Přidal
Whirt dne 30.01.2011 00:51
#2
Začneme výběrem rasy:
Argonianec
Bonus: Žábry (dýchání pod vodou)
Bretonec
75% odolnost vůči destruktivním a mysl ovládajícím silám
Císařský
Bonus: Hlas císaře (+50 náklonosti, 1x za 25 příspěvků)
Khajiit
Bonus: Kočičí zrak (vidění ve tmě)
Lesní Elf
Bonus: Zvířecí řeč (ovládnutí jakéhokoliv zvířete, 1x za 50 příspěvků)
Redguard
Bonus: Nával adrenalinu (+75 bodů každé schopnosti na 10 příspěvků, 1x za 50 příspěvků)
Seveřan
+75% odolnost vůči mrau
Temný Elf
Bonus: Duch předků (přivolání ducha)
Vysoký Elf
-50% odolnost proti magii
Ayleid (Divoký Elf)
-50% obrany proti onhi; -75% mráz; -25 šok
Dwemer
Bonus: Steam Centurion (Parní centurion - dwemerský stroj)
SÍ - Síla
IN - Inteligence
SV - Síla vůle
H - Hbitost
R - Rychlost
OD - Odolnost
OS - Osobnost
Š - Štěstí
Vyberte rasu
____________________________________________________________________
Znamení
Učedník - +100 mana; -100% ochrana proti magii
Atronach - 50% pohlcení kouzel; 150 mana; nedoplňování many
Dáma - 10b Síla vůle; 10b Výdrž
Pán - 25% ochrana proti ohni
Milenka - "Milenčin polibek" - paralizace 5 příspěvků za 120b únavy
Mág - +50 mana
Rituál - nemrtví od vás většinou utíkají (pokud se hodí 1,2,5,6)
Had - "Had" - otrávení nepřítele, přidává zdraví vám, za 100b únavy
Stín - Neviditelnost na 3 příspěvků, 1x za 20 příspěvků
Oř - 20b rychlost
Zloděj - 10b hbitost
Věž - o 25% menší zranění
Válečník - 10b síla
Vyberte znamení
____________________________________________________________________
Povolání
Vytvořte prosím svoje povolání podle tohoto vzoru:
Název: Mág
Specializace: Magie (dostanete +10 k umům patřícím do této škatulky)
Základní vlastnosti: Inteligence, Síla vůle (dostanete bonus +5)
Základní umy: Magie obnovy, Magie destrukce, Pomocná magie, Alchymie (od začátku 25 úroveň)
Vytvořte povolání
____________________________________________________________________
Systém soubojů a jiných
Napadlo mě že to bude podobné, jako v Dračím doupěti. Budou pouze 2 kostky a v určitých situacích se s nimi bude házet, př.: máte znamení rituálu - potkáte nemrtvého - hodí se kostkami - padne šestka - kostlivec utíká... To bude nejlepší způsob, navíc já jako vypravěč nebudu fixlovat :D.
Ještě jeden příklad: Dovednost lehké zbraně 53(pokročilý, což znamená hod kostkami buď: 12, 10, 8, 6, 4, 2; na to aby jste se trefily) -> potkáte kostlivce (12 zdraví; težké zbraně 56) -> hodíte 11(netrefa) on hodí 12(trefa) -> hodíte 12(trefa) -> uberete mu 12 -> kostlivec umírá.
____________________________________________________________________
Levelovací systém:
- Máte základní schopnosti: Sí, Int, SV, Od, Os, Šť, Rych, Hbit.
- Máte 13 umů:
Bojové: Střelné zbraně (Rych), Težké zbraně (Sí), Lehké zbraně (Rych), Zbroj těžká (Sí), lehká (Od)
Kouzelné: Magie obnovy (SV), Magie destrukce (Int), Pomocná magie (SV), Alchymie (Int)
Zlodějské: Kradení (Hbit), Odemykání zámků (Hbit), Pružnost těla (Hbit)(plížení, skákání) , Výřečnost (Os)
- Z umů máte 4 základní, 9 vedlejších
- Získáváte za potvory zkušenosti, za zlepšení základních umů
- Dle toho jaký základní (i vedlejší) um zlepšíte, tak se budou moci přičíst body (jako v norm. TES)
- Za zabité příšery si vyberete zlepšení Many, Výdrže, Zdraví. (Pokud zabijete kouzelnou, hbitou (vlci a jiné) nebo silnou (troll a jiné) příšeru)
Takže při LVL. UP by to vypadalo asi takto:
____________________________________________________________________
Upravil/a
Whirt dne 30.01.2011 18:43