Přidal
Dovi dne 19.12.2011 00:55
#30
Tak přesně otom to je. Naprostý zjednodušení, aby to mohly hrát široké masy lidí. Dungeon je předce o prolézání, hledání a objevování. Ve Skyrimu stačí jít dopředu a do všeho řezat, hlavně to už rychle proběhnout a hurá na další Q. V Morrowindu musel občas člověk zastavit na křižovatce chodeb a přemýšlet jestli jít doprava, doleva nebo rovně a většinou to mělo nějakou logiku, kam se vydat... Skyrim je prostě automatová mlátička (rozuměj ty 2D automaty kde jsi šel z leva do prava a z pravé strany obrazovky na tebe přibíhali hordy nepřátel) předělaná do 3D.
Z důvodu že jí mám rád, přehlížím bugy. Ale nechci přehlížet odfláknutou práci tvůrců...
Upravil/a
Dovi dne 19.12.2011 00:57