Pár nových informací
Přidal/a MortuusDominus dne 20. August 2011 03:49:23
Na stránkách eurogamer.cz se objevil článek, ve kterém je spousta nových a užitečných informací a které poodhalí, co můžeme od Skyrimu očekávat. Zde je pár vybraných bodů... o tvorbě postavy, inventáři, výrobě a tak všeobecně
Novinka
Na stránkách eurogamer.cz se objevil článek, ve kterém je spousta nových a užitečných informací a které poodhalí, co můžeme od Skyrimu očekávat. Zde je pár vybraných bodů...

Tvorba postavy

Tvorba postavy je velmi rozsáhlá. Nabízí velké množství posouvátek k úpravě rysů a k úpravě sebemenších detailů.

Po vytvoření vzhledu postavy je možné si jí uložit a zkusit druhý pokus. Ten když se nevyvede, je šance vrátit se k té uložené, aniž by jste ji museli dělat od začátku.

Začátek hry

Hra začíná v jeskyni, bez jakýchkoliv králů, kteří by potřebovali eskortovat a chránit proti vlnám zabijáků.

Začátek je podobný jako v Oblivionu, po opuštění jeskyně se objeví výhled na zalesněné kopce, pokryté lehkým sněhovým popraškem

Inventář

V invetáři přibyla položka oblíbené a předměty v oblíbených se objeví mezi prvními po otevření inventáře.

Zbraněmi, které najdete se mužete ihned ozbrojit a né je po sebrání hledat v inventáři.

Také je tam malý trojúhelník, který označuje váš nejlepší předmět v dané kategorii.

O výrobě

Vážky a motýli, lze sebrat a použít je na výrobu lektvaru a alchymie bude velmi podrobná.

Například se železnou rudou můžete zajít do města, přetavit jí na ingoty a z polotovaru udělat čepel, tu nabrousit a tak si vyrobit svůj meč.

Předměty se už nebudou poškozovat a rozbíjet. Nabroušením meče se zvýší jeho poškození.

Třeba pro výrobu koženého brnění se primární surovina bude moci koupit, ale lze si ji obstarat sám. stáhnout useň z medvědů, tu pak zpracovat na použitelnou kůži a spolu s dalšími surovinami jí zkombinovat na pracovním stole. Na stole je také možnost brnění rozebrat a vyndat z nich magické amulety posilující vybavení apod.

Všeobecně

Se dvěma zbraněmi v rukou se nedá blokovat. Ale velké napřáhnutí a silný úder, pokud je dobře namířený, může přinést efektivní "finiš".

Úprava v systému ukládání. Už nebude jen jeden slot pro automatické uložení, ale tři.

Loading při přechodech zůstavá, ale krátký.

Kriminální systém, obsahující rozsáhlou kvalifikaci deliktů i sankcí za přestupky

Páčící minihra je zpět, avšak jiná a jednodušší.

Skillovací knihy jsou taky zpět