu...
Zdroj : Gameinformer.com
Autor : SkyrimAdmin